Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSSÄTEIDEN MAANANTAI

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauheet vierotusoireet täältä vauvan sivuilta. Siis siittä on jo varmaan viikko, kun oon viimeks käynyt, on vaan ollut niin kiireistä. Mistähän kaikesta oonkaan jäänyt paitsi? Ainakin Kuumeilija oli plussannut, onnea sulle! *halaa* Onkohan muita? Meen heti lukeen viikonlopun pinon, jotta tiedän sitten teidän kuulumiset. :)

Oma napa: Mulla on ovis just näinä päivinä, laskurin mukaan tänään... Mutta mitään erityisempiä tuntemuksia ei oo. Ollaan kuitenkin oltu aktiivisia sängyssä koko viikonloppu ja tänään taas aijon saada miehen sänkyyn aikasin illalla... *mielikuvitus lentelee* :) Meidän täytyy aina mennä aikasin sänkyyn jos meinataan jotain saada aikaan, kun mua nykyään väsyttää aina iltasin niin kauheesti. Varmaan jotain syys väsymystä mullakin. Tulee nykyään tv:stä niin paljon hyvää ohjelma, et sitä aina jumittuu sinne sohvalle niin myöhään, et uni jo tulee... :( Mutta tänä iltana siis heti, kun poika on saatu untenmaille... :)

Galluppiin: Meidän pappalle, eli miehelleni ostin ostin deudorantin, after shave geelin ja suihkusaippuan dermosililta. Oikeen ihanan tuoksusia tuotteita, pääsen itsekkin niinstä nauttimaan, kun kultani tuoksuu niin hyvälle. :) Ja poika oli hoidossa tehnyt sellasen ihanan tyynyliinan, johon oli kirjotettu gonatt pappa ja painettu poijan käden jäljet! Ihana muisto! Ja sitten tietenkin kortti, johon poika sai piirtää.

Omalle isälleni ja miehen isälle ostettiin villasukat ja sklaakonvehti.

Mukavaa maanantaita siskot. Mä meen nyt lukeen viikonlopun pinoa! :)

Plussa säteitä piinailijoille ja tärppi onnea ovuloiville (itseni mukaan lukien) ja tarrasukkia plussanneille..... Voikaa hyvin siskot!

<3 älskling

Vierailija
22/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou!!

Meillä on netti juntturassa viikonlopun yli ja iiks!

Huomasin siis olevani aavistuksen nettiriippuvainen!!

Mieletöntä miten sen nykyään pitää itsestäänselvyytenä että kaikillahan se on...? Ja voi mahoton jos se ei toimi...

No nyt toimaa ja pikaisesti jotain...

KIDELMA: Rutistuksia! Yhteinen matkanne oli lyhyt, mutta se säilyy aina mukana ♥:ssäsi! Voimaa sisko! Älä hylkää meitä! Anna tämän olla se purkautumis väyläsi!

KUUMEILIJA69: Jipii! Onnea plussasta! Nyt vaan luistonestosukat pikkuisen alkutaipaleelle!!! :)

MATLEENA: Omaat käsittämättömän määrän itsehillintää!!! Ihailen sinua!

Itsellä sama peli, esikoisen kanssa sain +san vasta myös menkkojen ollessa viikon myöhässä!

KATHY: Olet itseasiassa jo toinen ihminen joka sanoo tuosta Pimpula sanan eri merkityksestä heidän perheessä! Hyvä ystäväni myöskin perheessään käyttää sitä lempparinimenä naisen...yuo know... =)

S.M.R: Juu, yhdessä piinaillaan... Itsellä jotensakki outoja tuntemuksia mahassa välillä vihloo ja valilla jomottaa samaan tapaan kuin ennen tädin vierailua ja välillä ei tunnu mitään... Kai sitä nyt jotenkin vaan kuuntelee itseään aivan liiaksi!! Mutta minkäs teet... kun sitä niin odottaa ja toivoo...

G: Ostin omalle isälle myöskin sukkia... Niitä tarvii aina...

