Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokakoti.fi toimii surkeasti, Etuovi.com oli paljon parempi.

Vierailija
31.01.2012 |

Miksi isot firmat siirtyivät tuollaiseen surkeasti toimivaan myyntikanavaan?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut myös, että jokakoti-sivut ovat todella kehnot, kaikki takkuilee. Etuovi oli tai on hyvä, tiedot tulevat nopeasti ja edelliset haut ovat muistissa. Vastaavia esimerkkejä on sivujen huonontumisesta on muualtakin, kun tapahtuu ostoja tai siirtoja, esim. Sampo-pankki, Nordnet. Sampo lienee saanut sivunsa kuntoon.

Vierailija
22/56 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten moittijien kanssa samaa mieltä.

Kaikkein huonointa siinä on, ettei saa rajattua uudiskohteita pois hausta. Myös osoitteella hakumahdollisuuden puutos on kökköä. Kaipaan entistä etuovea :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyaikana on mahdollista noin kökkösivusto.

Täytyy olla rahasta kyse. Miksi muuten välittäjät olisivat siirtyneet Etuovesta?

Vierailija
24/56 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että Jokakoti.fi on kankea ja erittäin huonosti toimiva. En ymmärrä minäkään miksi tekniikkaa ei paranneta.!!!!

Vierailija
25/56 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi hidas

Vierailija
26/56 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas antaa internal erroria, jokakoti tuntuu kaatuvan about joka toinen päivä. Miten voi olla noin surkeassa ylläpidossa palvelu. Onneksi oikotie toimii ku junan vessa!

Vierailija
27/56 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin ihan samaa kiroan tässä! Karttajuttu on plussaa Jokakodilla, mikään muu ei sitten olekaan hyvää.

Vierailija
28/56 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokakoti tökkii aina ihan paska sivusto etuovi

on selkeämpi ja helpompi käyttää ja parempi,

eli mitä v.... nää välittäjät valitsee jokakodin.

Vierailija
29/56 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokakoti jumittaa vähän väliä. Karttapalvelu hidas, kömpelö mutta onneton. Esim. Oikotiellä asuntojen karttahaku aivan huippua, jokakodissa surkeista surkein.

Vierailija
30/56 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim se, että kun tänään hain sivulta asuntoja.

Sivulla tarjottiin vain autotalli paikkoja.

Toinen esim. luulin hetken, että en taida enää tekstinkäsittelyä, kun esim kirjoitan Kuopio, ohjelma muuttaakin paikkakunnan Kaarinaksi.

Siirryn nytkin Oikotielle ja Etuovelle

Vierailija
31/56 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin hanurista, en jaksa enää edes avata sitä (vaikka se joskus aukeaisikin..).

Paremmuusjärjestys mielestäni aivan kirkkaasti Oikotie-Etuovi-Jokakoti. Itse onneksi olen juuri asuntoni myynyt ja uuden ostanut joten nämä surffailut riittävät vähäksi aikaa. Viimeisen vuoden aikana olen käynyt näillä sivustoilla useita kertoja viikossa joten käyttökokemusta löytyy ja kyllä se vain niin on että Jokakoti on ehdottoman paska. Ihme ettei kiinteistönvälittäjiä kiinnosta kuluttajien mielipide. Itse valitsin asuntoni myyjäksi välittäjän sillä perusteella että mainostaa nimenomaan Oikotiellä ja Etuovessa.

Vierailija
32/56 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se ilta tulee viestiä 18-22 välillä kun tuntuu olevan että palvelimet kyykkää ihan totaalisesti! Miksi ei ensiksi tehneet toimivia palvelimia ja vasta sen jälkeen hankkineet asiakkaita... nyt on menty "Perse edellä puuhun"

Luulisi käyttäjien (maksavien) kohta äänestävän jaloillaan ja siirtyvän takaisin etuoveen!

Vierailija
33/56 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikko kenttä on hidas, eikä se anna kirjoittaa itse paikan nimeä loppuun. Palvelin heittää väkisin jonkun paikan, vaikka sen Kaarinan, kun pitäisi katsoa asuntoa Kuopiosta.

Vierailija
34/56 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella surkeaa myyjän kannalta se, että jos asunnon hintaa muuttaa tai ottaa välillä pois myynnistä niin se ei siirrä ilmoitusta ensimmäiseksi kuten Oikotiellä vaan asunto on ja pysyy siellä hännillä. Näkyvyyttä ei saa millään jos on välityssopimus Huoneistokeskuksen kanssa ja asunto pudonnut jokakodissa viimeiseksi alueen myytävistä asunnoista. Edessä nyt välittäjän vaihto ja vaatimus Oikotien ilmoituksesta. En lähde enää Huoneistokeskuksen kanssa asioimaan, kun homma toimii näin heikosti. Kuukaudet kuluu ja kämppä edelleen myymättä, harmittaa.

Vierailija
35/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi olla enemman samaa mielta. en saa sivuja toimimaan ollenkaan eika asiakaspalvelun ohjeet auttaneet. ongelema on nyt tietysti se, etta jokakoti.fi ssa on paras valikoima asuntoja. mika neuvoksi?

Vierailija
36/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei toimi Operalla, vaan joudun aina avaamaan toisen selaimen vaan asuntojenkatselua varten. Lisäksi on sekava ja toimii huonosti. Ainut hyvä on se karttasysteemi.

Etuovi on paljon parempi, eikä ne mainokset minua ikinä häirinneet, silmäni suodattavat ne joka palstalta pois. :D

Vierailija
37/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien tietojeni mukaan etuovessa ja oikotiessa vahemman valikoimaa. etuovessa ei esim. enaa kiinteistokeskus, huoneistokeskus, oppk ja monia muita jotka myyvat tampereella asuntoja. todella harmi, koska etuovi toimi todella hyvin.

Vierailija
38/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni tuon kanavan ei pitäisi palvella välittäjiä, vaan niitä asiakkaita..

Minustakin jokakoti toimii surkeasti..

Vierailija
39/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni tuon kanavan ei pitäisi palvella välittäjiä, vaan niitä asiakkaita..

Minustakin jokakoti toimii surkeasti..

Vierailija
40/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alueelta ovat siirtyneet melkein kaikki kiinteistövälittäjät kokonaan Jokakotiin, sitä oikein paikallislehdessä mainostetaan että ovat sinne kokoontuneet... :( Jumittaa koko ajan ja kuvat avautuu hitaasti. Lisäksi en ymmärrä sitä asuntojen listautumista - olenko tyhmä kun en löydä vai eikö sitä tosiaan saa jaoteltua? Etuovella sai jaoteltua järjestykseen esim. hinnan mukaan, uusimmat ensin jne. jne. Tuolta en löydä mitään jaottelumahdollisuutta (?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan