Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAAS ravihevonen kuollut kuollut radalle!

Vierailija
29.01.2012 |

Eikö tuota eläinrääkkäystä voitaisi jo lopettaa? Hevoset doupataan täyteen hormoneja ja ne kupsahtavat sydänkohtaukseen kesken ravin. Miten tällaista ei jo kielletä sivistysvaltiossa?!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkäystä mitä suuremmassa määrin!

Mutta kun on kyse isosta bisneksestä,vedonlyönteineen kaikkineen,niin eihän siihen kukaan puutu!

Eläinlääkärit samassa touhussa mukana,raha se on heilläkin mikä ratkaisee...ei hevosten hyvinvointi!

Kaikki puheet pelkkää showta ja suurta teatteria!

Ainoa oikea menettely on koko ravitouhunn lopettaminen! Menkää oikeisiin töihin ja lopettakaa niiden viattomien eläinten rääkkääminen!

Vierailija
2/58 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkäystä mitä suuremmassa määrin!

Mutta kun on kyse isosta bisneksestä,vedonlyönteineen kaikkineen,niin eihän siihen kukaan puutu!

Eläinlääkärit samassa touhussa mukana,raha se on heilläkin mikä ratkaisee...ei hevosten hyvinvointi!

Kaikki puheet pelkkää showta ja suurta teatteria!

Ainoa oikea menettely on koko ravitouhunn lopettaminen! Menkää oikeisiin töihin ja lopettakaa niiden viattomien eläinten rääkkääminen!

sä unohit ottaa ne siniset pillerit!

saadaan sillä tavoin ne lepakot ojennukseen ja oikeisiin paikkoihin..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanpahan taas halpaa metukkaa!

Vierailija
4/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajajan kädessä, kyllä kyllä hevonen siitä saa, kuinkas muuten??

Minulla on niin suuri viha raveja kohtaan, että lähden seuraaviin raveihin, ja menen sinne ihan ottamaan selvää eläimistä, miten niitä niitä on kohdeltu, enkä mene sinne yksin.

Vierailija
5/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ravit eivät ole eläinsuojelijoiden lempilaji, koska on niin junttia, etteivät eläinsuojelijat astu raveihin ikinä ja ovat unohtaneet niiden olemassaolonkin.

Vierailija
6/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään niin sairaampaa ei ole. Tai no joo, onhan sitä, järjestettyjä kukkotappeluita ja sen sellaista mutta samaan kategoriaan menee. Syvältä :/

Vierailija
7/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin suuri viha raveja kohtaan, että lähden seuraaviin raveihin, ja menen sinne ihan ottamaan selvää eläimistä, miten niitä niitä on kohdeltu, enkä mene sinne yksin.

ei kyllä ole jollain kaikki lepakot tallella tapulissa..tai sitten niitä on liikaa siellä..

Vierailija
8/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi henkilöä, eläinlääkäri ja opiskeleva, vielä opiskelut kesken, joten on asiantuntevaa sakkia kun raveihin menen.

Tämä hevoskuolema sai taas minut syvästi ajattelemaan eläinten puolesta.

Vierailija
9/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekin sinne noiden asiantuntijoidensa kanssa, ehkä asenne siitä muuttuu.

Missä ne ravien rääkätyt hevoset ovat siellä tallialueella ja mistä ne erottaa? Joskus näkee sellaisia yrityksiä, etteivät ole kilpailukuntoisia, ovat läskejä tai lihaksisto on heikko kilpahevoselle, mutta hyvinvoivan näköisiä muuten eivät kylläkään menesty. Voisiko tuo lepakkotapuli vaikka vierailla muutamalla ravitallilla ja tutustua hevosten olosuhteisiin siellä että oma suhteellisuudentaju säilyisi?

Olen muuten itsekin lyönyt hevosta, ihan avokämmenellä vielä, kun sattui puraisemaan ranteesta. Toiste ei ole tarvinnu läppäistä sitäkään hevosta. Olenko eläinrääkkäjä?

Vierailija
10/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotain 13v?

Vierailija
11/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan aikuinen ihminen.

Vierailija
12/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne menet ja koska niin voin tulla nauramaan kun "alat ottamaan selvää eläimistä"? :)

Vierailija
13/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hevoskuolema sai taas minut syvästi ajattelemaan eläinten puolesta.

että kuinka hienoa!

Vierailija
14/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ihmisoikeus järjestöillä lopettaa ihmisten urheilu säälittää kattoa ja samalla liika kansoitus prkl... jos tekee pahaa kattoa niin kattoo sitten toisaalle... eikö raamatussa opetettu että käännä toinen poski jos toiseen sattuu... :) meillä hevoset käyttää enemmän rahaa ruokiin ja vuokriin kun me hienot ihmiset ite .. !!!??? ps hevos urheilussa tulee max elin ikäinen kilpailu ja valmennus kielto jos jäät kiinni... kuulantyönnössä yms vähän vaan jututetaan ... prkl

Vierailija
15/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään raveista ja mielestäni se ei tosiaankan ole eläinrääkkäystä.

Ravihevoset ovat lähes aina erittäin hyvin hoidettuja ja doping-testausta tosiaan on usein kisojen aikana.

Eläinrääkkäykseksi voisi sitten sanoa myös esteratsastusta, joka on todella kovaa estehevosille. Ratsuiltakin tapana on puuduttaa jalat, koska kolahtaminen puomiin sattuu kovasti.

Vierailija
16/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raviurheilu on oppurtunististen eläimistä piittaamattomien ahneiden ihmisten touhua.

Aina sekaan sattuu joku inhimillinenkin, mutta häviävän pieni joukko on näitä----

Ravien pakkasraja -20C kertoo jo itsessään karua kieltä Juoksepas itse siinä täysillä vaikkapa 2 km. Katsotaan mitä keuhkot sanovat?

Vierailija
17/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruualla ei saa leikkiä :D

Sori, oli ihan pakko taas laitta tämä :)

Vierailija
18/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raviurheilu on oppurtunististen eläimistä piittaamattomien ahneiden ihmisten touhua. Aina sekaan sattuu joku inhimillinenkin, mutta häviävän pieni joukko on näitä---- Ravien pakkasraja -20C kertoo jo itsessään karua kieltä Juoksepas itse siinä täysillä vaikkapa 2 km. Katsotaan mitä keuhkot sanovat?

on se kovempikin sisä maassa kuin -20. enivei itse hiihdin kilpaa koko nuoruus ijän kovemmillakin pakkasilla missäs olitte silloin ..!!??? ja mentiin 10 km ja enempikin..

pitäskö keskittyä johonkin vakavempaan ... esim mitä ihmiset on tehny tälle pallolle prkl

Vierailija
19/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätän tähän että laittakaa oma heppa ja kokeilkaa lajia ensin .. ja jos se ei tykkää niin lopettakaa :)

Vierailija
20/58 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hevonen ei juokse, mikäli ei halua. Hevonen on sen verran iso eläin, että jos ei kärryjen eteen halua, niin ei halua !