Samoin appiukolle!! =)

Omalle kultsille Tirriäisen kanssa ostettiin kello! Kun sitä on monta kuukautta käynyt kultaepän liikkeen ikkunassa ihastelemassa! Ja sitten myös Depesh Moden uusimman! Saadaan sitäkin vanhojen levyjen lisäksi nyt vielä muutaman kuukauden fiilistellä ennen kun mennään sen Hesan keikalle!!!!! *tuskin maltan odottaa*

Niin,

omaan napaan 26/27-33

Pikku hiljaa alkaa jännittämään...

Joka ilta ristin käteni ja pyydän että " joku" puhaltaisi mahaani eloa! =)

En ole uskon ihmisiä, mutta uskon omalla tavalla...

Kaikki tapahtuu mikä on tarkoitettu!

Nyt,

PikkuPimu on unilla niin on otollinien aika täyttää astiapesukone!

Muuten mukana pyörii ahkera pikku apulainen joka on " likaisissa" astioissa kuin takiainen kiinni ja levittää niitä pitkin keittiön lattiaa...

Ihana pikku apuri... *hengittää syvään*

Voimaa kaikille syksyn pimeyteen!

Plussaa ja tsemppiä ja tarrasukkia!!

-S[size=3] ♥-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

antenni taas kaikki sata ja yksi kirjomisvirhettä...

Ajatus kulkee nopeanpaa kuin sormet...

Vierailija
24/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! Rupesi vauvakuumeilu tulemaan jo korvista pihalle ja jouduin pitämään muutaman päivän hengähdystauon koko asiasta. Nyt taas uudella innolla menossa mukana! Kp 13/27-31 menossa ja kovasti ollaan miehen kanssa sängyssä peuhailtu. Mies lähtee perjantaina 8 päiväksi reissuun joten nyt tarvitsee ottaa läheisyyttä varastoonkin :o)

Toivottavaa olisi, että ovis ehtisi tulla ennen miehen lähtöä!

[color=Red] Kuumeilija-69: [/color] Onnea onnea onnea!!

[color=Red] Matleena: [/color] Miten ihmeessä olet malttanut olla testaamatta...? Ihailtavaa itsehillintää!! Onnea tulevaan testaukseen!

[color=Red] Taelsa: [/color] Toivottavasti teillä on nyt sitten tärpännyt! bd bd bd

[color=Red] hippi-hiiri: [/color] Usko pois, ei se täti teille voi ikuisiksi ajoiksi jäädä!

[color=Red] Jedelede: [/color] Joulukorttien askartelu on kivaa! Itsellä vielä tämän vuoden malli hieman hakusessa... ja todennäköisesti saan kortit postiin vasta viimeisenä mahdollisena päivänä... that' s the story of my life!

[color=Red] Miia_M: [/color] Tervetuloa Syyssäteisiin mukaan!

[color=Red] Älskling: [/color] bd bd bd bd bd!!!

[color=Red] Serafi: [/color] Plussaonnea puhaltelen sinne suuntaan!

[color=Red] G-vastaus: [/color] Tyty oli askarrellut isälleen kortin ja piirustuksen ja yhdessä ostimme amerikkalaisia herkkuja (poptartseja, oreo' s keksejä jne...) mitä ei tavallisista kaupoista saa. Mies oli kyllä mielissään! Ja omalle isälleni ostin kravatin... perinteisesti!

[color=Red] Paljon puhtia petipuuhiin, piinailijoille pitkiä hermoja ja testaajille plussasäteitä!! [/color]

-Hanna

Vierailija
25/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen isi sai " Isä osaa" -paidan ja mun isä sai myös paisan, jossa luki " Mieluummin olisin metsässä" (hän on metsämies henkeen ja vereen, metsästääs jos jotakin ja myös puutöissä viihtyy). Appiukko sai kauluspaidan ja kravatin. Tarpeellisia juttuja siis. Miehelle tehtiin esikoisen kanssa tietenkin kakku ja kortti askarreltiin yhdessä, se oli ehkä se tärkein kuitenkin.

