Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä mieheni ei kuuntele minua ruoan suhteen

Vierailija
04.02.2012 |

, esim. nytkin on kantanut jääkaapin täyteen punaisen leiman ruokaa ja ottanut vielä pakastelokerosta lisää sulamaan. Ja mä itse haluaisin mennä huomenna ulos syömään omillaan asuvan tyttäreni kanssa, oltiin jo sovittu. Ja nyt ruokaa mätänee jääkaappiin ;(

Ei hän kuuntele mua muutenkaan. Olen itse töissä, hän työtön. Aina sitä punaisen leiman ruokaa pitää hamstrata ikäänkuin olis jokin ydinkatastrofi tulossa.Ihan kaikkea punaista leimaa, tai että tarjous yksi kahden hinnalla (jopa että eurolla 4, olipa sitten mitä ruokaa vaan). Ja tämä ei koske ainoastaan ruokaa, vaan kaikkea tavaraa ;(

Tuolle taudille taitaa olla jokin latinankielinen nimikin olemassa, jokin syndrooma? Hyvää kuitenkin tarkoittaa mieheni, kai.... Turha neuvoa mua, että puhu sille - ei auta, suuttuu aina hirveästi ja unohtaa neuvoni pian. Turha neuvoa, että jätä - en, koska rakastan häntä. Meillä on osin eri ruokamaku, ostankin töihin omat eväät, mutta ärtyy että olipa kallista.

Yksiömme tila ei kuitenkaan kohta riitä, ei myöskään jääkaappimme ja sen pakastelokero - eikä kyllä kohta minunkaan kärsivällisyyteni!! Mitä siis voisin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikompensoi työttömyyttään tekemällä itseään tarpeelliseksi tuon ruoan hamstraamisen avulla. Miehille on tavallaan koodattu tuo perheenelättäminen geeneihin ja nyt kun hän on työtön eikä voi tehdä sitä ns. painamalla pitkää päivää perheen eteen, hän degeneroituu takaisin metsästäjä-keräilijätasolla ja urbaanimetsästää alennusruokaa.

Sinänsä ihan ymmärrettävää ja ulkopuolisen silmin jopa hellyttävää.

Ei taida olla helppoa olla mies nykyaikaisessa urbaaniympäristössä.

Vierailija
2/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksestasi, nro 2.Minä, Ap olen 52-v ja ukko on 62-v. Ei lapsia. Teoriasi on tosiaan järkeenkäypä, mutta mitä ihan käytännön tasolla voi tehdä? Senkin olen jo kokeillut, että jääkaapissa olisi eri hyllyt, kumpikin saisi laittaa tuomansa ruoat omalle hyllylleen (kuulostaa tosi lapselliselta), mut ei auttanut sekään, mies sekoitti tavarat tosi nopsaan..

T Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisit olla järkenä sanomassa, mitä tarvitaan ja mitä ei.

Vierailija
4/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisisi ongelman, sille kun voisi syöttää ne ylimääräiset ruuat ja lisäksi miehelläsi olisi aikaa sitä ulkoiluttaa, olisi hyvää tekemistäkin siinä hänelle.

Vierailija
5/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen ja nelonen - asumme pienessä yksiössä työttömän mieheni kanssa. Meillä on 2 kissaa, koiraa emme voi siis ottaa, vaikka koirat on mielestäni ihania. Jospa me joskus saisimme isomman vuokrakämpän....niin koira olis ihana ;)

Kiitos vastauksistanne. Tähteet siis menee (edelleen salaa) roskiin, en suostu ainakaan itse olemaan mikään jätemylly. Ja menen tänään tytön kaa pizzalle, muriskoon mies mitä mieltä vaan :D

T Ap