Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetän niin hermoni mun 8v poikaan!! (läksyistä)

Vierailija
01.02.2012 |

Joka ilta kotona yhtä itkua ja tappelua matikan kanssa. Kokeista saa ihan ok numeroita ja koulusta ei ole tullut viestiä ettei osaisi, mutta läksyjen teosta tapellaan ja huudetaan kurkku suorana joka ilta kun ei muka osaa vaikka osaa varsin hyvin, on vain kyse laiskuudesta. Ei auta pleikkarikiellot eikä muutkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pojan itse vasstata läksyistään ja kantaa seuraukset koulussa jos ne jää tekemättä. Anna liekaa niin asia saattaa ratketa ihan itsestään noin kuukaudessa. Älä jatka valtataistelua, se pitkittää ongelmaa.

Vierailija
2/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sovittiin niin, että jos tekee läksyt heti koulun jälkeen ja kiukuttelematta niin saa pelata 30min. (Meillä on tähän asti ollut pelipäivät vain la ja su.) Se on toiminut nyt ainakin nämä muutamat päivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8v poika tekee läksyt 5-10 minuutissa ilman erillistä kehotusta tai vanhempien valvontaa eteisen lattialla. Oma työpöytä ei kuulemma käy, mutta ei olla ergonomiasta urputettu kun koulu sujuu ja riidoilta vältytään.

Vierailija
4/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan ihmeissäni, koska itselleni koulu oli aina helppoa ja läksyt menivät siinä sivussa.

Oma poika taas sotkeutuu jo yksinkertaisimmissa sanallisissa tehtävissä niin pahasti, että loput tehtävät menevät vain itkun kanssa...:(

Vierailija
5/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läksynteko toden teolla alkaa kolmoselta. Silloin työmäärä on paljon suurempi kuin kakkosella (ja ykkösellä).