KUUMEILIJA69; Onnea vahvasta plussasta, hyvä!

MATLEENA; Olet sissi! Toivon sulle plussaa ihan koko sydämestäni!

JEDELEDE; Minäkin toivon lunta, tulisi valoisaa ja puhdasta! Kunnon talvi pakkasineen olisi mieleeni. Päästäisiin esikon kanssa rattikelkkailemaankin!

Tuohon laihdutus asiaan on toivotonta edes vastata, rakastan kaikkia herkkuja ihan liikaa! No, josko tässä raskautuisin, niin olisi toivoa laihtua, viimeksi kerääntyi kiloja vaan 5 ja kaikki jäi synnytyssaliin ja vähän ylikin. Sit imetin, niin siihen aikaan painoin yli 10 kg vähemmän kuin nyt!

Joku uusikin oli mukaan tullut, oliko MIIA, tervetuloa joukkoon!!!!!

Te joilla OVIS tässä lähipäivinä, jaksakaapa olla ahkeria, tärppionnea!

SERAFI; Minäkin tunnustaudun nettiriippuvaiseksi, kamalaa! Joka päivä on nähtävä tämä palsta, esikoisen odotus-ajoista alkaneen mammaryhmän sivu, sposti! Ja piinailu jatkukoon! Mulla ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen, kuten ei yleensäkään, huomenna on jänskä päivä!Oispa kiva yllätys plussailla samoihin aikoihin, voitais sit treffailla ihan livenäkin esikoisten kanssa! Ja mahojen kanssa...Meninköhän nyt " vähän" asioiden edelle?!?!?!?

Joulukortit on nyt askarreltuna ja odottavat jo valmiina kuorissakin. Postimerkit enää puuttuvat, osoitteet kirjoittelin tänään esikon päikkäreiden aikana. Yleensä minäkin oon ollu viime hetken kiiruhtaja noissa kortti-jutuissa, joten kerrankin olen ollut ajoissa asialla.

On kai lopetettava, esikoinen tuossa vieressä katsoo muumeja videolta jo haisee kakkalta, mentävä pyllypesulle!

Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle toivottamassa s.m.r. kp 28/28. Kaapissa odottaa 2 unispet-testiä, mutta ennen keskiviikkoa en niitä käytä. Esikoisesta kyllä sain vahvan plussan rv4+1, eli sinä päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa.

Vierailija
26/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä...

Yoginos: Kiitos sinulle:))) Vilma kiittää myös, se koira oli hieno (Vilmasta).

galluppiin: Omalle isälle ostin Axen suihku+dödö pakkauksen ja kortin, miehelle dvd:n ja alkkareita. Eli perinteisiä ja tylsiä lahjoja.

Kathy: En varsinaisesti ole ikuinen laihduttaja, kun ylipainoa ei ole, mutta olen ikuinen karkki ja herkkulakkolainen;) Niitä pitäisi kyllä ehdottomasti vähentää ja syödä jotain kunnon ruokaa tilalla.

Serafi: meillä myös löytyy innokas äidin pikku apulainen. Astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys on niitä lemppari juttuja tytön mielestä...

Piinailijoille roppakaupalla +++++++++++++++:ia!

ja tervetuloa Miia M:) ja tervetuloa älskling takaisin;)

Vierailija
27/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menin töihin normaalisti aamulla 7.45 ja 10 aikaan halusivat

sitten, että pidetään palaveri (minä + päiväkodin johtaja + 1 meidän ryhmän ohjaajista) ihan koskien minun työtehtäviä.

No siellä palaverissa sitten johtaja alkoi heti puhumaan vain tuosta minun epilepsiasta ja vastailin tietysti kaikkeen mitä se kysyi, kuitenkin ihmettelin vähän että mitä ihmettä se nyt siitä vain kyselee, kun palaverin piti koskea jotain ihan muuta.

Yhtäkkiä johtaja ilmoitti soittaneensa työvoimatoimistoon ja sanoneensa sinne, että hän pitää minun tuolla päiväkodissa töissä oloani riskinä, koska voin olevinaan saada kohtauksen koska vain. Sehän ei ole totta, vaan pystyn kyllä täydellisesti ennakoimaan kohtauksen tulon jos sellainen nyt olisi ollenkaan edes tulossa. Tuntui pahalta kun sanoi noin, ja käski vielä soittamaan työkkärille että mitä he suosittelevat tekemään tämän asian kanssa.

No minä soitin työkkärille ja ekana kysyin, että mitä se johtaja oli kertonut sinne. No sieltä kerrottiin, että johtaja oli suoraan sanonut heille, että hän haluaa minut pois töistä. Oli todellinen yllätys!

No sitten siinä puhelimessa sovittiin työkkärin kanssa, että minä lopetan tänään työt jos kerran minut koetaan riskiksi. Itkuhan siinä tuli, kun tuolleen suunnilleen tunnin varoitusajalla potkitaan pois töistä, eikä kukaan ole mitään aiemmin puhunut tällaisesta, vaikka ovat epilepsiasta koko ajan tienneet. Tosi hienoa!

No lähdin sitten siinä vaiheessa pois kun lapset oli nukkumassa, en voinut jäädä enää sinne kun olisin kuitenkin itkenyt kun lapset olis heränneet. Itkin muutenkin tosi paljon töissä ja johtaja oli vihainen mulle mun " huonosta käytöksestä" (itku), ei voinut ymmärtää, että olin

tosi pettynyt tuommoseen yhtäkkiseen päätökseen, että minut halutaan sieltä pois.

Kirjoitti kuitenkin työtodistuksen ja sitten lähdin pois. Itkenyt olen

tänään paljon, kun en tiedä yhtään mitä seuraavaksi tekisin. Työkkäriin on aika torstaille, sitten tietää enemmän mitä se johtaja on sinne puhunut ja onko siitä puoletkaan totta, koska sen käsityksen sain, että se johtaja olisi työkkärille ilmoittanut, että olen töissäoloaikana enemmänkin saanut noita kohtauksia, vaikka vain yhden kohtauksen olen saanut yhtenä aamuna kotona ollessani. No, tästä nyt on turha jauhaa enää. Mihinkään päiväkotiin en kai enää töihin pääse tuon epilepsian takia (en tiennyt missään vaiheessa, että se olisi este).

No mut nyt oli kyllä ihan täyttä omaa napaa tämä viesti, on vain niin perhanan hölmö olo kun tästä ei oo voitu mulle aiemmin ilmoittaa ja nyt yhtäkkiä piti vaan pois lähteä. No mut joo.

Raskaus jatkuu hienosti, pahoinvointia on ollut paljon, mutta oikeestaan on kyllä nyt alkanut vähentymään. Enää en oksentele joka aamu ja nyt saa paremmin nukkuttuakin öisin. Kuvottava olo on aamuisin ja alavatsakipuja yleensä iltaisin, mutta eivät ole ihan hirveästi haitanneet.

Perjantaina neuvolaan! :)

t. Labanen ja mini-ihminen rv 6+0 (vai pelkästään rv 6? :)

Vierailija
28/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tervetulotoivotuksista!

Olen tässä lueskellut teidän vähän vanhempiakin juttuja ja yritän päästä kärryille kuka on kuka. Eiköhän se siitä :) Mitään hirvittävän fiksua en nyt tähän hetkeen osaa sanoa, mutta eiköhän sekin siitä :)

Vierailija
29/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollutkin vilkas päivä, kivaa :)

[color=red]Labaselle heti ensiksi pahoittelut työpaikan tylystä kohtelusta, mun mielestä sairauden takia ei saisi potkuja antaa mutta en kyllä sen enempää aiheesta tiedä. Kuultuko johku liittoon, kannattaisi kysyä. Tai on se kyllä perseestä sit ruveta tappelemaankin jonkun paikan takia koska tuskin sinne takaisin siinä vaiheessa enää haluaa.

Toi epilepsia on niin suuri mysteeri mulle, mulla on asukas jolla se on ja kohtauksia tulee kerran viikossa (iso kohtaus), ke ollaan menossa tutkimuksiin sen kanssa... sen kun saisi parannettua.. vie raukalta viimeisetkin aivosolut :(

Tsemppiä ja voimia!!! ((halaus))

Taelsa, " kiva" kun täällä on kohtalotovereita.. vaikkakin pääasiassa vauvat pyörii mielessä.. niin kyllä tuo laihdutuskin painaa ahdistuksena mielessä..no jospa tässä innostuis ;)

Joo ja kukas se mainitsi poptartsit ja Oreos' it...nami, välähtää ihana ruoka vuosi jenkeissä mieleen, nami ja ne kilot...huh :) Ben and Jerrys' ä kun vielä sais...hih.. se siitä laihdutuksesta.

Mites muuten Kidelma ja Nappulanero jaksavat???

Tsemppiä ja rutistuksia myös sinne!!

Joulukortit.. joo mä oon kans tykännyt tehdä itse joka vuosi mutta vielä on malli hakusessa... olen parina vuonna tehnyt sellaiset missä on magneetti mukana, tosi kivoja mutta enpä kehtais enää sellaista tehdä.. hyviä ideoita?

Jep ja sit omaa napaa, sain kuulla tänään mieheltä sen salaisuuden jota ei vaan ollut vielä kokenut tarpeelliseksi kertoa...huh... meni tunti kun sitä sulattelin, vaikkei liittynyt mitenkän meihin tai meidän tulevaisuuteen yms. niin tuli jotenkin tyhmä olo kun se vasta nyt sen kertoi, mietin että onkohan sillä lisää salaisuuksia joita nyt ei vaan vielä koe tarpeelliseksi kertoa...voi voi.. väitti ettei ole mutta tiedä sitten.. niillä on sen suvun puolella muutenkin sellaista ihem kyräilyä josta en tykkää, saa aina varoa sanomisiaan kun ei tiedä kuka tietää ja mitä.. no ehkä tämä tästä mutta edelleen vähän tyhmä olo :( ei mikään maailman loppu mutta kun mun tapana on sitten ajatella hyvin pitkään tällaisia asioita ja pohtia syitä ja seurauksia ym...

Jep jep, ei kai tässä tällä erää mitään muuta..

Piinailijoille toivon runsaasti onnea!!! ja tietty kaikille meille muillekin!

~k~

Vierailija
30/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Huomasin tuolta odotuspuolelta, että Kidelman vauva olikin ultran mukaan kunnossa!!! :) Tulehan Kidelma itse kertomaan kuulumisesi, mutta sattui tosiaan tuolta silmiini ja ajattelin kertoa muillekin, kun Kathykin tuossa yläpuolella mietti, mitä sinulle kuuluu.. :)

Vierailija
31/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee joku tämmöinen dokumentti kakkoselta, täytyy tsekata minkälainen on..

TV 2

21:30 FST: Seportaasi: Odottavan aika

Onni, ihmetys ja epävarmuus. Tulevien vanhempien arkea värittävät monenlaiset tunteet.

~K~

Vierailija
32/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kirjoittelen tännekin nyt tän hetken kuulumiset.... Jedelede oli ne jo huomannutkin odotuspuolelta.....

Omasta voinnista: Kirjoittelin lauantaina, että minulla tuli verta ja on vielä tullut ruskeaa vuotoa vähän. Koko viikonloppu meni itkiessä keskenmenoa, onneksi mies hoiteli poikaa,(reilu 2-v) joka oli tosi ihmeissään kun olin niin outo. Eilen oli mahakipuja ja selkäsärkyä, selviä keskenmenon oireita kyllä.

