Satuhäät-ketju
Kommentit (73)
Morsiammen äidin löytää varmaan isabellasta, jos haluaa keskustella :D
Morsian oli sievä ja rauhallinen, sulhanen perus amistyyppi. Kuustenlatvan vanhaa koulua en olisi itse valinnut juhlapaikaksi. Eka ajellaan hämeenkyröstä sastamalaan, siittä takaisin päin kuustenlatvalle. Kilometrejä tulee kiitettävästi.
Morsiammen kaverit kun tunnisti niin voi voi...
morsian ja hänen äitinsä olivat puhetyyliltään ja muutenkin ihan kuin Tuurin Minna ( vai mikä se yleisnainen viellä oli : juonsi ohjelmia ja kilpailuja, oli välillä Tivollissa ja välillä neuvonnassa)
Mietin ihan pääni puhki että ketä "tuttua" se äiti muistutti, ja tytär myös. No, tv:stä tuttu Tuurin Minnahan se olikin, oisko oikeesti voinut olla vaikka sukulaisia? vähän samaa näköäkin kyllä oli.
Kaaso oli aika myrtsinä siellä kirkossa. Itketti joo, mutta näytti ihan maansa myyneeltä.
Tai sitten hänen perusilmeensä on tuollainen? Itse ainakin olen perusilmeeltäni hieman myrtsin näköinen, johtuen suurimmaksi osaksi suustani, joka on pikkuinen mutru ja vielä suupielet osoittavat hieman alapäin + hieman vinot vihreät silmät.
Ja vähän vielä kun oli tyttö itkuinen ja liikuttunut ja kamerankin läsnäolo saattoi jännittää. Mutta irtosihan häneltä muutama nätti hymykin siinä.
Oli kyllä niin White trash-meininki...
Minä olen ollut Satuhäiden äiti/anoppi myös. Meidän tilanteessa, kun autoin kaikella mahdollisella tavalla häiden onnistumista, myös rahallisesti, niin minut leimattiin täällä liian asiaan puuttuvaksi. Mikä on se kultainen keskitie. Parille oli kaikki ok, eikä siitä tullut mitään erimielisyyttä, kun hoidin asioita. Minulla oli eniten kuitenkin aikaa päivisin!
Lukukuittaus kysyy "haluatko lähettää lähettäjälle lukukuittauksen?" ja vaihtoehot ovat Kyllä tai Ei. Valitse Ei j,a voila, olet ohittanut lukukuittauksen...
En puhunut mistään sinun sähköpostilaatikkosi erikoisuuksista vaan ihan yksilöllisestä viestistä, jonka vastaanottaja on lähettänyt tyyliin: Homma selvä, perutaan orkka. T: Raimo Itse en olettaisi homman olevan peruttu ilman tuollaista. Ei saisi olla liian luottavainen.. Esim. bisneselämässä tuollainen viesti voi joskus olla tuhansien, kymmenien tuhansien arvoinen, ei vain 800 e.
Lähetän päivässä noin 50 sähköpstia, ENKA KOSKAAN soita perään ja kysy "tuliko perille" Jos Raimo olisi töissä, niin tajuaisi todellakin asian
morsian (kuten sulhanenkin) antaa aina vastenmielisen kuvan.
viiniä ostamassa:
"Siis onks niissäkin makueroja?"
"Jaa viineissä? No on..."
"Siis tarkotan niinku että makee ja..."
Minä olen ollut Satuhäiden äiti/anoppi myös. Meidän tilanteessa, kun autoin kaikella mahdollisella tavalla häiden onnistumista, myös rahallisesti, niin minut leimattiin täällä liian asiaan puuttuvaksi. Mikä on se kultainen keskitie. Parille oli kaikki ok, eikä siitä tullut mitään erimielisyyttä, kun hoidin asioita. Minulla oli eniten kuitenkin aikaa päivisin!
...tämä on av-palsta, ei kai sitä nyt tuon tasokkaampaa ajattelua voi olettaakaan näiltä ihmisiltä. Jossain on aina vikaa. Jos on jotain draamaa/tapahtumaa, silloin haukutaan ja sitten jos on ns. normaali jakso, missä kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin sitten on ollut tylsä jakso ja kaikki muukin ihan hanurista.
