Lähtisitkö lasten kanssa etelään ilman miestä?
Mies on lähes koko kesän töissä ja ehdotti, että lähtisin lasten kanssa viikoksi esim. Espanjaan. Lapset reippaita ja uimataitoisia 6 v ja 10 v. Joku tuttu ja turvallinen kohde siis, Aurinkomatkojen tms.
Lähtiskö?
Kommentit (12)
mutta pyytäisin ystävääni lapsensa kanssa mukaani, ikään kuin aikuiseksi seuraksi. Tai siskoani.
Kaveri mukaan lapsineen ja jos ei onnistu, sitten vaan keskenään. On siellä muitakin suomalaislapsia, jos menee johonkin turistirysään.
Olen ollut kaksi kertaa Espanjassa lapseni kanssa ilman miestä ja nyt menemme kohta kanarialle kahdestaan lapsen kanssa. Minun lapsi 9v.
Olen joskus ollut lomalla Roomassa yksin lasten kanssa ja tuntui tylsältä istua hotellin ravintolassa "yksin". Olin jopa tuntevinani sääliviä katseita, vaikken edes ole oikeasti yh.
Lapset alkoivat myös kaivata kovasti isäänsä jo parin yön jälkeen :)
Toisin päin sitten menisin jo ihan mielelläni!
Olen joskus ollut lomalla Roomassa yksin lasten kanssa ja tuntui tylsältä istua hotellin ravintolassa "yksin". Olin jopa tuntevinani sääliviä katseita, vaikken edes ole oikeasti yh.
Lapset alkoivat myös kaivata kovasti isäänsä jo parin yön jälkeen :)
Ovathan ne lapset siinä seurana kun syö. Minä en ole ikinä kaivannut aikuista seuraa, lasten kanssa keskustelu on hyvin antoisaa lomilla kahviloissa, ravintoloissa ja ihan vain luuhatessa.
Olen joskus ollut lomalla Roomassa yksin lasten kanssa ja tuntui tylsältä istua hotellin ravintolassa "yksin". Olin jopa tuntevinani sääliviä katseita, vaikken edes ole oikeasti yh. Lapset alkoivat myös kaivata kovasti isäänsä jo parin yön jälkeen :)
Ja vaikka saisin EVVK!
Kuvittelet, että yh:t saa sääliviä katseita esim ravintolassa. Minä en ole ikinä tuntenut saavani sääliviä katseita, vaikka olen ollut lastan kanssa liikkellä ilman toista aikuista.
Ainoana aikuisena on vähän tylsää. Kun lapsetkin on jo noin isoja.