Tänään oli sitten aamulla työterveyslääkäri. Hän antoi minulle tämän viikon sairaslomaa, että voin toipua henkisesti tästä olostani. Iltapäivälle sain gynekologin, että katsoo että tarvitseeko kaavintaa vai mitä tehdä. Päivä meni kotona aikaa odotellessa, poika oli hoidossa ja minä täällä nukuin ja surkuttelin tilannetta.

Päivällä oli sitten se gynekologi. Kerroin oireet hänelle ja hän sanoi että ultrataan ja katsotaan mitä sitten tehdään. Eli joudunko kaavintaan vai onko vuoto jo tullut kaikki pois. No lääkäri alkoi tutkia ja näytti kohdussa olevan sikiöpussin ja ehdin siinä miettiä, että kaavintaan sitä ollaan menossa. Mutta sitten lääkäri sanoi sitten, että tässä lyö sitten sikiön SYDÄN! Kysyin siinä tyhmänä, että onko se vauva muka hengissä ja niinhän se ainakin nyt on!!! Olin ihan shokissa.... Näytti vielä vuodot, mitä kohdussa näkyi ja mittasi vauvan. Oli 2-3 milliä, eli vastaa viikkoja hyvin. Kertoi että vuoto ehkä johtunut istukan kiinnittymisestä, mutta vieläkään keskenmenon vaara ei tietenkään ole ohi. Vauva vastasi viikkoja 6+2 eli parilla päivällä pääsin eteenpäin päivissä.

Lääkäri tosiaan sanoi, että yleensäkin keskenmenot tapahtuvat ennen viikkoa 9 ja ei vielä kannattaisi asiasta niin hehkuttaa kaikille. Mutta että hyvälle näyttää, kun vauvan sydän siellä sykki ja oli " pysynyt kyydissä" vuodosta huolimatta. Tämän viikon huilaan kotona, mutta ensi viikolla töihin. Sanoi ettei kannata jäädä vuodelepoon, kun keskenmeno voi tapahtua myös niinkin.

Nyt alkaa jo tärinä mennä ohi ja tottua taas vauva ajatukseen.... Mutta ajattelin, että nyt yritän olla ajattelematta asiaa muutamaan viikkoon ja yritän elää kun en raskaana olisikaan. Ajattelin että en edes täällä palstoilla niin pyörisi, kun vasta sen jälkeen kriittinen aika olisi ohi.... Eli jos minusta ei nyt kuulu hetkeen mitään, niin yritän elää elämään ilman vauvakuumeilua.... Palaan joukkoonne aina välillä, mutta en joka päivä.

Kidelma, pöllähtäneenä uutisista....

p.s. Kaikille plussa tuulia ja onnea oliko se nyt kuumeilija vauvauutisista! Toitottavasti täti ei kenellekään tule kyläilemään.

Vierailija
33/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Minä taas täällä..

Kidelma, hienoa, että kaikki on hyvin! Toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin, paljon tarrasukkia masuasukille ja sinulle hyviä vointeja! Pieni ero palstailusta tekee välillä hyvää, sen olen itsekin huomannut.. ;) Tulehan taas kertoilemaan kuulumisia, kun siltä tuntuu! :)

Tervetuloa mukaan Miia! :)

On tainnut jotkut muutkin plussanneet ottaa pientä välimatkaa palstaan, tai sitten kärvistelevät niin kovassa pahoinvoinnissa/väsymyksessä, että eivät yksinkertaisesti pysty.. ?! Nimittäin Mae ja Mallariina nyt ainakin tulee mieleen! Vai onko joku bongannut heitä viime aikoina?? Kävin odotuspuolellakin vakoilemassa, mutta ei sielläkään näkynyt..

