Satuhäät-ketju
Kommentit (73)
Lukukuittaus kysyy "haluatko lähettää lähettäjälle lukukuittauksen?" ja vaihtoehot ovat Kyllä tai Ei. Valitse Ei j,a voila, olet ohittanut lukukuittauksen...
En puhunut mistään sinun sähköpostilaatikkosi erikoisuuksista vaan ihan yksilöllisestä viestistä, jonka vastaanottaja on lähettänyt tyyliin: Homma selvä, perutaan orkka. T: Raimo
Itse en olettaisi homman olevan peruttu ilman tuollaista. Ei saisi olla liian luottavainen.. Esim. bisneselämässä tuollainen viesti voi joskus olla tuhansien, kymmenien tuhansien arvoinen, ei vain 800 e.
mikä mulla tässä bändiasiassa pisti silmään, kun morsian mainitsi että keikka pitää peruttaa 3 kk ENNEN keikkaa tai siitä pitää maksaa 500€.
Sähköpostia luettaessa siinä kuitenkin oli mielestäni päiväys 21.3 ja hääthän oli 18.6. Eli kaiken järjen mukaan peruutus tuli myöhässä?
En nyt jaksa areenalta kelata siihen kohtaan eli ihan varma en tuosta päivästä ole :)
Olipa nuoren näköinen äiti, sillä morsiammella. Siinä tais anoppi hoitaa sitä pikkuista paljon? Kivat häät!
Ja äiti oli prototyyppi minäminä-ihmisestä.
morsian itse sanoi lähettäneensä sen helmikuussa. Mitenhän juttu ratkesi...?
mikä mulla tässä bändiasiassa pisti silmään, kun morsian mainitsi että keikka pitää peruttaa 3 kk ENNEN keikkaa tai siitä pitää maksaa 500€.
Sähköpostia luettaessa siinä kuitenkin oli mielestäni päiväys 21.3 ja hääthän oli 18.6. Eli kaiken järjen mukaan peruutus tuli myöhässä?
En nyt jaksa areenalta kelata siihen kohtaan eli ihan varma en tuosta päivästä ole :)
Pitääkö kaikkien mennä saman kaavan mukaan? No ei tarvii..
Minä kyllä tykkäsin ja rentoa porukkaa oli, morsianta myöten.
Ja morsiammen äidissäkö oli vikana, että oli liian nuori. Ei nyt sentään äidinkään tarvii olla mikään tantta. Saa olla nuori ja tyyliltään just mitä on. Hiuksetkin saa olla vaikka mallia irokeesi.
Minä esim. en laita mekkoa päälle vaikka mikä olis eli meikäläistä ei tulla näkemään edes poikieni (mahdollisissa) häissä mekossa tai hamosissa. Eikä myöskään korkokengissä.
Facebookissa on oma ryhmä Satuhäillä. Olen huomannut että ruodittavaa ja haukuttavaa tänne ja kaksplussan keskustelupalstalle löytyy joka jaksosta. Myös FB:n etusivulle voi käydä jaksoja ja pareja kommentoimassa. Mutta todennäköisesti ne pahimmat haukkujat täällä kehtaavat nimettöminä rutista toisten häistä. Enpä usko että kukaan omalla nimellään uskaltaisi yhtä rankasti mennä facebookiin arvostelemaan. Jos rakkaat Satuhäihin osallistuneet luette tätä paskaa täällä keskustelupalstoilla niin älkää välittäkö!
En jaksanut katsoa kun oli niin tylsä pari
se on viestinlähettäjän vastuulla varmistaa, että viesti on mennyt perille.
kännissä ajamaan, vai ymmärsinkö väärin?
En totu tähän uuteen lähetysaikaan millään.
Lähtikö tuo morsiamen äiti kännissä ajamaan, vai ymmärsinkö väärin?
Äiti on hauska. Morsian on herttainen. ihan hyvä jakso. Moni olis tosin päättänyt viineistä ennen tallinnan reissua! :D
Lähtikö tuo morsiamen äiti kännissä ajamaan, vai ymmärsinkö väärin?
Toivottavasti ymmärtää hävetä, jos näin oli!
eli ei se ole viestin lähettäjän moka jos vastaanottaja lukee sen huolimattomasti.
Morsian kai sen sp:n löysi koneeltaan, eli ei se ole viestin lähettäjän moka jos vastaanottaja lukee sen huolimattomasti.
ei välttis tarkota, että vastaanottaja on sen saanut.
Sulhanen ja bestman kirkossa lippis päässä.
Tuleeko uusintana tai kertokaa lisää .
Minusta morsian oli todella kaunis ja hyväluontoisen oloinen nainen. Sulhanen oli perus parikymppinen mies, mutta ihan hyvännäköinen hänkin.
jos kuitenkin näin olisi käynyt niin tuskinpa olisi tv:ssä näytetty. hei haloo!! läpällähän siinä heitettiin se että olikohan toi edes ajokunnossa...