Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaisin ostaa samaa suihkusaippuaa kuin viime talvena, mutta hajusta tuli tosi ahdistava olo!

Vierailija
03.02.2012 |

Miten voikin hajumuisti olla näin vahva?

Olin viime talvena todella masentunut, sekaisin, väsynyt, ahdistunut, osittain varmaan jopa psykoottinen. Silloin käytin yhtä Nivean suihkusaippuaa.

Nyt meinasin ostaa samaa ja onneksi haistoin sitä kaupassa, tuli heti mielikuvia siitä olotilasta. Silloin ainoa ylellisyyteni oli pitkät kuumat suihkut kun vauva nukkui.

En voinut ostaa saippuaa, vaikka se periaatteessa haisee hyvälle! :O

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on samantapanen kokemus, eli keho reagoi todella voimakkaasti MAKUUN. Nimittäin Novellen kivennäisvesiin.

Johtuu siitä että muutama vuosi sitten vaikeesti masentuneena itsetuhotarkotuksessa vedin novellen kera satakunta pilleria kurkusta alas.

Nyt jos maistankaan novellea niin hetii tulee oksetusreaktio... vaikka ennen pidin siitä :D Kehon muisti on yllättävän hyvä, mieli unohtaa noi jutut nopeemmin.

Vierailija
2/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olitko silloin raskaana tai pienen vauvan äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee myös mun erään eksän partavedestä oikein inhon väreet, vaikka sillon se oli olevinaan tosi kiihottavan hajusta :D

ap

Vierailija
4/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan ennalta varoittamatta törmäsin pesuaineeseen, jota käytettiin sairaalassa, jossa olin mielenterveysongelmien takia. Todella voimakkaasti tuli monen vuoden takaiset muistot mieleen!

Vierailija
5/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin vajaan vuoden. Mut se ahdistus yms. johtui lähinnä erosta ja unenpuutteesta.

ap

Vierailija
6/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi tuoksut ja hajut, tuovat muistot tosi voimakkaana mieleen.

Vierailija
7/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin hajumuisti olla näin vahva?

Olin viime talvena todella masentunut, sekaisin, väsynyt, ahdistunut, osittain varmaan jopa psykoottinen. Silloin käytin yhtä Nivean suihkusaippuaa.

Nyt meinasin ostaa samaa ja onneksi haistoin sitä kaupassa, tuli heti mielikuvia siitä olotilasta. Silloin ainoa ylellisyyteni oli pitkät kuumat suihkut kun vauva nukkui.

En voinut ostaa saippuaa, vaikka se periaatteessa haisee hyvälle! :O

en ole ainoa.Ahdistuksen tuoksun muistan kun olin lataamossa ja äitini toi suihkusaippuaa jota en normaalisti kaäyttänyt ja nyt kun sain jouluksi samaa,niin ah kun tuli muitot mieleen.

Vierailija
8/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parista vaatteesta mitkä ostin alkuraskauden aikana viitisen vuotta sitten. Lahjoitin ne siskolleni koska alkaa oksettaa kun katsonkin niitä. Sama pätee laukkuun jonka ostin silloin, en voi pitää mitään valkonahkaista laukkua, heti alkaa yököttää. Ja siitä on tosiaan viisi vuotta.