Löytyykö mistään enää kunnon t-paitoja?
Kaikki on tollasia ohuita nirunaruja vaan. Mulla on käytössä vieläkin 10 vuotta vanhoja T-paitoja, kun en enää löydä uusia kunnollisia mistään. Jos joku osaa vinkata jonkun kaupan, mistä saa, olisin kiitollinen.
Kommentit (12)
alkanut tekemään itse, kun ei niitä ole kaupoissa
Jos vaan malli kelpaa. Jos sieltä ei löydy kokoa sopivaa, niin poikien puolelta.
Samaa kyselen,20-vuotta sitten ostin tampasta laukullisen paitoja ja ovat vieläkin parempia kun nykyiset joista näkyy läpi jo uutena! Eihän nuo kelpaa edes rätiksi!
On niitä, mutta mistään tavallisista kaupoista (Seppälä, Lindex, H&M, Sokos, Prisma...) niitä ei saa ja maksavat enemmän. Netistä löytyy.
Mä oon tilannut miehelle Fruit of the Loomin t-paitoja. En osaa sanoa, millaisia niiden naistenmallit ovat. En muista, mikä verkkokauppa oli kyseessä, mutta löytyy ihan googlaamalla Fruit of the Loom t-paita. Kotimainen verkkokauppa, paidat olivat edullisia.
Itselläni on Acne Studiosin perus pellavaisia t-paitoja. Ovat ehkä vähän hintavampia, mutta pysyvät hyvän näköisinä vuosia, kunhan pesee ohjeiden mukaan.
En tiedä, mutta löytyykö kunnon T-patjoja. siis tuollaisia missä voi
maata kädet levällään?
Eikö tosiaan?