Onkohan kukaan muu selvinpäin, täysin?
Minä olen. Tsemppailen itsekseni enkä avannut yhtäkään olutta, sen sijaan ostin vissyä ja limua ja onnistuin pysymään niissä. Kohta nukkumaan.
Kommentit (24)
yksi tölkki olisi jääkaapissa mutta jäänee avaamatta.
Silloinkin jää yhteen kahteen. Oikeen pitää tsempata välillä että ottais enemmänkin mutta ei onnistu.
mutta varmaankin nyt on peukutuksen paikka. Hienoa, kyllä sinä pystyt!
ettei tänne kukaan selvinpäin tule:)
näin jo yli 9v, enkä tunne halua juomiseen!
Hyvin nää päivät menee ilmankin... :)
Ei mitään syytä, miksi en ota. Otan muutaman kerran vuodessa ja sitten reippaasti, että seuraavana päivänä tietää ottaneen.
Aikasemmin nappailin pullon parikin parikin kertaa viikossa. Nyt ei tee mieli ja pienet lapset kiittää: ).
Hörpin ennen klo 19.
Kohta lähdettävä autolla ajamaan.
Tajusin hiljattain, että käytän ihan liikaa alkoholia, varsinkin viikonloppuisin. Haluan siitä eroon. Itsekseni vain pinnistelen ja haen samanmielisten esimerkkiä :)
Todella harvoin tulee juotua jotakin ja silloinkin yleensä riittä yksi kulaus, jonka jälkeen ei enää tee mieli.
Eikä tee yhtään tiukkaa.
(t. alkoholistin lapsi, tällä ehkä osuutta asiaan)
näin hullulle palstalle selvin päin tule:O
Alkoholia otan melko harvoin, ehkä kerran 2-3 kuukaudessa, enkä silloinkaan kovin montaa annosta kerralla. Enkä ole mikään sievistelijä, ikävuosien 16-27 välillä olin vähintään kaksi kertaa kuukaudessa tukevassa humalassa, nykyisin se ei vaan oo mun juttu.
En tosiaan jaksa ottaa vaikka sitä yhtä siideriä illan ratoksi. Jos otan niin otan kunnolla, kaveriporukassa, baarissa, en yksin kotona kykkiessä. Noin parin kk välein käyn tuulettumassa em. tavalla.
vähän köhinää kurkussa, ei tulis mielenkään ottaa nyt mitään alkkomahoolia. Joku toinen kerta.
Jos syntymähumalaa ei lasketa.
Minulle ei vain alkoholi juurikaan maistu ja jos joskus juon vaikka puolikkaan paukun niin olen hetken tosi sekaisin (tasapaino heittää, sammallan jne). Menee kyllä äkkiä ohi.
Eläissäni olen tainnut olla vain pari kertaa kunnolla humalassa.
Join kyllä eilen kaksi lasia viiniä, mutta ne on kyllä jo palanut.
ap käy tuulettamassa, että toinenkin ilta onnistui ilman pisaraakaan teen voimalla!