Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

28.01.2012 |

Kommentit (555)

Vierailija
441/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish: Niin kovasti kun uskoin että plussa sieltä on tultava niin ei, tylyn vastauksen antoi: "Ei raskaana". Seinään meinasin viskata kettumaisen tikun kun alkaa jo niin ahdistaa tämä.

Gabriela: Pahoittelut tippumisesta ja paljon tärppionnea tulevaan! Perässä taidetaan täältä tulla, tällä menolla saan vaan siirtyä kohta suoraan tammikuisiin 2013!

Eerina: Hirveästi tsemppiä ja kärsivällisyyttä piinailuun!

Pimpelipom: Pahoittelut joulukuisiin tippumisesta, parempi onni ensi kerralla eiks vaan? :)

Lucija: Niin voihan se olla että heittääkin. Koskaan ei ole heittäny näin pahasti. Tylsää jos juuri vauvakuumeessa heittää näin häränpyllyä. Mulla se erikoislääkäri yksityisellä vaan sano 17. päivä eli 19 päivää sitten että ovulaatio on jo tapahtunu ja ovulaation ja kuukautisten välihän on aina melko vakio, 12-16 päivää, yleensä 14. Eli olis pitäny jo alkaa. Kuukautiset jos myöhästyy niin oon käsittäny että silloin on ollu myös ovulaatio sen verran myöhässä. Mutta kun ei...

Alicia: Hui, sulla on jännä tilanne, kerrohan heti kun selviää jotakin :)

ON: Elikkäs täällä on edelleen epätietoinen tilanne. Aamulla tehty nega. Eilen oli taas menkkakipuja vatsalla ja selässä ja olin jo varma että alkaa mutta ei. Ohi meni. Välillä tuntuu nipistelyjä alavatsan molemmin puolin ja kummalista kutinaa. Tää väsymys on ihan hirvee. Tissitkin on ollu jo vähän aikaa kipeet mutta jotenki eri tavalla kun menkoissa. Jos en ihan hirveesti kuvittele. Valkovuotoa tulee ja etenkin aina sillon kun on kovemmat menkkakivut ja tuntuu että valuu jotain, menen vessaan niin ihan puhdasta valkovuotoa. Hermoa kiristää koko ajan. Oon tässä jo viikon verran inhonnut kaikkea miehessäni, kaikki asiat vaan ärsyttää. Sehän voi johtua tästä stressaavasta tilanteesta. Mutta tulis nyt vaikka ne menkat sitten..

Se itsestäni ;) Plussatuulia!!+++

Höpsähtänyt kp 38/28-31 yk 5

Vierailija
442/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negan testanneille, onnea plussanneille ja tsemppiä piinoilijoille!

Höpsähtänyt: Mulla oli kesällä yks kierto 35 päivää ja testailin kaksikin negaa. Tiedän, on stressaavaa! Täti sieltä kuitenkin lopulta tuli. Voisko olla et kuumeilu on sekoittanut kroppaa? Niin ainakin usein ikävä kyllä tapahtuu:( Se vaan tuntuu kummalta jos ovis kerran on ollut, voisi olla helpompaa käsittää jos olisikin ollut ovuloimaton kierto. Tai sitten yksinkertaisesti olet raskaana ja se vaan ei vielä näy testissä! Niitäkin on joille ei testi anna plussaa vaikka raskaana olisikin. Odottele nyt kuitenkin rauhassa ja testaile vielä parin päivän päästä uudelleen. Mä pidän peukut pystyssä että se plussa tulee!

ON: Odottelin tätiä jo tänään saapuvaksi mutta eipä näkynyt vielä. Laskin kiertoakin tuossa ja jos muutaman viimeisen kierron mukaan mennään niin tädin olisi tänään pitänyt tulla. Rinnat on kipeät kainaloiden sivuilta ja sitten tuosta päältä + että nännit on ihan menkkamaisen kipeät. Alamahassa tuntuu välillä nipistelyä ja paineentunnetta mutta ei, vielä, sellasita kunnon menkkamaista vihlontaa. Otsaan on ilmestynyt miljoonia pieniä hormoninäppyjä. aaargh! Mutta olen siis lähes varma että se täti sieltä tulee enemmin tai myöhemmin ja jos on tullakseen niin saisikin pian jo tulla, ei ole mukavaa jos kierto pitenee. Nyt töihin.

Ele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsähtänyt: kiitos tsemppauksesta!Plussatuulta sinulle ja rutkasti!

