Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avopuolisn ihstuminen ja eksät

Vierailija
09.01.2012 |

Sain eilen tietää että koko puolivuotisen suhteemme ajan puolisoni on facebookissa kirjotellut ihastukselleen. He ovat tavanneet vuosia sitten, mieheni saanut pakit ja nyt "ystäviä". Näin lähinnä naamasta että näin on, kännissä jo aiemmin on pyytänyt tätä kylään. Suutuin koska luottamus meni valehtelusta ja siitä, ettei hän aiemmin kysyessäni asiaa kertonut. Suhdetta rasittaa myös se, että hän on kerran kännissä tehnyt jotain muun kanssa, ei vakavaaa mutta kuitenkin sekä puhunut eräästä eksästään kaipailevaan sävyyn. Mies väittää rakastavansa, mutta en luota. Erosin eilen mutta en haluaisi. Olenko vainoharhainen vai saako suhteessa vaatia kunnioittavaa käytöstä? Itse en puhu ihastuksilleni, eksille jne. Missä menee raja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkeen tuollaiset miehet. Etsi sellainen, joka haluaa vain sinut. Minä elelen uusperhekuviota ja rasittaa helvetisti, että mies on jatkuvasti yhteydessä ex-vaimoonsa, mutta pakko kestää. Toisinaan mietin, että olisi pitänyt valita joku ei-käytetty, mutta ihanahan tuo silti on. Jos mitään lapsia ei olisi ja silti olisi jatkuvasti yhteydessä ex-vaimoonsa, sanoisin varmaan heipat ja käskisin painumaan takaisin vaimon kainaloon kun kerran niin houkuttaa. Ei tuollaista jaksa.

Vierailija
2/6 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Sitä vain haluaisi keksiä tekosyitä asioille ja kuvitella että toinen "rakastaa". Todellisuudessa olen vain laastari tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi omistaa toista. Useimmat miehet tarvitsevat monenkaltaisia naiskontakteja. Jotkut niistä voivat päätyä sänkyynkin. Mitä mustasukkaisempi ystävistä olet, sitä varmempaa on, että mies on sinusta ja rakkaudestasi epävarma ja turvaa selustansa hankkimalla ihailua muualta.

Ja mitä exiin tulee, on ihan luonnollista olla heidän kanssaan tekemisissä, varsinikin jos on lapsia. Minun mies, vaikka on jättänyt exänsä minun takia, on hänen fb-kaveri, laittelevat tekstiviestejä yms.

Vierailija
4/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mies voi sinua rakastaa, jopa enemmän kuin exiään ja muita, mutta exiäänkin voi jollakin tasolla rakastaa vuosia eron jälkeen. Kaivatakin. Se on inhimillistä. Sellaista on rakkaus.

Vierailija
5/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan, etta kello kay, tulee tuttu tunne aivan kuin olisin kokenut taman ennenkin. Ja aina oli aukoton selitys. Valipaloja oli kuulemma joku kaynyt hanelle paivalla tuomassa, olen ihan paastonnut taalla huoleeni ja odotukseen. Josko auttanee.

Vierailija
6/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootin koko paivan ja paastosin. Kiitti! Hyvaa yota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme