Hyväksytkö abortin?
Kommentit (78)
Musta on se on todella tärkeä oikeus.
Joo, hyväksyn. Vierailut hörhösivustoilla sai päättämään sen puolesta, että oikeus aborttiin on tärkeä osa tätä yhteiskunnallista tasa-arvoa.
lapset voisi ottaa huostaan, jotka eivät aborttia hyväksy, kohtu pois, eivätkä he saisi koskaan tulla äideiksi. Ihan vain koska ovat niin mustavalkoisia, että tartuttavat lapsensakin siihen.
lapset voisi ottaa huostaan, jotka eivät aborttia hyväksy, kohtu pois, eivätkä he saisi koskaan tulla äideiksi. Ihan vain koska ovat niin mustavalkoisia, että tartuttavat lapsensakin siihen.
ei kukaan täysjärkinen ihminen tappaisi lastaan
Hyväksyn. Täysijärkinen ihminen pystyy tekemään vastuullisia päätöksiäkin, vaikka ne eivät aina tarkoittaisi raskauden jatkamista.
on oikein tarvittavissa tilanteissa. Joten kyllä.
mutta esimerkiksi kohdun ulkopuolisen raskauden keskeytys on välttämätön
että vauva on ihminen jo aivan hedelmöityksestä alkaen. eli ei, en hyväksy ihmisen murhaamista. Ei abortille
että vauva on ihminen jo aivan hedelmöityksestä alkaen. eli ei, en hyväksy ihmisen murhaamista. Ei abortille
Vau! Ihan tutkittu asia!
onneksi se on olemassa. itse olen tehnyt ja olen edelleen onnellinen että se lapsi rukka ei siinä vaiheessa elämää tullut tähän maailmaan.
en hyväksy. Jos ei halua pitää lasta niin voi antaa adoptioon. On paljon sellaisia ihmisiä jotka haluavat lasta mutta eivät voi saada. Abortti on hyvin itsekästä.
Hyväksyn
Hyväksyn. Ja abortti ei todellakaan ole murha. Se pieni alkio ei ole mikään ihminen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 21:26"]
kukaan abortin tehnyt ei ole oikeutettu tulemaan äidiksi myöhemmin, kerran murhaaja aina murhaaja
[/quote]
Sinähän et sitä päätä, kenellä on oikeus tulla äidiksi ja kenellä ei. Sinunkin lähipiirissäsi saattaa olla joku perheenäiti, jolle on joskus tehty abortti.
En hyväksy. Syyttömän lapsen tappaminen on väärin. Kaikki abortin tekijät kuuluisi sulkea loppuelämäksi vankilaan. Te olette murhaajia.
Hyväksyn!