ON: Eilen raskausoireet voimistui oikein rytinällä, iltaa kohti tissejä vihloi kovaa, paleli, heikotti ja sydän tykytti. Eli päätin testata ja clearblue plussatesti näytti heti lhaalean mutta selvän plussan ja perään varmistukseksi toinen samanlainen ja sama tulos. Epäilin Clearbluen luotettavuutta ja siksi vielä mammaksin herkkä (nega) ja lähikaupan pregcheck joka myös haalea mutta selvä viiva testiajan kuluessa. Tänä aamuna vielä pregcheck ja eilistä vahvempi plussa. Eli varovaisesti tässä raskaana ollaan :) Perjantaina jos tilanne ei muuttunut niin teen vielä digin varmistukseksi. Plussa siis kp26/30.

Claudian sanat terävänä mielessä, maltillisesti päivä kerrallaan! Tie on kuitenkin kovin pitkä, eli ei vielä vauvanvaatteita ostamaan piiiitkääään aikaan.

Ihan kauheasti plussatuulta puhallan teille kaikille!

Eeriina kp 27/30 yk 1

Vierailija
444/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerina: Varovainen onnittelu! Taidat olla aika varmasti jo raskaana! Onnea!

Höpsähtänyt: Kyllä se plussa sieltä voi vielä tulla. niin kauan kun ei tätiä näy niin on mahdollista.

ON: Pitäis vaan vielä malttaa perjantaihin.. Ei oo menkkoja kuulunut.

Hirvee migreeni eilis illasta viime yöhön. Jatku pari tuntia päivällä. Mulla ei siis ikinä oo ollut migreeniä. ja varmaan vuos sitten viimeks edes päähän koskenut. Outoa..

Mutta piinaavia päiviä teille muillekin. Viikonloppuna ollaan sit viisaampia.

Vierailija
445/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy menkkoja ei. Ihme pistävä nipistys tossa navan alla vasemmalla kesti jonku 5 min tossa joku aika sitten. Jännä nähdä. Menkkakipuja ei tänään minkäänlaisia!

Miten menee Arielilla?? :)

Vierailija
446/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tosin ne viivat oli ovistestissä. JES ! eli ovis pongattu, oli sitten niin vahva viiva, että meni ohi jo kontrolliviivan värityksestäkin. Eikun herralle ilmoitusluontoinen asia, ja tänään siis teemme ihmeitä :D

Tässä nyt toivotaan ,että kaikki olisi valmiina simppoja varten, ja kohdussa tarpeeksi paksu limakalvo kiinnittymiseen.

Ja onnittelut vielä plussanneille, me muut täällä ähkitään pikku hiljaa perästä !! :)

-C kp 17/24-29 yk 4 menossa.

Vierailija
447/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea plussanneille! Ihanaa, että plussanneissa on myös vähän pidempään yrittäneitä :)

Oon pysytellyt itse taustalla, mutta on ollut aivan huippua seurata teidän juttuja, ja varsinkin plussatestien kuvat ovat tehneet todella iloiseksi. Tätä lisää!

ON: Ihan on fiilis, että nyt on tärpännyt :D Mitään todisteita (oireita) ei ole, mutta nyt vaan tuntuu siltä. Viime kierrossa taas olin alusta asti varma, ettei tärppää :) Ajattelin testata vasta, jos täti ei kurvaa paikalle. Parasta, että saan tuolloin tehdä testin omana syntymäpäivänäni. Toivon niiiiiin paljon maailman ihaninta syntymäpäivälahjaa..

Yritän palata maanpinnalle tässä lähipäivinä.. Todellisuus iskee kyllä kipeästi jos täti punainen ilmestyy..

Lilly kp 20/28 yk 3

Vierailija
448/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Eerina plussasta!!

Tulin vaan masentuneena kertomaan, että taidan siirtyä joulukuisten puolelle.. Tänään päivällä täytenä yllätyksenä alkanut ruskea tuhru, mikä suurella todennäköisyydellä vielä yltyy. Vielä on terolut-kuuristakin huomisen pilleri syömättä. Ihan outoa, ei mitään menkkaoireita! Mietinkin, että mun kierrot taitaa mennä vuorotellen lyhyt(21-24pvä)/pitkä(30-34pvä), omituista.. mistäköhän johtuu?!

Minut voi poistaa marraskuun listalta :'( Piinapäivät jäi mun osalta nyt kokematta tässä kierrossa.. enpähän ainakaan kovin korkealta tippunut..