Pääasia taitaa olla se, että löytyy joku syy, minkä varjolla pääsee haukkumaan.
...tämä on av-palsta, ei kai sitä nyt tuon tasokkaampaa ajattelua voi olettaakaan näiltä ihmisiltä. Jossain on aina vikaa. Jos on jotain draamaa/tapahtumaa, silloin haukutaan ja sitten jos on ns. normaali jakso, missä kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin sitten on ollut tylsä jakso ja kaikki muukin ihan hanurista.
Pääasia taitaa olla se, että löytyy joku syy, minkä varjolla pääsee haukkumaan.
ja kukas pakottaa änkemään itsensä moiseen ohjelmaan??
Ja viestin pointti oli? Ei mikään? No sitäpä minäkin. Eikä nyt kyllä liittynyt millään tavalla tuohon edelliseen viestiin.
Joo, ei kukaan pakotakaan. Ihmettelin ainoastaan tuota jännää ilmiötä, että aina täällä haukutaan lyttyyn, vaikka olisi olleet minkälaiset häät tahansa...aina on liikaa jotain tai liian vähän jotain, tai muuten vaan vittumitäpaskaa.
Kiinnostaisi vain tietää, että mikä saa näissä ihmisissä niin suuren vihan aikaiseksi muiden häitä kohtaan. Sillä vihalla ja tuolla, että "on ollut pakko änkeä blablablaa" -paskalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vai meinaatko, että kun on telkkariin häineen mennyt, niin se on vähän niin kuin merkki siitä, että täytyy haukkua kaikki, mikä niistä häistä löytyy.
Ainakin minä pyytäisin jos kysessää satojen eurojen arvoinen viesti.
ja on ihan vakiintunut käytäntö: "Vahvistaisitteko peruutukseni?"
En totu tähän uuteen lähetysaikaan millään.
Ja viestin pointti oli? Ei mikään? No sitäpä minäkin. Eikä nyt kyllä liittynyt millään tavalla tuohon edelliseen viestiin.
Joo, ei kukaan pakotakaan. Ihmettelin ainoastaan tuota jännää ilmiötä, että aina täällä haukutaan lyttyyn, vaikka olisi olleet minkälaiset häät tahansa...aina on liikaa jotain tai liian vähän jotain, tai muuten vaan vittumitäpaskaa.
Kiinnostaisi vain tietää, että mikä saa näissä ihmisissä niin suuren vihan aikaiseksi muiden häitä kohtaan. Sillä vihalla ja tuolla, että "on ollut pakko änkeä blablablaa" -paskalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Vai meinaatko, että kun on telkkariin häineen mennyt, niin se on vähän niin kuin merkki siitä, että täytyy haukkua kaikki, mikä niistä häistä löytyy.
että jos haluaa hästään noinkin julkisen,ei voi olettaa että kaikkien mielestä ne olisi kokonaisuudessaan niin ihgua ja ihanaa ja kaunista! kyllä pitää kestää kritiikkiä jos tuollaiseen ohjelmaan osallistuu!!
ja eikös tuosta saa aika kivan palkan? ja hetken ah julkisuudessa!
että jos haluaa hästään noinkin julkisen,ei voi olettaa että kaikkien mielestä ne olisi kokonaisuudessaan niin ihgua ja ihanaa ja kaunista! kyllä pitää kestää kritiikkiä jos tuollaiseen ohjelmaan osallistuu!!
Lukukuittaus kysyy "haluatko lähettää lähettäjälle lukukuittauksen?" ja vaihtoehot ovat Kyllä tai Ei. Valitse Ei j,a voila, olet ohittanut lukukuittauksen...
En puhunut mistään sinun sähköpostilaatikkosi erikoisuuksista vaan ihan yksilöllisestä viestistä, jonka vastaanottaja on lähettänyt tyyliin: Homma selvä, perutaan orkka. T: Raimo Itse en olettaisi homman olevan peruttu ilman tuollaista. Ei saisi olla liian luottavainen.. Esim. bisneselämässä tuollainen viesti voi joskus olla tuhansien, kymmenien tuhansien arvoinen, ei vain 800 e.
