Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
461/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen, koska eilen olin niin väsynyt töiden jälkeen etten jaksanut muuta kuin nukkua, täytyy pitää huoli etten nukahda tänään ennen vauhtiin pääsyä. Varmuuden vuoksi.

hilma3: Toivon mukaan keho pitää itse huolen tuosta puolesta. Pakko kai se on joku testi tehdä ensin kuitenkin, jos ei vuotoa sitä ennen ilmesty. Taidat olla Porin seudulta, noin murteesta päätellen ;)

462/555 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ONNEA Eerina ja Vanilla84, nyt vaan tarrasukkia paljon matkaan!

Ja toiseksi pahoittelut tädin kohdanneille, jouluvauvaa vaan yrittämään seuraavaksi.

Voi, iso kiitos kaikille onnittelijoille! :) Jännää aikaa tämä, olokin on epätodellinen.

Hitsit, kun ei ole ehtinyt muiden juttuja edes kommentoimaan, kun ollut tässä reissun päällä tämän viikon. Joka päivä on kuitenkin pitänyt käydä lukemassa uutisia, ennenkaikkea niitä PLUSSAuutisia :)

Claudia: Pitää yrittää ottaa iisistä alkuajat kyllä. Olet oikeassa ja sehän on vaan kylmä fakta. Harmillista, kun olet itse joutunut kokemaan keskenmenon. Se on varmasti raskasta kokea. Toivottavasti sinulla tärppäis tässä kierrossa!

pinks: Oireet kuulostavat samoilta kuin minulla ennen plussaa! Huomenna on jännä päivä, tule äkkiä sitten kertomaan, miten kävi. Jännittää puolestasi! Mulla on sellainen kutina, että plussa pärähtäääääää ;) Pidän peukkuja sulle!!

Toivottavasti saadaan vielä lisää marraskuisia plussaajia joukkoomme. Paljon paljon tsemppiä kaikille jännääjille, pitää käydä vierailemassa täälläkin aina :)

-huuliharppu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin sieltä se tuli. Eikä mikään haamu, yhtä punainen sen toisen viivan kanssa. Onnelliset, mutta pelonsekaiset tunteet :)

Hyvin näytit huuliharppu mallia! ;)

Onneks ei tarvinnut loppuunsa kauaa odottaa syyskuussa pillerit pois ja pari kuukautta seurasin ovis päiviä. Kaks viime kuuta on kans syönyt omega 3 jos on foolihappoo.

Ei tätä oikein vielä tajuu.. Kirjoittelen myöhemmin, kun pää alkaa selvitä.. Huh huh.. ;)

Vierailija
464/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsimpa sittenkin! Mitäs tästä sanotte?

Vierailija
465/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea pinks!!

toivottavasti saadaan lisää plussia vielä! Mää pääsen ehkä testaileen vasta ens viikonloppuna, ellen sitten sorru aiemmin :)

Vierailija
466/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi mun mielestä haamuplussalta näyttää! Varovaiset onnittelut! :)

Vierailija
467/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ihan selvä plussahan tuo on. Ei minunkaan plussat olleet tuota vahvempia. Ansaittu plussa, jee!!!!

Taas jäin kiinni teidän pinon kurkkimisesta ;)

Äiti rv 12+1

Vierailija
468/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ele, siis niiiiiin huippua, niiiiiin mahtavaa, sieltä se PLUSSA tuli. Olen niin onnellinen sun puolesta murunen. Kaikkea hyvää sinne teille ja nautihan nyt täysin rinnoin. Ihan ikävä tässä tulee, mutta onneksi pääset nyt odotuspuolelle.

Halauksin, Mami :)

Vierailija
469/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiusaan teitä näillä testeillä mutta pakkohan se oli hakea apteekin oma (johon en ole ikinä milloinkaan plussaa saanut ellen raskaana ole ollut).

Kiitos teille kaikille ihanat naiset!

