Käytättekö bideetä julkisissa vessoissa?
Bidee suihkua siis, yleisissä vessoissa.
Itse vältän käyttöä mutta joskus harvoin on vain pakko
Kommentit (13)
Miksi en käyttäisi jos on tarvetta?
En käytä, en halua koskea niihin, yök. Mulla on kosteuspyyhkeitä aina mukana. Kotona käytän tietysti bidesuihkua.
En käytä, enkä ikinä sattunut julkiseen vessaan niin, että kuulostaisi joku sitä käyttävän.
Kerran jonkun märän kakkosen jälkeen käytin kun oli vähän pakko mutta muuten jotenkin etoo ajatuksenakin suoraan kaikkien toosaan roiskiva suihku. Enkä yleensä kakkaile julkisesti muutenkaan joten harvemminpa sille käyttöä olisikaan. Pissat siedän paperikuivauksella kyllä. Kotona sitten suihkutan ja käytän saippuaa peräpäähän joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran jonkun märän kakkosen jälkeen käytin kun oli vähän pakko mutta muuten jotenkin etoo ajatuksenakin suoraan kaikkien toosaan roiskiva suihku. Enkä yleensä kakkaile julkisesti muutenkaan joten harvemminpa sille käyttöä olisikaan. Pissat siedän paperikuivauksella kyllä. Kotona sitten suihkutan ja käytän saippuaa peräpäähän joka kerta.
Et kai nyt sitä koko suihkupäätä tunge sinne toosaasi?
Olen kauppakeskussiivooja ja sanoisin, että suurin osa ei koske bideesuihkuun muualla kuin kotonaan.
Todellakin käytän jos on tahmakakka kyseessä. Koska ei todellakaan kiinnosta ne haisevat ruskeat raidat, siis ne mistä PMMP:kin lauloi ~20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enkä niin kirjoittanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enkä niin kirjoittanutkaan.
Siinä tapauksessa en edelleenkään ymmärrä miksi se siitä tuleva vesi on niin etovaa.
Minä käytän usein, ja painan aina sen anusta vasten, paineella vettä sisään.
Saa hyvin puhdistettua suolen.
t.m45
Itsehän en käytä koskaan bidettä