Olen meedio,haluatko kysyä jotakin.Älä ala hermoilemaan jos en heti ehdi vastata.
Kommentit (77)
päätökseni töistä irtisanoutumiseen oikea?
Mihin äitini kuoli?
Mihin kykysi perustuu?
Miten äidillä menee?
Äidillä menee hyvin.
Miten tämä meidän avioliitto etenee?
Serkkuni tosiaan kuoli verenvuotoon! :O Vitsinä kysyin, mutta oikein meni silti.
Ja sinä olet 160cm ja tummat lyhkäset hiukset. Harkitset hiuspidennystä. Eikö niin?
Muutamaa olen miettinyt, mutta haluaisin olla varma siitä että panostus johonkin koulutukseen pääsemiseksi kannattaa, koska töistä pois jääminen ei ole helppoa.
Saitko rahaa?
päätökseni töistä irtisanoutumiseen oikea?
Täh? No ei irtisanoutuessa yleensä saa kuin lomarahat.Eli en.
Kykyni perustuu auroihin,näen värejä eri ihmisistä.Tiedän kysymättä keneltä on kuollut ystävä ym.Näen raskauden toiveita,alkaneen raskauden vaikka ihminen tiedä vielä itse.Näen enneunia tutuistani ym.Valitettavasti näen myös kuolemaa ja sairauksia.Kyvyt tulee äidin suvun puolelta.
Serkkuni tosiaan kuoli verenvuotoon! :O Vitsinä kysyin, mutta oikein meni silti.
Ja sinä olet 160cm ja tummat lyhkäset hiukset. Harkitset hiuspidennystä. Eikö niin?
Nyt kyllä meni metsään. En ole läheskään noin lyhyt, ja tukkakin on pitkä ihan itsestään. Eli se siitä taidosta... :D
äitini syntynyt uudestaan kun ei ole käynyt pitkään aikaan kylässä?
Koska isä jättää meidät rauhaan?Miten äidillä menee?
Puhutko kuolleesta isästäsi?
Äidillä menee hyvin.
Isäni on hengissä.
Merkillistä jos äidilläni menee hyvin.
Joskus tuntuu että mies ei oo tosissaan, ja toisinaan tuntuu että tää liitto on kaikki kaikessa sille.
äitini on hylännyt minut narsisti-isäni vaikutuksen ansiosta, isääni siis ovat turvallisuussyistä välit poikki. Näetkö mitään toiveita siitä että äitini edes haluaisi tavata minua? En ymmärrä miten voi hylätä lapsensa, varsinkaan kun minun ja hänen suhteessa ei ole riitaa tms? Yhteydenpitoa ei siis äitini taholta ole.