Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina täällä valitetaan kun ihmiset ostaa kalliita merkkijuttuja!

Vierailija
14.11.2005 |

Miksi en ostaisi lapselle laatutavaraa kun meillä siihen on varaa?!

Tytöllä on " kallis" kosteussuojahaalari, " kalliit" emmaljungat, " kallis" turvaistuin, " kalliita" vaatteita yms. Melkeinpä kaikki on ostettu uutena.

Mitä sitten???? Ei varmasti ole keneltäkään pois! Usein se vain on niin, että se " kallis" on laadukkaampaa materiaalia.

Mulle ei tärkeintä ole se merkki vaan se että vaate/tavara on laadukas.

Onko tämä nyt vain kateellisten valitusta?

Kukin tyylillään ja varojensa mukaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle ei tärkeintä ole se merkki vaan se että vaate/tavara on laadukas.

Ihminen, jolle tavaran hinta ei ole tärkeää, ei tee av:lle tällaista avausta. Minulle toki on yhdentekevää mitä muut lapsilleen ostavat, ole hyvä ja jatka valitsemallasi linjalla jos se tekee sinut onnelliseksi. Mutta vain _jos, kun siitä hinnasta tulee itsetarkoitus (kuten viestisi perusteella näyttää tulleen) kokeile välillä keskittää huomiota muuhunkin.

Vierailija
2/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kallista" ja halpaa haalaria vierekkäin niin tosi on että se " kallis" on laadukkaampi.

Hintalappua en edes välttämättä katso. Kyllähän sen näkee merkkiä ja hintalappua katsomatta mikä on laadukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä hankkia laadukas työpaita, joka kestää vuosia niin enää ei 60 eurolla sellaista löydy vaan hinnat pyörivät siellä 75-100 eur paikkeilla.

Edullisemmat versiot eivät kestä ja ne on leikattu niin, että eivät kestä aikaa.

Vierailija
4/4 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kitisee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän