Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kukaan muu selvinpäin, täysin?

Vierailija
03.02.2012 |

Minä olen. Tsemppailen itsekseni enkä avannut yhtäkään olutta, sen sijaan ostin vissyä ja limua ja onnistuin pysymään niissä. Kohta nukkumaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun totuin ottamaan iltaisin pari lasillista, sitä teki mieli kovasti. Ei oikein tiennyt, miten muuten illan viettäisi ja miten siitä nauttisi. Kun päätin lopettaa, tuli tilalle muita nautintoja kuten light-limu, aivottomat lehdet ja nettipalstat. Jostain minun pitää pitkän päivän jälkeen nauttia ja jollain tavalla on aivot perjantaisin tyhjennettävä työajatuksista, muttei sen tarvitse olla alkoholi. En muista tarkkaan, mutta ehkä muutama viikko meni, ettei kotiin tullessa enää miettinyt viiniä tai olutta, vaan jalat veivät automaattisesti limuhyllyn luo. Senkin vaihdoin myöhemmin yrittiteehen. Useimmille säännöllinen juominen on opittu tapa, josta on helppo oppia pois ja jonka voi korvata toisilla vähemmän haitallisilla tavoilla. Alkoholistit ovat sitten erikseen.

Vierailija
22/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että ihan tsemppasit??

Mulle ei ole tullut edes mieleen, että pitäis juoda kokista väkevämpää, kun on lapsia talossa. Ja vaikka ei olisikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa on neljä puolenlitran lonkeroa ja minttukaakao, mutta ei tee mieli. Alkoholi on minulle juhlajuoma, enkä nää mitään juhlaa tässä yksin neljän seinän sisällä kököttäessä. :(

Vierailija
24/24 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kerran kuukaudessa saunaoluen ja joskus illanvietossa pari lasia viiniä, eli tosi harvoin. Joskus sinkkuna ollessa nuoruudessa meni enemmän, mutta nykyisin pienikin määrä alkoholia alkaa vain unettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan