Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuljet paksuissa talvivaatteissa ostoskeskuksessa?

Vierailija
31.01.2012 |

Eikö hiki valu?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä on helpompi pitää päällä kuin roikottaa käsissä, varsinkin jos on vielä kasseja kannettavana.

Kyllä hiki joskus valuu.

Vierailija
2/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä kukaan takki päällä voi olla

Vierailija
4/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen yleensä ostarilla lasten 3kpl kanssa ja matkaan siitä vielä puistoon. En välttämättä ole pukenut alle mitään katseenkestävää. Joskus tulee kuuma joo. Kiitos vaan huolenpidosta.

Vierailija
5/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en viitsi kantaa sitä kädessä, en omista autoa johon sen voisi jättää. Helpompaa pitää takki päällä vaikka hiki tuleekin.

Vierailija
6/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylmä ja ei ,en hikoile kun kävelen rauhallisesti toppapuku päällä:)

Vierailija
7/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palvelija on ollut sairauslomalla koko tammikuun. Normaalisti se kantaa toista, kevyempää vaatekertaa mukanaan ja auttaa mua pukeutumisessa.

Nyt on ollut kyllä tosi kuuma kun on joutunut menemään vain takkki auki. Kyllä se silkkinen, viilentävä housupuku kannattaisi aina muistaa vaihtaa kun menee sisälle.

Vierailija
8/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen sinne suoraan puistosta lapsen kanssa. Kyllä hiki valuu ja on ärsyttävää, mutta parempi kuin rampata monta kertaa edestakaisin.

Vierailija
9/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle kauppakeskukseen meneminen on arkipäivää, ei mikään vuoden kohokohta, johon mennään paremmissa kengissä ja sisävaatteissa tunneiksi pyörimään. Taidat olla maalta?

Ei Helsingissä kukaan ainakaan liiku sisävaatteissa kauppakeskuksissa. :) Niin ja kaikilla ei ole autoa mihin takin jättäisi..

Vierailija
10/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle kauppakeskukseen meneminen on arkipäivää, ei mikään vuoden kohokohta, johon mennään paremmissa kengissä ja sisävaatteissa tunneiksi pyörimään. Taidat olla maalta?

Ei Helsingissä kukaan ainakaan liiku sisävaatteissa kauppakeskuksissa. :) Niin ja kaikilla ei ole autoa mihin takin jättäisi..

Vierailija
11/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakassiin. Otan sen sieltä kun menen viimeiseksi ruokakauppaan. Siellä laitan takin kärryihin. Helppoa :)

Vierailija
12/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään ostareissa hieltä haisevan rahvaan seassa. Palvejijani saavat kyllä hoitaa tarvittavat ostokset, toki jonkun on jäätävä residenssiinkin siltä varalta, että tarvitsisin jotain.

Vierailija
13/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hiki valu?

kysymyksiä, ei voi mitään.

Vierailija
14/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palvelija on ollut sairauslomalla koko tammikuun. Normaalisti se kantaa toista, kevyempää vaatekertaa mukanaan ja auttaa mua pukeutumisessa.

Nyt on ollut kyllä tosi kuuma kun on joutunut menemään vain takkki auki. Kyllä se silkkinen, viilentävä housupuku kannattaisi aina muistaa vaihtaa kun menee sisälle.

Raippaa vaan niin kyllä se tervehtyy! Tuohan on ihan kohtuutonta, että joudut kärsimään kauppakeskuksessa takki päällä. Huh huh, mihin on maailma menossa?

Vierailija
15/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö takin säilytykseen jos sellainen olisi?

Ei kauppakeskus ole mikään teatteri, johon tarvitaan narikkaa. Paitsi jos on tosi lihava ja hikoilee paljon.

Vierailija
16/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan takin säilytykseen tai kärryihin. Mutta mun ei tule mitenkään kovin helposti kuuma. Tänäänkin käytiin lapsen kanssa lääkäristä tullessa ruokakaupassa ja postissa (saman keskuksen katon alla siis), eikä tullut hiki vaikka oli toppahousut ja untuvatakki. Ei mulla esim. parissakymmenessä minuutissa rauhallisesti kävellen vielä tule liian kuuma, vaikka 2 v:n kanssa ei nyt aina niin rauhallisesti kävelläkään.

Vierailija
17/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppakeskus ole mikään teatteri, johon tarvitaan narikkaa. Paitsi jos on tosi lihava ja hikoilee paljon.

Vierailija
18/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin Ikeassakin on :)

t. Sukari-wannabe

Vierailija
19/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lähtien!

Vierailija
20/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa on säilytyslokerot, jopa ilmaiset. Yleensä vaan jossain vähän syrjemmässä. Eli kyllä tosi monessa paikassa on jo mahdollisuus tunkea takki lokeroon (tai niihin ostoskärryihin), mutta ei taida monella olla hikoilu ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan