Vaadimme muutosta susipolitiikkaan: KANSALAISALOITE
Kommentit (92)
En missään nimessä allekirjoita moista paskaa, tapa itsesi jos et uskalla elää.
ei pysty erottamaan puhdasta sutta ja koirasutta toisistaan ilman DNA-testiä.
Joten häh häh vaan itsellesi.
Koska tietoutesi perustuu iltasanomiin, en tietenkään voi olettaakaan että maamme susitilanne ja puhtaiden susien todellinen käytös olisi sinulle tuttua.
Totta kai susi on peto. Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään?
kuin haavistolaiset, vihervasemmistolaiset ja sossut...pimeydessä he vaeltavat, huokaus.
Nyt vaan ihmiset nostaa tapetille. Ennen jonkun piharakin kuolema ei ole ollut mikään uutinen. Huolehtisivat koiristaan ja lapsistaan. Metsästäminen ei ole mikään syy, siihen liittyy muutenkin riskit koiralle. Jäädä auton alle, tulla ammutuksi, ilvekset jne. Vain tyhmät koiransa metsälle päästävät, lihaa saa kaupasta ja metsästää voi ilman koiraa.
Mutta en halua enää nostaa tätä keskustelua, joten lopetan tähän. Suosittelen samaa muille, tosin ap:lla on pakkomielle nostaa idioottia aihettaan "up":eilla.
kaupungissa, ääliö.
Ja minua ei voisi vähempää kiinnosta joidenkin susien kohtalo. Puolestani ne voitaisiin huoletta hävittää ihmisten ilmoilta.
Ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa kaupunkilaisten kohtalo. Ne voitaisiin huoletta hävittää eläinten elinalueilta.
Paavo Väyrynen projektin kummina.
Eli takuuvarmaa kusetusta koko juttu.
ei pysty erottamaan puhdasta sutta ja koirasutta toisistaan ilman DNA-testiä.
Joten häh häh vaan itsellesi.
Koska tietoutesi perustuu iltasanomiin, en tietenkään voi olettaakaan että maamme susitilanne ja puhtaiden susien todellinen käytös olisi sinulle tuttua.Totta kai susi on peto. Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään?
ja anna kun mä arvaan SINÄ olet tietysti susien expertti asiantuntija!
Olet myös ollut näkemässä susia luonnossa ja olit paikalla kun sudet hyökkäsivät Nousiaisissa lenkkeilijän kimppuun ja muissakin niissä lukuisissa tilanteissa susien hyökätessä, seuratessa ja tappaessa - sekä maalla että taajamassa lähiaikoina - ottamassa DNA-testejä todetaksesi että koiria ne vaan olivat, kaikki!
kuten ei moni muukaan luonnossa paljon liikkuva. Asun susialueella.
Kuten sanottu, susi väistää ihmistä ja on todellinen lottovoitto jos tuon upean eläimen onnistuu joskus näkemään.
Öh, siis missä susi on hyökännyt ihmisen kimppuun??
Hyökännyt, seurannut ja tappanut... hehehe.
Jos haluaa asua korvessa, pitää varautua siihen että voi joutua tekemisiin eläinten kanssa, jopa siihen että saattaa joku lemmikki päätyä jonkun ateriaksi. Lähinnä hymyilyttää toi "pelon ilmapiiri", joka adressin mukaan maaseudulla vallitsee. Eikö siellä keksitä muuta pelättävää, vaikka niitä muslimeja?
niin voi kyynel.
Syö pääs tyhmä nauta joka siellä kirjoittaa. Eli jos sun mukulas joutuu esim pedofiilin uhriksi siellä kaupungissa tai rattijuopon yliajamaksi niin saan tulla sinulle sanomaan "jos asut kaupungissa pitää varautua siihen, että tällaista nyt vaan sattuu. Ihmiset on petoja"
ja haluatte lopettaa kommentoinnin? Pelkäättekö että teidän hatarat perustelunne ammutaan kaikki alas ja kaikille paljastuu miten naiiveja olette olleet?
vika, jos koiransa sudelle syöttää. Tai kakaransa.
