Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
401/555 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovasti onnea odotukseen, kun se on nyt varma ja sunkin on uskottava siihen!! :)

Ja taas taisi olla joku uusikin siellä eli tervetuloa! :) en kerrennyt sen tarkemmin lukemaan kun nopeasti tässä töiden lomassa kävin katsomassa uutiset, ja mukaviahan ne olikin :)

On: ne päivät alkaa varmaan olemaan nyt käsilä taas tässä. Ellei nyt tämä oudon outo kierto sekoittanut mitään, mutta aloitin jo tänään tikuttelun ja tikutan joka päivä kunnes sen oviksen bongaan :)

mupis kp10/29-? yk4

Vierailija
402/555 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti mieltä käydä lääkärissä, ehdin jo maalailla vaikka minkälaisia syitä sekaantuneille kuukautisille, mutta mitään vikaa ei löytynyt. Nyt on kai kp 18 ja sen 18 päivää on tasaisesti tiputtanut. Lääkäri määräsi keltarauhashormonia (siksikö nyt hikoilen ja palelen kokoajan?) tasoittamaan kiertoa.

Ihmeellistä kun kroppa sekoaa, ei tällaista ole ennen ollut :O että tuskin tässäkään kierrossa tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/555 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vilmiina07: No niin plussahan sieltä pärähti, onnittelut! Huomenna olis itsellä sama tilanne.. Meinaa jo vähän kieltämättä jännittää. Tätiä kun ei ole näkynyt ja maha ollut pinkeenä koko tämän päivän.. Teitkö digin virtsa suihkusta vai astiasta? Itseä mietityttää tuo ohjeistus, Virtsasuihkussa 5 sekunttia ja astiasta 20 sekunttia.. Osaako tuota edes käyttää! :D

JiiKoo

Vierailija
404/555 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, hirveesti onnea Vilmiina!! Ihanaa kun joku pidempään vauvaa toivonut plussaa :)

ON; täti pärähti jo nyt paikalle, joten enpähän ehtinyt edes jännittää miten käy! Kierto jäi siis 22 päivän pituiseksi, mikä ei varmaankaan ole hyvä juttu vauvan toivomisen kannalta, mutta onneksi tuo kierron pituus kyllä vaihtelee. Eli joulukuisiin pomppaan, plussaonnea teille muille!

Liisuli kp 1/22-27 yk2

Vierailija
405/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuisiin siirtyy tääkin akka.. Täti päätti tulla tälläkertaa salakavalasti hiipien ilman etukäteis oireiluja plaah!!! mutta jos jotain positiivista tästäkin pitää hakee niin täti on nyt viime aikoina näyttänyt tulevan hyvinkin tasaisesti ilman isompia heittoja.

Onnea oikein kovasti kaikille plussanneille ja paaaaaljon tarrasukkia mukaan!!

Vierailija
406/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja kuva puhukoon puolesta!!

Plussa onnea kaikille!

Isäntä otti vastaan asian katsomalla tikkua, käänsi kylkeä ja nukahti uudestaan!! :D Vitsailin vain että tämä on vain unta!! Mutta eipäs oo, joku täällä taitaa lähtä hymy perseessä töihin!!

JiiKOO

Vierailija
407/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin Vilmis ja Jiikoo mitä minä sanoin! :) tarrasukkia mukaan ja paljon...

ON: Ei oo tätiä ja näkynyt ja toivottavasti ei näykkään.. Ei oo kyl oireita taaskaan minkäänlaisia.

Millasia oireita teillä on ollut plussanneet?

Joo ens viikolla testaillaan, jos ei tätiä näy.

Vierailija
408/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin, onnea ihan mielettömästi Jiikoo ja vilmiina!! Eilen lueskelin teidän plussauutisia ja tuli ihan tippa linssiin!

Tsemppiä joulukuisiin jo siirtyneille, toivotaan teille sitä ihaninta joululahjaa!

Sitten valitettavasti vain omaa napaa.. Mä en enää pysy mielialojeni perässä. Aamulla saatan olla hyperenerginen, onneni kukkuloilla ja nauru herkässä. Hetken kuluttua oonkin sit itkemässä peiton alla. Tuntuu et tossa miehessäkin ärsyttää tällä hetkellä jokainen pienikin asia, suutun herkästi. En enää jaksa uskoa, että raskautuisin ikinä, vaikka yritystä onkin takana vasta kolme kiertoa. Jos mainitsen miehelle jotain tyyliin "oonkohan jo raskaana?" niin vastaukseksi saan tiuskimista "älä mieti sitä koko ajan!". Ei paljoa auta jaksamaan. Tulevaisuus näyttää kaikin puolin valoisalta, mut mikä mua vaivaa?!

Anteeksi tämmönen synkistely, pakko avautua johonkin... Ihana ilma ulkona, ihme ettei sekään saa mua yhtään piristymään tänään.

Synkkis Lucija

Vierailija
409/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiKoo: Ihan mahtavaa! Vasta nyt luin sun kysymyksen siitä, miten testasin, mutta astiasta mä aina testaan, suoraan pissasuihkusta kun voi suhahtaa mihin suuntaan vain ja testi mennä sen vuoksi pilalle. Meilläkin mies vain käänsi kylkeä kun testiä näytin, mutta herätessään totesi, että meille tuleekin sitten vauva. No, mä siihen kyllä korjasin, että meillä on mahdollisuus saada vauva. Kaikkea voi matkan varrella sattua, mutta nautin silti jokaikisestä päivästä, jonka raskaana saan olla.