Voi itku. Ei pitäisi lukea liikaa palstaa.. sen itsekin tässä huomasin. Mullahan on 2 sektiota takana ja erehdyin lueskelemaan sektiokokemuksia synnytyspuolelta ja tietysti siellä oli jotain kohdun repeämisjuttuja ja muuta kamalaa... Ja alkoi ahistaa kyllä ihan hirveesti! Odotusaikana pitäs ainakin laittaa joku " esto" päälle, ettei noita pääsis lukemaan ja näkemään painajaisia.... :(

Ja Labaselle sympatiat, ei tollanen kyllä nyt kovin fiksulta työnantajan toiminnalta kuulosta.. :/

no niin. Nyt ehkä aloittelen niitä joulukortteja, kun lapset viihtyy isänsä kanssa tuolla... ;) ettei mene taas koko ilta tässä koneella!! ;D

[size=5]♥[/size]- J -

Vierailija
34/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Kiva kuulla Kidelma että siellä on kaikki ok. Toivotaan tosiaan että kaikki on hyvin loppuun saakka!

Ja kyllä se ero tästä palstasta tekee välillä hyvää, vaikken tosin ole montaa kertaa erossa ollutkaan ;) Jälleen kerran kun olen tässä suvantovaiheessa (kp6) ei tästä niin haittaaa ole mutta kun ne piina viikot alkaa niin huh... täällä saa itsensä raskaaksi jo ajatuksen voimalla ;)

Juu mutta nyt jumppaan...

~K~

Vierailija
35/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ajattelin kirjoitella, ennen kuin huomenna lähdemme mummolaan.

Kiitoksia Jajalle, oli kiva jutella taas kanssasi ja olitte tytön kanssa mukavaa seuraa.

Poju oli vaan vähän rajulla päällä, kun ei ollut nukkunut päikkäreitä ja oli varmaan jo vähän väsynyt.

Tänään sitten ostettiin sukulaisille joululahjoja, mitkä mies tuo sitten mummolaan kun tulee sinne.

Me kun kuulemma vietetään joulua täällä meidän luona ja mummo vaan tulee tänne, niin siksi pitää muiden lahjat viedä jo sinne valmiiksi.

Tossa paketoin kaikki jo valmiiksi. =)

Huomenna sitten lähdetään vähän vaille yksi lähtevällä junalla.

Tosiaan vähän jänskättää miten poju suhtautuu matkaan ja junaan.

Onhan se välillä kiva käydä muuallakin kuin vaan olla täällä kotona.

Inhottava sää on ollut koko päivän, on ollut niin hirmu harmaata ja sateista.

Toivonmukaan ei kastuta ihan kokonaan kun kävellään juna-asemalle.

Onnea vielä kaikille raskaana oleville ja plussaa odotteleville.

T: yoGInoS

Vierailija
36/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B6914] Ihana kuulla, että kaikesta huolimatta Kidelman vauva voikin hyvin!! Mietiskelin itse jo viikonloppuna, kun tarinaasi luin, että merkitseekö tuo vuoto 100% keskenmenoa (tosin kivut mukana uskoin itsekin siihen) mutta ihana kuulla, ettei se ollut tosiaankaan niin. [/color]

[color=CD3333] Hei, mulla menossa 32/36 ja ylihuomenna ois mahdollisuus/velvollisuus nautiskella alkomahoolia saunaillassa, joten nyt kysyn teiltä kanssasisaret -> pitäiskö mun kaiken varalta testata tuolloin 34/36 päivänä Aconin testillä, vai uskallanko huoletta nautiskella siideriä ja vähän vahvampaakin?? Pähkään täällä, enkä osaa tehdä ratkaisua, riskejä en halua ottaa, mutta toisaalta jos ja kun en kuitenkaan raskaana ole, voisihan sitä ihan hyvin vielä tämän kerran ainakin ottaa juomapuolta ihan huoletta. Mitä te tekisitte? Todennäköisesti 34/36 (voi olla myös 34/42 -> ei tarkkaa tietoa kierron pituudesta) ei kuitenkaan edes näyttäisi mahdollista raskautumista, vaiko? Siksi kyselen, että mulla on tuo 1 testi kaapissa jemmassa, ja aikomus oli, etten sitä " turhaan" käytä, vaan vasta sitten kun oikeesti olis menkat myöhässä. [/color]