Vierailija
449/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ilmoittamaan, että viime sunnuntaina tuli täti taas kylään. Kierto jäi 14 päivää..:( Tipahdin tuonne joulukuisiin :(

Onnittelut kaikille plussanneille! =)

Vierailija
450/555 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsivau!! täällähän noita plussia tulee ku sieniä sateella, hyvä niin! Paljonpaljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!!

Pahoittelut negoista ja tädeistä! Pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun, vai mitä?

ON: Täällä on piinapäivät meneillään.. vielä ainakin viikko pitäis kärvistellä.. Onnekseni, en ole kehitellyt mistään itselleni muita oireita kuin kauhean janon, jotenkin on valmiiksi jo sellanen olo et putoon joulukuisiin, mutta ehkä parempi niinkin, etten putoa kovaa ja korkealta!

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta päänsäryn kourissa ei kykene parempaan suoritukseen. :/

Vierailija
451/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussanneet, ihanaa!!

Lucia: Voisiko olla että munasarjat toimii eri tavalla ja siksi joka toinen kierto on lyhyempi?

ON: Töihin lähdössä joten pikaisesti omaanapaa. Eilen tuli vessassa käydessä ihan vähän rusehtavaa paperiin. Eli ilmeisesti täti siis on tulossa? Tämä nyt vaan on outoa kun mulla vuoto alkaa tuollaisen rusehtavan jälkeen viimeistään seuraavana päivänä ja runsaana. Nyt ei niin mitään! Mistäköhän johtuu?

Ymmällään olevan Ele

Vierailija
452/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sä tehnyt r-testiä vielä? Jos oliskin plussaa luvassa? :)

453/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan hurahtanu lukemaan muiden näitä keskusteluja, tämä on vaan niin hyvää vertaistukea! Tietää, että on muitakin saman asian kanssa "painiskelijoita".. itellä tosin vasta yk 1, mutta takaraivossa kummittelee esikoisen yrittäminen joka vei sen 3 vuotta..

PLUSSA tuulia kaikille lähiaikoina testaaville! Tää jatkaa nyt työntekoa :)

Vierailija
454/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, tulin raportoimaan että testasin aamulla haamun, toivottavasti pysyy matkassa :)

Miksei ele voisi ollaplussa sullakin, epäilee tämä... ja eikun tenttiin lukemaan

terv. happy Vanilla 24/28

Vierailija
455/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kaikille! Pitkästäpitkästä aikaa kirjoittelen mitään... Taustalla olen kyllä pyörinyt, ja vielä onnittelut kaikille plussanneille!! :)

Täällä menossa joku superpitkä kierto... Nimittäin olen viikon tikuttanut ovista, eikä vieläkään! .....jos sitä sitten huomenna näkis sen hymynaaman. Kun odotukset oli siinä, ja laskut myös, että viimeistään tänään hymynaama tulis. Ja ei. Noh, ei auta kun odotella mitä tuleman pitää.....

Vierailija
456/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanilla: Onnea plussasta! Toivottavasti siitä vahvistuu.

ON: Kävin ostamassa apteekista kaks apteekin omaa raskaustestiä. Varulta ostin kaks.

Jos negaa näyttää tai täti tulle, niin jatkossa ostan netistä.

Jännittää, aamulla meinasin testata. Onneks ei oo tänään koskenut päähään. Oli kyl aivan järkyttävän kipee pää eilen ja toissa yönä.

Rinnat hieman arat. En tiiä mistä johtuu tädistä vai jostain muusta.

Onneks on menkat pysynyt poissa. Hui pelottaa, mutta aamulla oon viimeistään sit viisaampi.

Vierailija
457/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se haamu siitä vahvistu, aikaisin kuitenkin testasit. Tarrasukkia hirmusti!

Tonnotin: En ole testaillut vielä.

Hilma: Saanko udella olitteko jossakin hoidoissa esikoisen yrityksen aikaan? Jospa se plussa kuitenkin tällä kertaa tulisi nopeampaa!

ON: En siis ole testannut. Tässä kiertojen karttuessa jo 17. on testannut turhankin paljon negoja joten mieluummin otan sen tädin vastaan kuin näen negan testissä. Toki yrityksen aika on se keskenmenokin ollut ja pari kemiallista että eiköhän se raskautuminen mahdollista ole milloin vaan, näin ainakin uskotaan koska gynekin sitä mieltä on:) Rusehtavaa vuotoa tulee hiukan välillä, mutta aika olematonta vuoto on. Omituista on nyt se että yleensä täti tulee rynnistämällä ja nyt näin. Rinnat on edelleen arat ja menkkatuntemuksia on tämän päivän aikana ollut enemmän mutta nekin vain ajoittaisia. Katsotaan mikä tilanne on aamulla.

Tsemppiä kaikille!

Ele

Vierailija
458/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaipailisin vähän tietotaitoa teiltä kokeneemmilta.

Mulla on nyt siis kp 17/23-27 (tarkistin kiertoni ja vähän onkin ollut lyhyempää kuin muistin). Netin laskureiden mukaan hedelmällinen aika ois ollut välillä 29.2.-6.3. Pientä alavatsakipua pieninä pistoineen onkin ollut 28.2. lähtien, siis kp 8:sta.

Nyt vain onkin ihmetyksen aiheena se, että tuo sama jatkuu yhä. Koko tämän ajan on myös ollut ns. märkä olo. Mitenköhän tuo ovulaatio nyt sitten, onko ollut vai vieläkö näin myöhään vasta tulossa? No, touhuiltu ainakin ollaan vähintään joka toinen päivä.

Mitä enemmän luen netistä juttuja, sen sekaisemmin tunnun menevän.

Lopulta taitanee olla paras vain odottaa jännityksellä kuinka kävi, mutta kun ensi viikon lopulla olisi parikin "kosteaa" tilaisuutta tulossa ja kuukautisten oletettu alku on ke-su. Ja toisissa juhlissa tiedän ystävieni arvaavan heti, jos en ota tippaakaan, jajaja...en haluaisi yrityksestä vielä kertoa kun ei tiedä kauanko yrittämisessä menee. Näkyisiköhän testillä mitään jo perjantaiaamuna eli kp 25/23-27, jos siis sitä ennen ei vuotoa kuulu?

Tossukumpu 17/23-27

Nyt mies huutelee naistenpäivän iltapalalle, hyvää naistenpäivää kaikille teille myös!

Vierailija
459/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina:Vaihakko mulle kiertopäiviks 25/38(?) ? :)

Tossukumpu: Täsä on hyvä linkki, minkä avulla määki opein taas jotain uutta. Esim sen, että ovulaatio on viimeisenä 'lima päivänä' jonka jälkeää lima 'katkeaa kuin seinään' - Eli mulla eilen. Iso huoh mun älykkyydelle... Mutta jos varmanpäälle haluaa pelata niin jättää oviksen bongaukset välistä ja ahkeroi joka toinen päivä!! ;) http://kutri.net/naiseus/kuukautiskierto/

ON: Taidan vihoviimein olla perillä tän kuun kierrosta... :D Ja siitäki syystä tuo kiertopäivien korjaus, ettei sitä plussaa turhaa oota liian aikasin! Elikkä mulla on vissiin vasta nyt piinaviikot(?) Naureskelen täälä ihtelleni - oon ollu hieman yli-innokas tuon oviksen bongaamisen suhteen ja oon kuvitellu sen jo monta kertaa :D

Mä en enää ikinä sano tuntevani omaa kehoani! :D

Onnea plussanneille, ihanaa!! Ja niin jännittävää eikö? ;)

+++++Plussatuulia kaikille+++++

Tinuppi kp25/38(?) yk3

460/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: en saanut hoitoja, kaipa se oli ajoituksen puutetta ja todella valtava vauvakuume ja stressi..kerran ehdin yksityisellä käymään paikkojani tutkituttamassa ja samalla sain varmuuden et ainakin ovuloin..ehkä se oli sitten jotain sellasta mitä tarvitsi kuulla?!

tossukumpu: ite olen kokenut alkuraskauden aikana sen mitä on jos juo ja pieni vaavin alku masussa..keho piti mulla huolen siitä ettei maistunut( en siis tiennyt vielä olevani raskaana)

vielä vähän omaa napaa jos ei vielä ollu riittävästi :) minä jonka onnettomat rinnat eivät ole koskaan kertoneet mitää raskauksista saatikka naisten vaivoista ovat kihelmöivät, ei kipeät vaan sellainen tunne kuin lapsiani imettäessä? Voinhan tietysti kuvitella kun niin kovin toivoo raskautta.. Näillä mennään ja ensiviikkoa odotellessa et pääseekö testaamaan vai tätiä moikkaamaan..