Pelottaa se rusehtava vuoto jota muutama tippa tuli eilen ja edellispäivänä. Olin ihan varma että menkat alkaa! Mistäköhän moinen johtuu? Mullahan on ollut myös kohdunulkoinenraskaus mutta silloin vuotoa oli runsaammin (niukkaa kuitenkin) ja se oli vaaleanpunertavaa. Tänään ei ole vuodellut mutta jatkuvasti ramppaan vessassa tarkistuskäynnillä. Iloita aion joka hetkestä kuitenkin kuten Vilmiinakin tuolla kirjoitteli:)

Plussatkaa naiset perässä!

Ele

Vierailija
470/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuisesti onnea halin kanssa Vanilla, Pinks ja Eleanora!! :) Ihanaa kuulla hyviä uutisia. Paljon tarrasukkia ja onnellista odotusta! :)

Eleanora: Eikös ne pienet vuodot alkuraskaudessa silloin kun menkkojen kuuluis alkaa ole ihan normaaleja, niin olen itse joka paikasta lukenut ja kuullut. Älä niistä huolestu vielä! :) Ota ilo irti nyt tästä :)

ON: Joo, täällä tuli täti kirkuvan punaisine laukkuineen eilen. Eli tämä tyttö matkustaa nyt tätin kanssa joulukuisiin. Oli kyllä erittäin suuri pettymys, aloin jo olla varma raskautumisestani, mieheni myös. Mutta ei sittenkään, eli kohti uusia pettymyksiä. (Heh:) Nyt on kunnon kipulääkkeet kk-kipuihin. MUTTA lääkeselosteessa sanotaan näin: "Ketesse saattaa heikentää hedelmällisyyttä, joten sinun ei tule käyttää Ketesseä jos haluat tulla raskaaksi tai jos olet hedelmättömyyden syitä selvittävässä tutkimuksessa" Että näin, on siinä melkoisen pätevä naistentautien erikoislääkäri ollut mulla. Todellakin tiesi tilanteeni. Vielä sanoi että ovis oli tapahtunu kun kävin. Siitä on se kolme viikkoa ja nyt alko menkat eli ovis EI TODELLAKAAN ollu voinu tapahtua vielä silloin. Hemmetti että pistää vihaksi ja maksoin siitä amatöörillä käynnistä 150euroa!!! Anteeksi avautuminen, vähän hermo piukalla ;)

+++Plussaonnea ja muistakaa kans plussata!! :)

Vierailija
471/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI HYVÄLTÄ näyttää!!! Isot ja iloiset ONNITTELUT täältäkin ja paljon tarrasukkia pienokaiselle! Tämä sinun plussasi oli kyllä mulle ihan päivän paras uutinen!!! :-) Antaa niin toivoa meille muillekkin pitkänmatkalaisille..

ONNEA toki myös muille plussanneille! Ihanan monta teitä onkin tässä ketjussa! :-)

t. nuhainen Gabriela joulukuisista

472/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ele ja pinks! Piristävää luettavaa ja nähtävää teidän plussat! :)

tossukumpu: kokeillaa etelä-savoa niin ollaan lähempänä :) ja kannattaa tosiaan tehdä testi voipi olla sitten hyvillä mielin :D

Vierailija
473/555 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjat onnittelut kaikille plussanneille. Jokaiselle teistä toivon sitä, että asukki pysyy matkassa loppuun saaka. Kuten aiemmin jo mainitsin, vaikka se on aivan äärettömän vaikeaa, moni näistä on varhaisia plussia, niin koittakaa olla maltillisesti. Keskenmeno oli kokemus, jota en toivo edes pahimmalle viholliselle..ja joku siitä ruskeasta vuodosta kysyi, mulla alkoi keskenmeno niin, että tuli ruskeaa tuhrua, ja n. 3pv niin alkoi vuotamaan kunnolla. MUTTA en väitä että sinulla näin olisi, koska ihan joka ikinen raskaus on yksilöllinen. Ja en missään nimessä halua lietsota teille huonoa mieltä, tai olo. Vaan kylmä fakta, varhaisia keskenmenoja on enemmän, kuin itse ikinä olisin voinut uskoa.

Lähetän teille kaikille tarrasukkia roppakaupalla, ja peukut on pystyssä. Ihanaa plussa onnea toivon myös lopuille, ja itse jännään tässä seuraavat viikot, että kuinkas meillä osui tikutettu ovis kohdilleen. Välillä tulee fiilis, että on varma olo siitä, että tärppäsi, mutta kuitenkin sitä sitten toppuuttelee ajatuksia, että ei liikaa innostuisi. Tosin noihin täti punaisen tuloihin on kyllä jo tottunut, että ei se enää niin pettymyksenä tule.

Ihanaa viikonloppua kaikille, ja nauttikaa !!!

-C- kp19/24-29,yk1+km+yk3

Vierailija
474/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varovaisesti tässä ollaankin. Mulla taustalla kohdunulkoinen raskaus ja vuosi sitten keskenmeno joten onhan se pelko siellä taustalla kun tota vuotoakin on. Sitä voisi kuvailla ns. rusehtavaa valkovuotoa joka juuri ja juuri näkyy paperissa eli niukkaa on. Ulkoisessa mulla oli vuotoa myös mutta se oli selkeästi punertavaa vaikka niukkaa olikin. Yritän nauttia ja iloita tästä kun raskaana saan vihdoin 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen olla mutta silti elää pelko taustalla etenkin tuon vuodon takia vaikka kyllä sitä varmasti pelottaisi muutenkin...

Vierailija
475/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussista eleonoralle ja pinksille! Toivottavasti vanillan haamu muuttuu kunnon plussaksi! :)

ON: eilen kp30/30 ja Clearbluen digi näytti Raskaana 1-2, ihana teksti! Hieman iloa varjostaa pelko, alavatsakivut on aika kovia, ollut siitä asti kun ensimmäiset raskausoireet alkoi. Nyt niin toivon että kaikki menisi hyvin..

Joku kyseli raskaustesteistä, oma kokemus on että Clearbluen plussatesti näyttää aikaisin (itsellä kp26/30) ja kauppojen halpatesti pregcheck myös. Kun nuo näytti raskauden ei mammaksin herkkä näyttänyt mitään ja ei muuten vieläkään näytä kuin ihan vaalean haamun. Ja nyt pregcheck näyttää ihan tosi vahvaa plussaa myös.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussaatuulta puhallan myös kovaa!

Jään nyt täältä pois, en ihan vielä uskalla odottajiinkaan, ajattelin viikon pari olla taka-alalla ja kuulostella mihin tämä vatsakipu kääntyy.

Eerina

476/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinks: Voi vitsit, paljon paljon onnea selkeestä plussasta! Meillähän kävi nyt hyvä tuuri molemmilla ;) Mahtavaa! Nyt vaan nauttimaan olosta, tuntuu ettei itsekään tätä omaa raskautumista ole viel sisäistänyt.

eleanora: Paljon onnea plussasta myös sinulle! Kyllähän tämä oli onnen kuukausi, kun näin paljon tuli positiivisia uutisia :)

Ja hei, eikö niukka vuoto/tiputtelu ole ihan normaalia alkuraskaudessa, joten tuskin on syytä huoleen. Ei muuta kuin paljon tarrasukkia matkaan!

Toivottavasti myös muillakin viel tärppää, tulukaahan perässä. Tsemppiä kaikille! :)

-huuliharppu-

Vierailija
477/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä vaan tätä esiinnostettua ajatusta keskenmenon mahdollisuudesta. Itselläni ei ole henkilökohtaista kokemusta keskenmenosta. Mutta läheinen ystäväni menetti ainokaisen vauvansa rv25 eikä koskaan sen jälkeen saanut lasta, joten tiedän vähän miten hirveä asia ja elämän mullistava asia keskenmeno on. Ja silti, en voi sanoa tietäväni täysin, koska en ole sitä itse kokenut. Voin vain yrittää kuvitella miten raastava ja pohjaton se suru on ja lähetänkin pahoitteluni ja halini jokaiselle, joitten elämää keskenmeno on koskettanut.

On toki totta, että varhaisessa vaiheessa raskautta kaikki on vielä auki ja ensimmäiset kolme kuukautta ovat ne jännittävimmät.

Mutta, eikö silti kuitenkin jokaisesta plussasta saisi, voisi ja pidäkin iloita ihan täysillä? Vaikka juuri siksi että "niin kauan iloitaan kuin voi"? :-) Kyllähän jokainen odottava äiti on muutenkin varuillaan tietäen hyvin mitä voi olla odotettavissa? Onko muita, joitten mielestä pitäisi iloita ja olla onnellinen plussastaan? Tarkoitan kai kysyä, että sattuuko keskenmeno enemmän, jos sitä ei ole kokoajan pelännyt?

Tiedän edustavani monella tapaa vähemmistöä täällä (kaikkia teitä paljon vanhempi, esikoista vasta kuumeileva, tosin tää kuume on kestänyt 25vuotta). Olen esimerkiksi kertonut ihan kaikille läheisilleni, sukulaisille ja ystäville, että yritämme lasta. Tämän siksi, että jos joku menee pieleen, niin on paljon tukijoukkoja ympärillä. Mutta silti, jos sen plussan saisin, niin yrittäisin olla siitä vaan niin onnellinen kuin voin!!!

ONNITTELUT vielä kaikille plussanneille, ja ONNEA raskauteen!!! Hyviä viikonloppuja ja paljon lisää plussia toivoen,

Gabriela joulukuisista

478/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten paljon iloisia uutisia, todella ihanaa kuulla ja tsemppaa meitä muitakin tässä odottamisessa.

Täällä täti päätti vihdoin tulla kylään. Kaikkien näiden oireiden jälkeen mitä tässä muutamana viikkona ollut, pakko todeta että meikäläisellä niitä ei voi erottaa raskausoireista mitenkään. Kaikki klassiset oireet nimittäin ollut ja kierto venyi viikolla. Sekaisin on koko kroppa, no mutta ei muuta kuin uutta yritystä peliin, siirrynkin jossain vaiheessa joulukuisiin odottamaan seuraavia "tuloksia" ;-)

Paljon onnea vielä marrasmasukoille!!!

-alicia

Vierailija
479/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau, täällähän näitä satelee, oon ikionnellinen erityisesti, kun plussaa tullu pitempään yrittäneelle. En voi edes kuvitella, mutta onneksi lopuksi hyvin kävi nyt.. vielä kun tosiaan nämä pysyisi mukana, tarrasukkia olen itsekin tässä mielessäni kaipaillut melko konkreettisestikin.

Kuitenkin, tänään on ollut niin pahat raskausoireet, etten osaa kuvitella keskenmenoa kuitenkaan, tuskinpa monikaan raskaana olevista (?). Pahoinvointi jotain sanoin kuvaamatonta, ja on ollu semmoinen kirjaimellinen mahatauti, plus vatsakipu siis ns. hyvällä tavalla raskausoirisiin kuuluvana, että sanoin jo miehelleni ettei edes synnytys ollut näin paha...

parempaa oloa toivoen,

Vanilla84.

ps. Ajattelin ma tai ti varun vuoksi testata vielä, vaikka aika kunnon viiva pärähtikin perjantaina. Torstaina taisin teille siitä haamusta raportoida.

Mutta jaksamista kaikille, toivon että kaikki saamme pikku tuhisijat vielä syliin.

Vierailija
480/555 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn joulukuisiin, mikä oli kyllä täysin odotettavissa. En ole jaksanut asian tiimoilta juurikaan palstailla, koska koko kuukausi on mennyt aika lailla Pelastusarmeijalle.

Paljon onnea plussanneille!