[color=Blue] Riikalle [/color] tsemppiä tosiaan miehen kanssa, ottakaa nyt ihmeessä ihan iisisti tän vauva-asian kanssa, hoitakaa suhteenne kuntoon ensin, jonkun (monien) ehdottama hotelliviikonloppu tai vastaava kuherrusloma varmaan auttaa parantelemaan haavoja (ainakin meillä). Sitten vaan innolla mukaan yrittäjien joukkoon :)

[color=Blue] Jedeledelle [/color] myös tervetulotoivotukset tähän piinailijoiden joukkoon (et tainnut olla ensimmäin, kun varaslähdön otti :) ). En ollut vielä tainnut sua tästä yrityksen aloittamisesta onnitella.

Uusiakin oli mukaan tullut, oliko se Miia M (muistanko ihan väärin??) Joka tapauksessa tervetuloa joukkoon!

Nyt palaan lukemaan aamuisia juttujanne, oli pakko heti koneelle päästyä tulla heittämään tuo yo. kysymys teille tuosta testaamisesta näin ajoissa...

[color=red] -Olivia ♥

Vierailija
37/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksi taustailijoista pompahtaa hetkeksi teidän aktiivisempien Syyssäteiden pariin! Olen tosin melkoisen aktiivinen pinon lukija, mutta omat kirjoitukset jäävät sitten harvemmalle... Nyt pientä rapsaa omasta navasta: eli meneillään kp 25/28. Piina siis parhaimmillaan, koska normaalit kuukautisoireeni tuntuvat olevan poissa.. Tavallisesti menkkamaiset jomotukset ja erityisesti rintojen turpoaminen ja arkuus ilmestyvät noin viikkoa ennen vuodon alkua - vaan eivät ole vieläkään alkaneet! Tokihan sitä miettii kaikenlaisia vaihtoehtoja.. No, odotan ihan kiltisti vielä muutaman päivän, ja mikäli torstaihin mennessä kuukautiset eivät ole alkaneet, niin kai se sitten testi täytyy tehdä. Voi kun olisikin harmi ;) Meillä vasta toinen yrityskierto meneillään ja vielä ollaan melko rauhallisia ja malttavaisia tän asian kanssa.

Tähän perään vielä Onnentoivotuksia kaikille raskautuneille!! Ja meille muille malttia roppakaupalla!!

Ja muuten aivan asioiden vierestä, mutta sattupa silmään eli _Kathy_:lle tiedoksi että Ben & Jerry' s jätskejä saa jo Suomesta, Stockmannilta. Muistaakseni neljää eri makua tarjolla. Nimim. useamman paketin jo nauttinut...

Vierailija
38/38 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUMEILIJA: Onnittelut plussasta!!

LABANEN, TSEMPPIÄ sulle, aivan TÖRKEETÄ tollanen kohtelu!! Ei kai lääkkeillä hoidettavan ja hallinnassa olevan sairauden takia voida ketään töistä potkia. Mutta kuten kathy taisikin sanoa, tuskin enää tollasen jälkeen kiinnostaisi työskennellä ko. paikassa vaikka he sinut sinne vielä pyytäisivätkin. Enkä usko yhtään, ettei sinua mihinkään päiväkotiin otettaisi enää töihin! Uutta mieluisaa paikkaa vain katselemaan!

KIDELMA, olipa ihana uutinen että kaikki on sittenkin hyvin!

OLIVIA, pistit aika pahan... itse varmaan testaisin, mutta enpä tiedä luottaisinko tulokseen jos negaa näytäisi.. eli eipä ollut tästä mielipiteestä paljoa hyötyä :)

s.m.r., Serafi ja Marion : plussapeukutukset!

Joo, no nyt iltapalalle vielä ja sitten unten maille. Öitä! Riika