Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin kiinni kun tutkin miehen kännykän

Vierailija
04.02.2012 |

En muuten sitä olisi tutkinut ellei tämä olisi mennyt vehtaamaan suomi24-treffit palstalle kun olimme hetken aikaa asumuserossa. Myönsi, että oli kirjoitellut jonkun naisen kanssa. Olimme sopineet ettei mitään vehtailuja vaan ihan nyt tutkiskellaan tätä meidän tilannetta.

Asumusero taas johtui siitä kun tulin raskaaksi eikä mies halunnutkaan lasta. Tein sitten tahtomattani abortin. Sain sitä myötä kohtutulehduksen ja jouduin sairaalaan kaavintaan. Todistettu on että mies on kirjoitellut siellä suomi24:ssa myös kun olin sairaalassa.

Palattiin sitten tuhansien keskustelujen jälkeen yhteen mutta en luota mieheen enää pätkän vertaa. Mies monet kerrat sanoi suoraan silmiin katsoen että mulla ei ole hätää, hän ei katsele ketään muita tms.

Tämä sai tästä puhelimensa penkomisesta hirveät raivarit, ihmettelen tuota reaktiota todella koska hänen jos kenen tulisi olla täysin avoin ja rehellinen.

Ei puhelimen penkominen ihan turhaa ollut. Olin tässä vähän aikaa sitten miehen lapsensa kanssa elokuvissa, ja kuinka minun huonon onneni myötä törmättiin siellä miehen exään. Kertoin tästä miehelle. Ja mitä teki mies seuraavana päivänä... Laittoi yksityisviestinä facebokissa tälle exälleen sellaista lepertelyä ettei tosikaan...

Mun tekisi mieli vetää pää täyteen taikka jotain, ei voi pahempaa kynnysmatto-oloa olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkiudu miehestä eroon. Hän ei turhaan taida olla jonkun ex ja hän ei vilpittömyyttään ajanut sinua aborttiin. Ainoa mistä voit nyt häntä kiittää on toki se, että hän sai sinut sen abortin tekemään. Nyt voit jatkaa elämääsi ja löytää itsellesi kunnon miehen.

tsemppiä

Vierailija
2/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään rakasta saati arvosta sinua pätkääkään, ja tuskin tulee muuttumaan. Itsesi sinä vain rikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätät koko paskakasan,ei ansaitse Sinua eikä sinun rakkauttasi tuollainen mies!Usko pois,vehtaa edelleen jonkun kanssa;(

Vierailija
4/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois tuo mies ei ole arvoisesi. Kukaan puolisoaan rakastava ei pakota tätä aborttiin. Itse en olisi suostunut.

Nyt otat uuden kurssin elämässäsi, käännät lehteä ja jätät tuon paskaläjän taaksesi.

100%:sti et voi häneen enää koskaan luottaa ja se syö ja kalvaa sinua lopun ikääsi jos suhdetta jatkat.

Kyseinen mies ei arvosta ja rakasta sinua ja se näkyy hänen toiminnassaan. Voi toki sanoa muuta mutta teot puhuu puolestaan.

Nyt nainen ryhdistäydyt ja päätät että sinuun on viimeisen kerran jalat pyyhitty.

ps. kännykän tutkiminen on mitätön juttu kokonaisuudessa

Vierailija
5/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että minulle se, että tuntisin tarvetta tutkia miehen puhelinta olisi jo kirkas viesti siitä, että nyt pitää erota. Pelasta itsesi, löydät kyllä miehen joka arvostaa sinua. Kaikkea hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi