Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Emmaljungan vaunuista
Kommentit (2)
Vastauksestasi oli paljon apua, koska mäkin oon ymmärtäny, ettei city crossien ja duo edgejen välillä oo suurta eroa.
Duo edgessa tosiaan on kopan pohjassa se levy, jonka avulla vauvan saa pystympään asentoon.
Ehkäpä siis marssitaan lähiaikoina vaunuostoksille, vaikka se tiliä kivasti tyhjentääkin.. ;) mut meneehän sitä rahaa turhempaankin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei!
Meillä ei ole noita duo edgejä, vaan city crossit, mut vastaan silti :)
Noissa city crosseissa ei nyt ihan hirveää eroa tuohon edgeen ole. Mallina ne edget on must kalliimmat ja niissä oli pari jotain lisäjuttua, mitä näissä ei ole.
Meillä on vaunuissa umpipyörät ja alumiinirunko. Mulla ei ole vertailukohtaa ilmakumipyöriin, mut noihin olen ollut todella tyytyväinen. Nytkin talvella kulkee hyvin loskassa ja lumessa. Ja me kun asutaan maalla, niin täälläkin kulkee sorateillä ja jopa pellollakin ihan mukavasti.
Meillä on näihin vaunuihin se erillinen koppa sekä ratasosa. Mä olen ollut tyytyvinen kyllä siihen, että otettiin se citykoppa näihin vaunuihin. Meillä se meni suunnilleen siihen saakka, kun tyttö halusi ruveta istumaan, niin ei viihtynyt enää pelkästään selällään. Ellen ihan väärin muista niin siinä edgessä on pohjassa sellainen levy mitä voi vähän nostaa, et vauvan saa vähän pystympään. Meidän vaunuissa sitä ei ole. Mut koppaa käytettiin tosi paljon, ja siinä oli esim. mökillä kätevä vauvan nukkua yöllä. Ei tarvinnu vielä mitään matkasänkyä tms. Samoin jos oltiin reissussa, ni vauva nukku siinä kopassa.
Mulla itellä oli vauvan syntyessä autona farkku golf. Vaunut meni sen kopan kanssa sinne kasattuna just hyvin, ja jäi vielä sivuille tilaa vähän tavaroille. Nyt autona on Volvo V70 ja sinne mahtuu ihan heittämällä. Nyt meillä tosin jo rattaat käytössä. Mut sinne koppaanhan voi laittaa myös tavaroita :)
Itse oon ollut kaikin puolin tyytyväinen näihin vaunuihin. Ei mitään moitittavaa, eikä ole mennyt mitään rikki tms.