Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäpä teille typerä kysymys....

Vierailija
30.01.2012 |

...mutta mulle ei...eli kuuluuko alkuraskauteen (n.3-5 vko) jonkinnäköstä pientä lämpöä (37,5) ja kauheeta närästystä?Menkkojen pitäis alkaa ens viikon lopulla että tikkuunka ei kannata viä sihdata...vai onko tää nyt tätä ällöttävää mahatautikuumeilua??Ois ihanaa olla raskaana piiiitkän yrittämisen jälkeen (2 v.)



N29

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, kun minua on närästänyt, olivat raskauden alussa ja ihan lopussa.



Ja lämpö kuuluu myös.



Pidetään peukkuja sinulle.

Vierailija
2/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kuulemma närästääkin. Mutta yleisemmin näröstys kuuluu loppuraskauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua närästi ainakain ihan kauheesti jo ennen ku menkkojen piti alkaa...



Toivotaan parasta =D



Tuu sit kertoon millai kävi...

Vierailija
4/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kuulemma närästääkin. Mutta yleisemmin näröstys kuuluu loppuraskauteen.

Vierailija
5/6 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä testin tehnyt noin 5 pv ennen menkkoja joka kerta ja se näyttänyt jo positiivista...

Vierailija
6/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tosin ollut ihan alussa mitään oireita. Niinä päivinä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli menkkakipumaisia vatsakipuja jotka jatkuvat edelleen (nyt rv 6). Yhh. Lämmönnousua en ole havainnut tai mitannut. Luulin tosiaan, että menkat alkaisi kun oli ihan sellainen olo, mutta eipähän alkaneetkaan... Yllärinä tuli, kun jo kolmannella yrityskierrolla onnisti :D pidetään peukkuja sinulle, ap!