Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi enää koskaan mennaä uimahalliin :(

Vierailija
31.01.2012 |

Kahden lapsen jälkeen vartaloni on pilalla :( AIVAN PILALLA! En voi mennä minnekään missä pitäis olla yleisesti alasti...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa uimaan vaiko rintojasi näyttelemään??? Millaista mallia annat lapsillesi? En voi mennä uimaan, kun siellä pitää olla alasti ja mun kroppa on vaan kamala ja tässä uikkarissa tissikin on miten sattuu jne jne.

Sellaista urheilu-uikkaria (mitä uimarit käyttää) en voi käyttää, koska se litistää olemattomat rinnat (pussit) ihan littanaksi. Sitten on vielä kokouikkarit, joissa rinnoille oma "tilansa", niin sitä tilaa ei nämä mun pussit täytä. Eli mä taas en voi mennä uimaan koska kertakaikkiaan ei ole mitään mitä laittaa päälle! Niin masentavaa... : (

uimahallissa kaikki mammat tuijottelevat toisiansa päästä varpaisiin aina tarkistaen jalkovälin trimmauksen, joten ei kai ole ylläri että muiden katseet vaivaavat! Tunnen itseni todella noloksi uikkari päällä joka litistää rinnat olemattomaksi.

Vierailija
22/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mäpä menen näyttämään ruhoani Yrjönkadun uimahalliin. Siellä on naisille ja miehille omat vuorot ja ei tartte käyttää uikkareita.

Minusta kivaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman toista rintaa.

Ja kehtaan mennä uimahalliin.

Vierailija
24/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä vuosaaren uimahallissa uimassa ja vesijuoksemassa.Aloitin vuonna 2003,tähän päivään mennessä en ole siellä nähnyt yhtäkään ns.missi/malli vartaloista ihmistä.Kaikki ovat tavallisia, jotkut synnyttäneitä jotkut eivät ,naisia ja miehiä.

Ainoat hyväkroppaiset jotka olen nähnyt ovat poikkeuksetta alle kymmenvuotiaita=D

Vierailija
25/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usean vuoden jälkeen jotenkin vapauttavana.

Oma kroppani on ruma ja olen ylipainoinen, mutta uimahallissa huomasin, että niin on monella muullakin. Hyvin hyvin harvalla on mallin kroppaa tai edes lähellekään sitä. Jokaisella meillä on omat puuteemme ja jokainen riippuu ja roikkuu jostain.

Vierailija
26/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ongelmana sopivien uikkareiden löytyminen. Bikineissä ei voi mennä, koska vatsa järkyttävä. Sellaista urheilu-uikkaria (mitä uimarit käyttää) en voi käyttää, koska se litistää olemattomat rinnat (pussit) ihan littanaksi. Sitten on vielä kokouikkarit, joissa rinnoille oma "tilansa", niin sitä tilaa ei nämä mun pussit täytä. Eli mä taas en voi mennä uimaan koska kertakaikkiaan ei ole mitään mitä laittaa päälle! Niin masentavaa... : (

laitat sellaisen uimatopin ja lahkeelliset uimahousut. uimatoppi on ikäänkuin hihaton paita, halterneck kiinnitys kaulan ympäri. ja siinä on topatut kupit eikä tarvi olla isot rinnat, että ne täyttyis.

tuossa uimatoppi, jota tarkoitan

http://www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Bikiniosat-B…

tässä housut

http://www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Bikiniosat-B…

Vierailija
27/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, keskity olennaiseen. Olennaista uimahallissa ei ole ulkonäkö, vaan liikkumisen ilo ja kunnon ylläpito. Se, että missikisoissa on uimapukukierros, ei tarkoita, että uimapuku on esiintymisasu.

Ollessani uimahallissa en edes katso muita ihmisiä, enkä usko olevani poikkeus.

Oletko menossa uimaan vaiko rintojasi näyttelemään??? Millaista mallia annat lapsillesi? En voi mennä uimaan, kun siellä pitää olla alasti ja mun kroppa on vaan kamala ja tässä uikkarissa tissikin on miten sattuu jne jne.

Vierailija
28/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaksi lasta,ja en tiennyt ennen lapsia että näin käy juuri minulle.Mutta on sitä muutakin kuin uimahallit.

Vierailija
29/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetät, jos et koskaan käy uimahallissa? Liikkua voi muullakin tavalla ja uida voit kesällä uimarannalla ilman, että on pakko riisuutua täysin alasti.

