Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku oppii pärjäämään omillaan, jos aina vanhemmat auttavat?

Vierailija
14.11.2005 |

Kun ne vanhemmat kuolee, ja tämä henkilö saa perinnön. Ok,mutta kuinkas tämä henkilö sen osaa säästää, veikkaan et pistää sen johonkin kertaheitolla ja sit ihmetellään mites nyt pärjätään, kun ei olekaan enää avustajaa... Eli tuohon edelliseen keskusteluun viitaten, ei ole hyvä opettaa aikuisia lapsia höllään rahankäyttöön... Oli se ennakkoperintöä tai ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarvis. kaikilla ei ole.

minä en ymmärrä miten tällainen muita vaivaa. En ole itse saanut apua vanhemmiltani, mutta toivon että voin lapsilleni antaa sitten apua jos he sitä tarvitsevat.

Helpottaisin mielelläni heidän ja heidän perheittensä arkea, jos se vain on mahdollista. Etkö sinä auta lapsiasi, kun he ovat aikuisia?

Vierailija
2/3 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan vain yksi resurssi lisää näiden aikuisten lasten käytössä. Samoin kuin kulttuuri tausta on yksi resurssi lisää. Eihän kukaan järkevä vanhempi kiellä omilta lapsiltaan soittotunteja tai kirjastoakaan siksi, että lasten pitäisi oppia itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut käyttävät aivan turhuuksiin. Enkä tietenkään tarkoita,että rahan päällä tulisi istua, mutta omassa lähipiirissäni tuntuu etteivät tällaiset henkilöt osaa lainkaan arvostaa sitä rahaa minkä saavat...

Itselläni raha-asiat ovat kunnossa ja toivon etteivät lapseni tule näkemään nälkää:)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän