G: Paljonko juot vettä päivässä?
Minä juon joka päivä litran vesikannun tyhjäksi. Lisäksi laimeaa mehua pari lasia. Eli yht. n. 1,5 l pvä.
Kommentit (29)
välttämättä päivittäin edes juo muuta kuin kahvia '(en maitoa tai muuta ruuan kanssakaan). Usein täytyy väkisin muistaa juoda se lasillinen vettä kun muistaa.
En juuri koskaan. Varmaan alle 10 lasillista vuodessa.
Juon teetä, kahvia, mehua ja limsoja.
Mutta prin tyhjentämään päivän aikana ainakin yhden 1,5L lähdevesipullon. En pidä hanavedestä mutta menee sekin hädässä jääpalojen kanssa. En ole huomannut muuta kuin että jos pullo tyhjenee iltapainotteisesti niin yöllä hikoilen kuin sika ja yön vessareissulla saa melkeistään yöpaidan vaihtaa.
Ennen en juonut vettä juuri koskaan, vain jos kurkku kuivui. Kahvia, teetä, siinäpä ne.
Ai vettä ihan vetenä? En juuri koskaan. Varmaan alle 10 lasillista vuodessa.
Juon teetä, kahvia, mehua ja limsoja.
kofeiinisia limskoja tai teetä ei lasketa kuin enintään miinusmerkkiseksi veden juomiseksi koska ovat diureetteja.
suomalainen asiantuntijakin joskus puhui tuosta veden juomisesta, että se on käsitetty väärin. Nestettä tarvitaan, mutta sitä vettä saa muualtakin kuin pelkästään juomalla lasista, nimittäin ruuasta.
En tiedä, paljonko juon päivässä, varmaan aika paljon. Imetän, ja mua janottaa usein. Juon silloin kun janottaa, mitään tavoitteita juomisen suhteen mulla ei ole. Jano- ja ruokajuomana juon vettä, joskus myös mehua. Maitoa en juo ollenkaan. Nyt imettäessä pissa on joskus liian keltaista, mutta aika harvoin. Juon yölläkin, mulla on tuopillinen vettä yöpöydällä.
n. 5litraa tulee juotua päivän aikana.. töiden jälkeen illalla menee 2 x 1,5l limsapullollista muutamaan tuntiin.
n. 5litraa tulee juotua päivän aikana.. töiden jälkeen illalla menee 2 x 1,5l limsapullollista muutamaan tuntiin.
Mä en tiedä, paljonko juon. Mulla ei ole mitään tavoitteita. Juon kun janottaa pitkin päivää. Janojuomaksi juon vettä, joskus myös yrttiteetä, jos vesi kyllästyttää. Mehu ja limsa on herkuttelua varten.
Aamulla 0,75 litran pullo heti herättyä
Päivällä litra-1,5 litraa
Illalla 1-1,5 litraa
Lisäksi pari-kolme kuppia kahvia, mehuja, limuja ym. En juo. Urheilen paljon ja oon muutenkin aktiivinen.
Ennen en juonut läheskään yhtä paljoa vettä, mutta join reippaasti pepsi maxia ja kummasti muutoksen huomasi. Kaikki finnit ja näpyt katosi ja muutoinkin pari kiloa painoa hävisi.
Vähintään yhden 0,75l pullon, joskus melkein 2, +teetä ja kahvia, jOS käyn salilla, sen jälkee
n vielä lisääu