Olen meedio,haluatko kysyä jotakin.Älä ala hermoilemaan jos en heti ehdi vastata.
Kommentit (77)
mikähän minulla on? Muistihäiriöitä, aloitekyvyttömyyttä, keskittymisvaikeutta. Olen nuori ja pelkään dementoituvani. Sitä on suvussa.
Neuvotaanko, miten taloasian kanssa tulisi toimia?
Yritän itse saada kolmatta silmää auki, mutta se ei onnistu...onko minulla ns. henkistä tietä kuljettavana?
taloudellisesti tasapainoon että jäisi tilipäivänä rahaa elämiseenkin eikä aina vaan laskuja tulisi lisää?
Näetkö säästyvätkö muut lapset loppuiän sairaudelta? Kestääkö minun ja mieheni liitto?
moni muukin varmaan miettii.
oisko helpompaa jos meedio vaan kuvailis sen (tai ne) meistä tämän pohtijoista jolle vastaus tulee
- tapaanko miehen, jonka kanssa olen lopun elämää / olenko jo sellaisen tavannut?
- millainen, minkänäköinen on elämäni mies?
- saanko vielä lapsia?
- näetkö työelämääni?
Olenko oikealla alalla?
Onko joku ihastunut minuun?
mikähän minulla on? Muistihäiriöitä, aloitekyvyttömyyttä, keskittymisvaikeutta. Olen nuori ja pelkään dementoituvani. Sitä on suvussa.
Neuvotaanko, miten taloasian kanssa tulisi toimia?
Yritän itse saada kolmatta silmää auki, mutta se ei onnistu...onko minulla ns. henkistä tietä kuljettavana?
T: ei meedio
Serkkuni tosiaan kuoli verenvuotoon! :O Vitsinä kysyin, mutta oikein meni silti.
Ja sinä olet 160cm ja tummat lyhkäset hiukset. Harkitset hiuspidennystä. Eikö niin?
Mites on meedio, pitääkö kutinsa?
Kummasta tulee presidentti: Niiistöstä vai Haavistosta??
apurahan väitöskirjaani varten? Kiitos:)
Olen juuri eronnut rakkaudettomasta liitosta. Milloin mä löydän uuden rakkauden? Tai löydänkö?
Pärjäänkö rahallisesti lasten kanssa?
Kiitos
huolestuttaa paljon työelämään siirtyminen kotiäidin roolista, koko tulevaisuus ihan auki. En tiedä yhtään mihin suuntaan lähtisin. Ahdistaa, onko mitään neuvoa??
ahdistunut cassandra
saanko vakituisen työpaikan
muutammeko
mitään?
Olen ollut monta vuotta yksin ja vähän pelkäänkin miehiä. Nyt olen tutustunut mieheen jonka kanssa on mukava ja turvallista olla. Johtaako tämä pidemmälle?