Susi väistää ihmistä. Olen joskus nähnyt tuolla korvessa, tietä ylittämässä. En ole silti pelännyt mettään mennä. Karhun vastaantulo jännittää enemmän. Karhun ja ihmisen yhteenottoja on tilastollisestikin sadalta vuodelta paljon enemmän kuin ihmisen ja suden.
Ja terveisiä täältä Lieksasta. Mulla on koirat sisällä, paitsi kun ulkoilutan niitä. Täällä on tapana pitää koirat kopissa pihalla, ja niillä on juoksulangat tai hyvässä tapauksessa kunnon tarha ja lämmitetty koppi. Lenkille ne reppanat ei pääse, useimmiten. Paitsi mettään. Jollonka koiran pitäisi sitten olla oitis hyväkuntoinen ja valmis.
Kyllä ihmetyttää, että sulla on koira, sillä tutkapanta, valjaat, mies, auto, pyssy ja pari kaveria, ja niin luontoihmistä, ja lähetään metälle yhtä jänistä tappamaan. Sitten itketään lehdessä, kun susi söi ajossa olleen koirasi. "Juu kyllä ne sudet pitäisi hävittää"
Kukahan mettässä saa liikkua ja kuka ei? Kuka tuhoaa ympäristöä (ihminen) ja mikä ei? Joskus tekisi mieli sanoa, että kelle se metsä kuuluu enemmän, ihmiselle tehokoirineen vai sudelle, teerelle, hirvelle ja jänikselle? En oikeasti ihmettele, että sutta vituttaa koira tutkapantoineen ja tekee mieli vähän maistella.
Linkola oli vallan oikeassa: ihminen on maapallon pahin paskantuottaja.
En ole koskaan nähnyt sutta luonnossa kuten ei moni muukaan luonnossa paljon liikkuva. Asun susialueella.
Kuten sanottu, susi väistää ihmistä ja on todellinen lottovoitto jos tuon upean eläimen onnistuu joskus näkemään.
Öh, siis missä susi on hyökännyt ihmisen kimppuun??
Hyökännyt, seurannut ja tappanut... hehehe.
Susien veritekoja ihmisille historian saatossa
http://www.voittajakennel.com/SIVU68.htm
Sudet vaarana ihmisille myös tänä päivänä
http://www.voittajakennel.com/susivaara.htm
* LUE FAKTATIETOA SUDESTA
(sivustolla v. 2007 päivitettyä "tulenarkaa" tietoa)
http://www.voittajakennel.com/SIVU20.htm
Etkä minkään idiootin yksityishenkilön kotisivuja?
jotka voit ihan hyvin tarkistaa oikeiksi
Jos ihmisen älykkyys ei riitä tuon paremman sivuston rakentamiseen, en usko että hän pystyy argumentoimaan millään tasolla minua kiinnostavasti.
Jätän minäkin tämän ketjun, hurjat tappajasudet kylväkööt pelkoaan edelleen.
Minä menen turvallisin mielin metsään, ja olen onnellinen jos joskus onnistun näkemään suden.
jotka voit ihan hyvin tarkistaa oikeiksi
Niinpä. Ja kuinka moni noista lapsista tuli oikeasti ihmisen tappamaksi ja syy vieritettiin suden niskoille? Susi oli hirveän helppo syntipukki kun lapsiluku oli liian iso tai lapsia piestiin vähän liian kovaa.
jotka voit ihan hyvin tarkistaa oikeiksiNiinpä. Ja kuinka moni noista lapsista tuli oikeasti ihmisen tappamaksi ja syy vieritettiin suden niskoille? Susi oli hirveän helppo syntipukki kun lapsiluku oli liian iso tai lapsia piestiin vähän liian kovaa.
ruumiistahan se nähtiin mihin kuoli