Mitä omalle 13 vuotta täyttävälle tytölle syntymäpäivälahjaksi?
Harrastaa lukemista ja musiikkia, mutta kirjaa en ainakaan anna lahjaksi.
Arvoltaan ehkä noin 100 e
Kommentit (20)
ei rahana, niin anna raha.
Sitä ne tuossa iässä eniten arvostaa.
Entäs jos menisitte tytön kanssa ja jos haluua kaveri mukaan katsomaan jotain hauskaa elokuvaa/esitystä? Tai saisi mennä parin kaverin kanssa?
Sitä olisin ehdottanut kun kerran lukemista harrastaa.
jonnekin pienelle hotellireissulle
shoppailupäiväksi vaikka Helsinkiin (ja ehdottomasti joku kaveri mukaan)
Koru
Cd-kokoelma (tosin ainakaan oma ei arvostaisi, kun kuuntelee musiikit netistä)
joku tietokoneohjelma jota tarvitsee
Lahjakortti
Kasvohoito
Kylpyläpäivä
kampaajakäynti
Jokin vaate jota on toivonut
Käsilaukku
Reppu
tietokonepeli
dvd-kokoelma
kännykkä
soitin
Tuon ikäiset kyllä itse osaavat jo toivoa yleensä:)
mutta tiedän entuudestaan, että hänelle on vaikea keksiä lahjoja, joten aloitin mietinnän kerrankin hyvissä ajoin. Ja nappaan ideaa joululahjaksikin, jos tulee mieleen enemmän kuin yksi...
ap
edullisempi versio taulutietokoneesta
ainahan sitä poikkeus vahvistaa säännön:)
Vie tyttö oopperaan!
Oopperaan, balettiin, teatteriin, taidenäyttelyyn ja päälle syömään johonkin 'parempaan' paikkaan
jos kysyisit siltä tytöltä mitä se toivoo.
käytte ostamassa tytölle vaatteita ja ehkä jotain meikkejä tai kirjan jos tykkää, arviolta 100e edestä. Samalla reissulla käytte kahvilassa tai syömässä ja juttelette kuulumisianne.
Nomination. Ainakin meillä päin kaikki 13v tytöt on hulluna niihin.
kuukautis tarvikkeita, siteitä tampponeja, savetteja, hyg.tuotteita (joku nätti kori)
ehkä murrosikä-kirja ja ehkä joku teinilehti...
noihin liitettynä ehkä kosmetologiaika...
käytte ostamassa tytölle vaatteita ja ehkä jotain meikkejä tai kirjan jos tykkää, arviolta 100e edestä. Samalla reissulla käytte kahvilassa tai syömässä ja juttelette kuulumisianne.
Jos asutte jossain pienemmässä kaupungissa niin isompaan kaupunkiin vaan shoppailemaan. Ja siellä sitten voit "hieman" luistaa tuosta 100e, tyttö on aivan haltioissaan.
Tai ainakin minä ja siskoni tykättiin näistä äidin kanssa shoppailemaan reissuista. :D Toinen kiva idea on toi e-kirja, ellei tyttö sitten nimenomaan tykkää lukea oikeita kirjoja.
Jos vielä mahdollista että toteutaisitte tämän koulupäivänä (eli tyttö saa ylimääräisen vapaapäivän HALUTESSAAN)
Minä 20v, sisko 16v
Olisin pyörtynyt onnesta ja pyörtyisin edelleen, jos saisin satasen lahjakortin kirjakauppaan. E-kirja voisi olla myös kiva mutta sille saa toistaiseksi lähinnä englannin kielisiä kirjoja. Itse myöskin rakastan konkreettisia kirjoja ja niiden fiilistä. Stockmannilla näin myös sellaisen hauskan "tyynyn" kirjalle. Aluksi en ymmärtänyt sen funktiota mutta sen ideana on siis pitää kirja itsestään pystyssä hyvässä lukukulmassa. Se pitää läpinäkyvällä muoviliuskalla kirjan myös auki joka on todella kivaa jos lukee vatsallaan sängyssä tai vaikka syö samalla. Sivujen kääntäminen onnistui näppärästi yhdellä kädellä. Paljon lukevalle tuommoinen voi olla kätevä. Tällainen siis kyseessä http://www.fabella.fi/Sivusto/bookseat.html
jos vaan keksisin, mistä voisin sellaisen ostaa...