Vierailija
30/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tosi ikäviä suurin osa tämän ketjun viesteistä, ihan kuin ei saisi surra/hävetä sitä, että vartalo on muuttunut suuntaan, joka ei itsestä tunnu mukavalta. Ja ikään kuin ei olisi jopa ihan tavallista, että semmoista ihminen suree! Ei kaikki ajattele, etä "olen äiti, millään muulla ei ole enää mitään väliä".

Vierailija
31/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten saamista mennyt uimahalliin näyttelemään kroppaasi vai uimaan? Olettaisin, että useimmat ihmiset menee sinne uimisen takia eikä jää kyttäämään sun vartalosi yksityiskohtia. Ja jos joku siellä sattuu olemaan kyylä, niin se on hänen aivojuminsa eikä sinun harmisi.

kun se kroppa siellä suihkutiloissa väkisinkin näkyy (jos toimii uimahallin ohjeiden mukaan), eihän sitä voi olla tiedostamatta? Vai oletteko te kaikki muut niin luontevia? Te varmaan sitten myös esim. sekasaunotte kerrostalon yleisellä vuorolla?

Vierailija
32/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töllötä, ja erittain harvalla on itselläänkään mikään mallivartalo.

Toivottavasti teillä ei ole tyttölapsia, joille siirrätte tuollaisen minä-kuvan. Oikeasti.

Minulla ei ole koskaan ollutkaan kaunis kroppa, eikä silti tulisi nyt hemmetti soikoon mieleenkään alkaa kivasta uintiharrastuksesta luopua sen vuoksi, että ikääkin on jo 45 vuotta ja selluliittia muillekin jakaa.

Sinne vaan, siellä on tosi ryttyisiä mummojakin pilvin pimein, ja aivan reilusti ja rohkeasti.

Vierailija
33/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla jäi imetyksestä ihan erikokoiset tissit vaikka muuten vartalo onkin kaunis :-( uskaltaisinko uimaan , en ole koskaan nähnyt uimahallissa naisia, joilla on eriparitissit :D ?

Vierailija
34/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just oikea asenne

Vierailija
35/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 4v tttäreni kanssa silloin tällöin uimahallissa ja siellä näkee ihan kyyläämättäkin aika monenlaista vartaloa. Nuoria, vanhoja, yksirintaisia, karvaisia, karvattomia, timmejä, läskejä, mustia, valkoisia ja vaikka mitä. Itse olen niin laiha, että kylkiluut paistaa ja sekin hävettää välillä. Napakin on tosi ruma kun en revennyt, mutta so what. Tule sekaan vaan ja huomaat, että kaikki on erilaisia, mutta ei se mitään.

Vierailija
36/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit sen kroppasikin parempaan kuntoon...

Vierailija
37/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, kyllä itsekin kaipaan sitä toista, poistettua rintaani, ja olin aluksi todella suruissani siitä että se piti poistaa. Silti käyn nykyään uimahallissa, minulla on siihen oikeus ja joku tuijottaa niin so what. En silti käy sekasaunassa, mitä se tähän kuuluu??

minusta tosi ikäviä suurin osa tämän ketjun viesteistä, ihan kuin ei saisi surra/hävetä sitä, että vartalo on muuttunut suuntaan, joka ei itsestä tunnu mukavalta. Ja ikään kuin ei olisi jopa ihan tavallista, että semmoista ihminen suree! Ei kaikki ajattele, etä "olen äiti, millään muulla ei ole enää mitään väliä".

Vierailija
38/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silikonirinnat (täysin aiemmasta totaali rinnattomuudesta johtuen, vaikkei se syy kenellekkään kuulukkaan), urheilun/työn tuoma erittäin timmi kroppa ja posliinipimsa : DDD...Eipä ole kivaa, kun tuijotetaan, kun olen 2lapseni kanssa uimahallissa.

Että näinkin päin voi olla...koskaan ei kait ole hyvä.

En mene enää.

Vierailija
39/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa penskojen aamutoimet ja minä menen eläkeläisten kanssa lutraamaan :D

Saa rauhassa pulikoida sen kilometrin mummojen seassa eikä tarvitse miettiä että näkeekö joku timmilihainen pikkubööna ruhoni kaikessa raadollisuudessaan. Ei tämä nahka kuitenkaan niin maailmaa nähnyt ole kun niillä mammoilla, niitä ei tarvitse pelätä..

Vierailija
40/41 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta mä olenkin vanha akka, joka ei jaksa enää välittää. Tää on kyllä parasta neljänkympin lähetessä, että tällaiset asiat on täysin yhdentekeviä mulle. Mä elän elämääni ja siinä kaikki.