Lähetän päivässä noin 50 sähköpstia, ENKA KOSKAAN soita perään ja kysy "tuliko perille" Jos Raimo olisi töissä, niin tajuaisi todellakin asian
Kuulostaa hieman retuperäiseltä...
Mulla on töissä yleensä lähtenyt spostia helposti toistasataa päivittäin, ja jos kyse on "FYI"-viestiä tärkeämmästä, ja etenkin, jos rahaa on viestissä kiinni, niin laitan kuittausviestin. Ellei tule vastausta/kuittausta, niin uutta viestiä/soittoa perään. Ja _kaikki_ tärkeät (ja vähemmänkin tärkeät) viestit arkistoidaan omiin kansioihinsa, vaikka kuittaukset olisivat tulleet. Tällä menettelyllä olen säästynyt lukemattomilta vänkäyksiltä. Ja jos keskustelu on vaikkapa käyty puhelimitse, niin laitan perään tiivistävän spostin, jotta asiasta on mustaa valkoisella.
Itse en tunne tuollaisia ihmisiä ollenkaa. Sulhanen harrastaa vpk:ta ja autojen laittoa työn lisäksi, jossa tekee pitkää päivää.
El nainen hoitaa lapset ja kodin. Aika antiikin aikainen näkemys, mutta ehkäpä stten vielä normaalia jossan maaseudulla.Aika suuressa osassa alkoholi häissä ja ehkä muutenkin sulhasen osalta, kuten morsiamen äidilläkin.
Miten kukaan ei soittanut poliisia, kun äiti lähti kännissä auton rattiin? Satuhäiden kuvaaja vielä meni kyytiin!
Sulhanen oli mielestäni niin maalaisjuntti kun voi olla. Lippis päässä, pysähtyy tien poskeen kuselle, autot on koko elämä jne.
Jotenkin tuli mieleen, että sympaattinen morsian olisi voinut tavata jonkun muunkin miehen, vaikka siellä pelkäämässään kaupungissa.
Tässäkään perheessä nainen ei yksin hoida perhettä ja kotia, vaan molemmat tekevät sen yhdessä koska ovet siihen
sitoutuneet ja sen yhdessä muodostaneet. Harrastuksia harrastetaan kun niihin joskus jää aikaa. Ei tämäkään sulhanen laiminlyö omia tehtäviään ja velvollisuuksiaan. Myös morsiammella oli omat harrastuksensa ja kiinnostuksen kohteensa. Maaseudullakin ollaan tultu urbaanimpaan ajattelumalliin!
Sulhanen ottaa kyllä joskus, mutta työnsä ja vpk harrastuksensa vuoksi ei voi aina "pämpätä". Oletko koskaan ajatellut, että vpk:laiset ovat hälytysvalmiudessa joka päivä vuoden ympäri? Silloin kun te muut juhlitte omia juhlianne he päivystävät omien puhelimiensa kanssa ja lähtevät liikkeelle kesken omien juhliensa(joulu, uusi vuosi, vappu yms)
Morsiamen äiti ei todellakaan ollut kännissä auton ratissa, se oli pelkkä huuli! Ihan vaan tosikoille tiedoksi!
Olen kiitollinen, että juuri tämä pari tapasi toisensa!!!
Molemmat ovat todella hyvä käytöksisiä, kunnioittavia, ajattelevia, huomioonottavia nuoria ihmisiä!!!
Hääpari itse ei pysty vaikuttamaan siihen mitä tv:ssä heidän häistään näkyy, sen päättää ohjelman tuottajat!
Materiaalia on monen kymmenen tunnin edestä ja siitä yhtiö tekee koosteen, jonka me muut sitten näemme.
Mahdollisesta korvauksesta kukin voi olla montaa eri mieltä!
Tyrvään Pyhän Olavin kirkko, todella kaunis ja talkoovoimin rakennettu.