Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Mies lämmittelee itselleen viimeistä pakasteruokaa.

Vierailija
02.02.2012 |

Minä ja lapsi ollaan sairaita ja meille ei ole kuin leipää syötäväksi. Ruokailunsa jälkeen mies lähtee autolla töihinsä, joten kauppaan pääsee vasta illansuussa. Onko reilua?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tässä ois kai ollu.

Vierailija
2/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sinä vaikka pitsaa ja lopeta tommonen marttyyrinrooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt teille ruokaa tai käynyt kaupasta hakemassa?

Vierailija
4/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä mieheltä rahat

Vierailija
5/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sinä vaikka pitsaa ja lopeta tommonen marttyyrinrooli

Vierailija
6/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele yhtään miksi miehet pettää,jos tuollaista on kotona niin huh huh

Vierailija
7/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika törkeä ukko.

Vierailija
8/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet tänne myötätuntoa hakemaan, etkä sano miehellesi asiasta?

Vierailija
9/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menossa kuitenkin töihin ja lapsetkin tarvitsevat ruokaa ja te saatte olla kotona löhöämässä ja netin ääressä raukeina.

Noh, kyllä nyt yksi täysijärkinen mies osaa ruokansa itse valmistaa. Muista toivottaa sille hyvää työpäivää ja kertoa joksus, että arvostat sitä kun hän pitää perheen talouden pystyssä.

Vierailija
10/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapsi ollaan sairaita ja meille ei ole kuin leipää syötäväksi. Ruokailunsa jälkeen mies lähtee autolla töihinsä, joten kauppaan pääsee vasta illansuussa. Onko reilua?

Luulis jauhoja ja ryynejä ainakin olevan, jos on pieniä lapsiakin täytyyhän joku hätävara ollla.

Vierailija
11/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sairaudesta tajuton tms. kun et huolehtinut että olisi valmiina ruokatarpeita täksi päiväksi?

Vierailija
12/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia. Miehen ei vaan tarvitse tehdä mitään, eikä varsinkaan koskaan hoivata sairaita perheenjäseniään..

Vierailija
13/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista tautia etteikö ruokaa pysty tekemään. Tai no, influenssa siinä vaiheessa kun kuumetta on 40 astetta ja jalat eivät kerta kaikkiaan kanna kuin tuskin vessaan.

Vierailija
14/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia. Miehen ei vaan tarvitse tehdä mitään, eikä varsinkaan koskaan hoivata sairaita perheenjäseniään..

kylläiseksi saa? Ap voi tilata sen pitsan, varmaan jaksaa sen verran kun jaksaa tännekin kirjoitella

Vierailija
15/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa pizzaa jos ei ole mitään muuta.

Ps. Meillä on aina hätävarana tortellineja kuivakaapissa. Ei ne kovin herkkua ole, mutta kuitenkin jotain ruoan tapaista.

Vierailija
16/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ajattelematonta. Tajusiko mies, että syö viimeistä valmista ruokaa? Riippunee varmaan myös, et kuinka kipeänä olet. Olitko ajatellut syöväsi ko ruoan itse lapsesi kanssa vai miksi se harmittaa? Vai ajattelitko, että miehesi olisi pitänyt tajuta jättää ruoka sinulle tai edes kysyä, että mitä te ajattelitte syödä?

Vierailija
17/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa pitsaa? Meidän paikkakunnalla taitaa lähin pitsataksi olla 40 km päässä, ja monessa paikassa ei niinkään lähellä. Tsiisus. Siinähän se pelastus olisi.

Ja joo, minäkin pystyn juttelemaan av:lla, vaikka olen kyvytön hakemaan itselleni ruokaa. Ei tämä nyt niin hirveitä vaadi..

Vierailija
18/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan täällä kaikki flunssassa, mies töissä.

tuskinpa siitä miehesi lämmittämästä yhdestä ateriasta olisi riittäny sulle ja lapselle tarpeeksi?

Kyllähän nyt miehen pitää syödä ennen töitä. Kipeänä ei nyt välttämättä kunnon ruoka maistukaan ja sitäpaitsi kyllähän te pärjäätte leivällä ja jugurtilla yms. koko päivän, saattehan sitten lämpimän päivällisen miehen kotiuduttua.

ei tossa ole musta oikeesti mitään ihmeellistä. Ihme nipotusta.

Vierailija
19/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leivo sämpylöitä. Kai niihin kuivakaapista löytyy aineksia? Ja jos on leipävärkkejä, niin ehkä löytyy ainekset itsetehtyyn pizzaan? Omeletti?

Vierailija
20/39 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko mies illalla ruokaa? Odotitko eilen että olisi käynyt kaupassa, jos olitte jo sairaana?

Mulla oli sellainen ex, että jollen laittanut ruokaa ajallaan, hän laittoi vain itselleen, ja mä en saanut syödä mitään.

Kerrankin olin todella väsynyt ja sairas, ja kun mies huusi ruokaa, kävin nostamassa jauhelihan sulamaan ja raahustin takaisin sänkyyn ja nukahdin.. Kunnes mies tulee huutamaan, että miksi nostin lihan, kun en kerran tee ruokaa.. Ja taas mies laittoi jotain muuta itselleen.

Seuraavana päivänä vasta tajusin mitata kuumeen, ja sehän oli melkoinen. Ja mies sai aiheen huutaa, että miksen sanonut että minulla on kuumetta. Sille olisi kai pitänyt olla lääkärintodistus tai jotain, mutta epäilen ettei se sittenkään olisi laittanut mulle sitä ruokaa..

Että ehkäpä ap on exäni onnellinen uusi puoliso, ei kyllä käy kateeksi..