No niin, maailmanloppua odotellessa :D
Kommentit (7)
Jos pelkäätte jotain ennustusta niin ottakaa selvää mistä siinä on kyse! Mayojen ennustus ilmoitti vain sen, että koko ihmiskunta tulee nousemaan korkeammalle tasolle tajunnassaan, ainakin ne jotka siihen kykenevät. Muut jäävät jumittamaan samaan vanhaan junttielämäänsä. Pelko siis pois - jos et pysty muutokseen, et sitä koe, jos taas pystyt niin kaikki muuttuu paremmaksi ja positiivisemmaksi aina vaan. Ärsyttää nämä harhaopit kun joka tuutista tunkevat.
Jos pelkäätte jotain ennustusta niin ottakaa selvää mistä siinä on kyse! Mayojen ennustus ilmoitti vain sen, että koko ihmiskunta tulee nousemaan korkeammalle tasolle tajunnassaan, ainakin ne jotka siihen kykenevät. Muut jäävät jumittamaan samaan vanhaan junttielämäänsä. Pelko siis pois - jos et pysty muutokseen, et sitä koe, jos taas pystyt niin kaikki muuttuu paremmaksi ja positiivisemmaksi aina vaan. Ärsyttää nämä harhaopit kun joka tuutista tunkevat.
mä olen ihan vakuuttunut että kyseessä on vain suuri erehdys. ne maya-tyypit ketkä sitä kalenteria teki eivät vaan enää sillä kertaa jaksaneet laskea pidemmälle, olihan v. 2012 nyt kuitenkin ihan helvetin kaukana tulevaisuudessa. että lasketaan lisää sitten kun jaksetaan. ja sitten kävikin vaan vähän huonosti ennenkuin ehdittiin tehdä lisää...
että Mayat olisivat ennustaneet oman tuhonsa (ja ehkä estäneetkin sen) jos kerran osaavat povata jonkun maailmanlopun.
Eli joo, en todellakaan usko moiseen huuhaa-juttuun.
hei niin että kaikki maailmanloppuun uskovat myytte omaisuutenne ja annatte rahat minulle, jooko?
että ufot tulevat. Ja siinäpä saa sitten miettiä miten meidän käy..
mua oikeesti toi paljon.