Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOT naisen väkivaltaisuus

Vierailija
30.01.2012 |

Feministi tutkija selitti naisten yliedustusta teräaseella tehdyistä pahoipitelyistä sillä, että naisen on heikompana joskus pakko tarttua puukkoon itsepuolustukseksi. Tämän vuoksi tilastot ovat virheellisiä, antavat naisista väkivaltaisen kuvan.

Toimittaja kysyi miksi naiset tappaa myös lapsiaan useammin kuin mies. Akka meni ihan vaikeeksi. Ei sentään kehdannut väittää että nainen on heikompi kuin vauva.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lyö terävästi. Mies usein mosauttaa hitaasti ja työntävästi. Miehen lyönti aiheuttaa vamman vasta, kun uhri kaatuu nurin ja lyö päänsä.

Miehen lyönti on myös helppo väistää, koska mies lataa lyönnin "vetimet taakse".

Jos olette katsoneet nyrkkeilyä niin siinä näkyy selvästi miten miehet lataavat lyönnin. Lataamisen kohdalla kannattaa ottaa askel taakse tai mennä kyykkyyn.

Naisen lyönti tekee kipeämpää.

Vierailija
22/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapsien surmamiset eivät tule lehdistön tietoon (onneksi).

terveisin,

lastenlääkäri

Kaikki perhesurmien tiedot tulevat viranomaisilta uutisoitavaksi. t. toimittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väikkäristä ei tuu mitään ja kollegat äksyilee. :( Mä tulin tänne ja provoan koko illan niin s**tanasti! Antakaa mulle tää ketju, mä otan tän ketjun, mulla on oikeus ottaa tää ketju vaikka väkivalloin!

Vierailija
24/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen nainen ja täysin sukupuolten välisen tasa-arvon kannattaja. Nuo feministit vaan ovat tavan mukaan niin RASITTAVIA vouhkoilijoita että ei voi muuta sanoa. Kuinka usein ne hysteerikot miettivät sitä miksi suomalaiset miehet ainoastaan pakotetaan lukiosta/amiksesta päästyään vähintään puoleksi vuodeksi armeijaan kun samaan aikaan me naiset saamme alkaa rakentaa uraa tai tehdä mitä ikinä lystäämme. Tai kuinka usein he tulevat miettineeksi sitä miksi Suomessa erotilanteessa päähuoltajuus melkein automaattisesti annetaan äidille vaikka isä olisi selvässti tasapainoisempi persoona ja paremmassa taloudellisessa asemassa. Tai ehkä feministit katsovat että lapsi ilman muuta on naisen omaisuutta. Ja voihan sitä heikompana vähän puukottaa jos muute on äidillinen oikeus huoltajuuteen vaakalaudalla.

Vierailija
25/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät kuole kotona. Eivätkä edes heti saman päivänä.

terveisin,

lastenlääkäri

Vierailija
26/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin,

lastenlääkäri

Etkö osaa puhua selvää kieltä

Vierailija
27/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin,

lastenlääkäri

Miksi sitten ette uutisoi niitä?

Vierailija
28/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokonaisia perhesurmia piilotellaan tilastoista ja jätetään uutisoimatta?!

Vierailija
29/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole velvollinen ilmoittamaan toimittajille yksittäisten perheiden tragedioista Suomen kokoisessa pienessä maassa.

Toimittajathan itse soittelevat poliiseille juttuvinkkejä. Sairaaloista toimittajille ei kerrtota mitään potilaista, vaikka kysyisivätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi