Hyväksytkö abortin?
Kommentit (78)
Jokaisen naisen ihan oma päätös jota kellään ei ole oikeutta kyseenalaistaa. (ei kellään!)
Varsinkin jos teini-ikäinen tyttäreni sattuisi tulemaan raskaaksi niin suorastaan tyrkyttäisin aborttia. Luojan kiitos se on Suomessa laillista.
Toistuvasti tai jopa toisen kerran aborttiin menevälle kohtu kokonaan pois.
kukaan abortin tehnyt ei ole oikeutettu tulemaan äidiksi myöhemmin, kerran murhaaja aina murhaaja
hyväksy..moraalia pitää olla sen verran ettei tapa omaa lastaan. huhhuh
mutta joku pykälä pitäisi saada, ettei abortti olisi "ehkäisykeino". Esim. sosiaalisin perustein tehdyn toisen abortin yhteydessä kohdunpoisto.
alulle raiskauksesta tai lapsella tulossa paha vamma,ym.Mutta raskasta se aina tulisi olemaan..Omalle kohdalleni en enää ikinä.mulle yks tehty,kun olin vielä nuorehko,opiskeleva nainen..Koko kuvio oli niin kamala,niin kauhea,itkin vaan koko ajan hysteerisesti.En halua kokea sitä enää koskaan!
mutten niin vahvasti ole sitä vastaankaan.. itse en kyllä tosin voisi missään tapauksessa tehdä mutta se on jokaisen oma asia
niitä jotka ovat tehneet abortin mutta itse olen ehdottomasti sillä kannalla että abortti on väärin. Muitakin ratkaisuja on.
ottaen ei, en hyväksy. mutta joissain tapauksissa se saattaa olla välttämätöntä
Ehkäisyn hyväksyn, mutta aborttia en. Ikinä en voisi itse murhata omaa lastani mahaan.
lapsi on vaikeasti sairas, eikä eläisi kovin kauan, mutta molemmissa tapauksissa äiti saisi itse päättää.
Muissa tapauksissa suosittelisin ehkäisyn laittamista kuntoon ja ainakin puhuttelisin vanhempia/äitiä. Niin, jos olisin gyne:)
mutta jokaisen oma asiahan se on