Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuljet paksuissa talvivaatteissa ostoskeskuksessa?

Vierailija
31.01.2012 |

Eikö hiki valu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten selvennetään vähän, lol.

Ei ole siis kyse mistään hienostelusta, vaan ihan fysikaalisesta ilmiöstä. Tulee kuuma ja hiki jos on kauan aikaa sisätiloissa paksussa toppatakissa.

Enkä tarkoittanutkaan nopeaa pyrähdystä ruokakaupassa (jossa on sitä paitsi viileämpää) vaan vaatteiden, kenkien ym. shoppausta sovituksineen. Siinä menee aikaa tuntitolkulla kun on mooonta kauppaa ja välillä käydään kahvilla.

:D :D Onko joku muukin joskus miettinyt samaa? Taas tää aihe? Hehe.

Vierailija
42/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten selvennetään vähän, lol. Ei ole siis kyse mistään hienostelusta, vaan ihan fysikaalisesta ilmiöstä. Tulee kuuma ja hiki jos on kauan aikaa sisätiloissa paksussa toppatakissa. Enkä tarkoittanutkaan nopeaa pyrähdystä ruokakaupassa (jossa on sitä paitsi viileämpää) vaan vaatteiden, kenkien ym. shoppausta sovituksineen. Siinä menee aikaa tuntitolkulla kun on mooonta kauppaa ja välillä käydään kahvilla. :D :D Onko joku muukin joskus miettinyt samaa? Taas tää aihe? Hehe.

olen ratkaissut asian niin, etten käy talvella shoppailemassa. Vihoviimeisin asia, mitä talvella teen, on rintaliivien osto. Ennakoin tämän jo hyvissä ajoin.

Muissa tilanteissa pidättäydyin nopeissa pyrähdyksissä, kunnes kevät tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä avataan aika usein.

Tosin avaukset koskevat erityisesti lapsia, tyyliin "taas näin Prismassa yhden säälittävän lapsen, joka parka joutui toppapuvussaan kulkemaan äitinsä perässä...".

Itse en ikinä vietä aikaani "tunteja" missään kauppakeskuksessa, joten mulla ei ole koskaan ollut vaatetuksesta mitään ongelmaa.

Vierailija
44/44 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä avataan aika usein.

Tosin avaukset koskevat erityisesti lapsia, tyyliin "taas näin Prismassa yhden säälittävän lapsen, joka parka joutui toppapuvussaan kulkemaan äitinsä perässä...".

Itse en ikinä vietä aikaani "tunteja" missään kauppakeskuksessa, joten mulla ei ole koskaan ollut vaatetuksesta mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi