Hyväksytkö abortin?
Kommentit (78)
kukaan abortin tehnyt ei ole oikeutettu tulemaan äidiksi myöhemmin, kerran murhaaja aina murhaaja
Täällä syntyneen kahden lapsen ja yhden syntymättömän murhaaja-äiti. Soittakaa lastensuojeluun!
Ai niin. Mutta nykyäänhän ne antaa oikeittenkin murhaaja-äitien pitää alle 2-vuotiaita lapsiaan vankilassa. Revi siitä.
en mä ainakaan kannustaisi ketään tappamaan omaa lastaan, en missään tilanteessa. Ihminen se kuitenkin on ja ennenkaikkea oma pieni lapsi
tai muu vastaava, ja haluaa terveenkin lapsen? Jos vaikka sen INCL:n jälkeen olisi ollut huono tuuri ja ollut saamassa 2 samanlaista ja vasta sitten terveen?
Entäs jos on vaikka kohdun ulkopuoleinen raskaus? Anankefalia?
Ei ole mitenkään mahdotonta että huonolla tuurilla 2 jotain tällaista sattuisi samalle naiselle.
Toistuvasti tai jopa toisen kerran aborttiin menevälle kohtu kokonaan pois.
Mutta en aiheettomasti (huolimattomuus ehkäisyn kanssa, laiskuus tmv).
Siinä vaiheessa hyväksyn, kun esim ehkäisy pettänyt, taloustilanne huono, isäehdokas huono tai muut tällaiset asiat jolla ei lapsen parhainta voi tulevaisuudessa taata!
Luulempa että nämä "abortti on murha" -jutut kantavat tämän lauseen sellaisesta suusta että oma lapsi on syntynyt oikeaan aikaan.
Itse olen tehnyt jo 5 aborttia. 15v tyttäreni on nyt raskaana ja hänellä tehdään abortti.
Hyvä että pääsee helposti eroon loisesta jota ei edes halua. Eli kyllä hyväksyn!
Yleisesti ottaen en hyväksy, ehkä HYVIN perustelluista syistä. http://www.lopettakaatappaminen.info/ Tuolla sivustolla vierailu pisti kyllä ajattelemaan asiaa enemmän, vaikka onkin hieman yliampuvaa tekstiä joissakin kohtaa.
itse en tehnyt vaikka olin tosi nuori ja yksin lapsen kasvatin, mutta jos tyttäreni olisi joskus samassa tilanteessa niin varmaan suosittelisin aborttia. Mutta jokaisen henk.koht. valintahan se on ja kukaan ulkopuolinen ei voi ymmärtää toisen syitä siihen.
miten joku voi tappaa oman lapsensa. VAIKKA hyvin pieni vielä onkin...........
mutta tietyissä tilanteissa sen voi hieman kyseenalaistaa...