Lucija: Voi sua! Ei varmaan auta yhtään, että sanon, että koita olla miettimättä vauva-asiaa koko ajan. Tiedän, ettei se ole kovinkaan helposti mahdollista. Mä olen pitänyt suuni supussa kuumeilusta, oireista ja kiertopäivistä ihan koko vuoden, koska mun mies ei ole yhtään kuumeilevaa sorttia. Haluaa kyllä lapsen, muttei jaksa puhua siitä asiasta kokoaikaa.

Auttaisko jos pyytäisit sun mieheltä, että yhden illan keskustelisitte asiasta ihan kunnolla? Ja sen jälkeen lupaisit olla puhumatta asiasta kokoaikaa? Kertoisit sun miehelle sun peloista ja toiveista?

Joku kyseli oireista :) Heh, no niitä ei nyt pahemmin sitten tällä kertaa ole :) Kahvi ei tee pahaa, vessassa en ravaa aamuöisin, pahoinvointia ei (enää) ole.

Mutta nännialueet on aivan törkeän kipeät. Ne jotenkin jomottaa ja tykyttää, ovat aivan tulessa varsinkin aina iltaa kohden. Eilen en pystynyt saunassa olemaan ilman etten suojannut nännejä käsilläni :)

Menkkakipuja on ollut ihan hulluna varsinkin työpäivien istumisen jälkeen, nyt viikonloppuna on saanut levätä niin kipuja ei nyt ole ollut.

Alaselkä jomottaa ja se on jotenkin krampissa. Päätä särki viime viikon ja pahoinvointia oli kanssa pari päivää ennen ensimmäistä testiä. Ja välillä nipistelee alavatsalla.

Että semmoista!

Tulkaas sitten pianpian mukaan plussanneiden joukkoon! Ja kovasti voimia välillä rämpimiseltä tuntuvaan elämään.

410/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Ilmoittaudun tänne odottamaan, vaikka varmaan pian joudun siirtymään joulukuisiin. Tuntemuksia on ollut jo parisen viikkoa: selkäkipuja ja nipistelyä vatsassa, huonoa oloa, päänsärkyä,lämpöä... Tiedän että näitä saattaa liittyä myös menkkoihin, yleensä mulla on ollut menkkaoireita max muutama päivä ennen menkkojen alkua. Mutta se voi olla että keho tekee tepposet kuumeilijalle:) Voi vinde, kun olis ihanaa liittyä plussanneiden joukkoon.Mut odotellaan...

alicia 30/28-32 yk 2.

Onnea plussanneille ja plussatuulia odottajille!

Vierailija
411/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä onnittelut Jiikoo ja Vilmis ja tsemppiä odotukseen! :)

Nyt on niin väsyny että ajattelin vain lyhyesti kirjoitaa. Oon ihan pihalla täällä kun kp 35/28-31, menkkoja ei siis kuulu, eikä oireita. Testit näyttää negatiivista! Kohta lähtee jo järki. Kuitenkin se erikoislääkäri sanoi kun kävin tutkimuksessa 16 päivää sitten että sen mielestä ovulaatio oli jo tapahtunu niin eikö niitten menkkojen olis jo pitäny tulla..

Höpsähtänyt kp 35/28-31 yk 5

Vierailija
412/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan ensi viikkoa, tulee olemaan jännät paikat:; mihehelläö selviää työpaikka, pääsikö ja ite otan työpaikan vastaan, hui. muutoksen tuulia meidän eämässä ja se vauvatestauskin tosiaan ens viikolla. Saas nähdä ollaanko siinä tilanteessa, että kummatkin töissä eri puolilla suomea ja vauva tulossa... jotenkin täytyy päättää sitten ja järjestellä.

Höpsähtänyt: saapas nähdä jos liitytki JiiKoon ja Vilmiksen seuraan tuonne odotus-puolelle!

Vanilla84 kp 20/28 yk 1

Vierailija
413/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tälle kuulle ilmottautumatta kuumeilijoihin, kun ajattelin ettei tässä kuussa kauheesti mahiksia ole työreissujen takia joten turha kiusata itteensä :) Muutaman kerran käväisin toki kuitenkin teidän muiden kuulumisia lueskelemassa :), ja nyt oli pakko nopeasti onnitella kaikkia plussanneita, erityisesti Vilmistä kun jäit jotenkin edelliskuun keskusteluista mieleen. Onnea siis ihan hirmuisesti!

_Nipsutin_

Vierailija
414/555 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 20vilmiina 07! Nää teidän plussaukset tuo toivoa, koko ajan niitä tulee lisää :)

Täydestä sydämestä toivon plussia kaikille ja että plussanneiden vauvahiput pysyvät matkassa! :)

Päätin lopettaa liian aikaisen testailun sen älyttömän dpo 7 jälkeen, mutta pitihän se tänään sitten kuitenkin katsoa mammaksin herkällä ja ihanpuhdasta negaa näytti. Se tosi tosi haalea viiva oli varmasti vaan halpatestin haittoja. Nyt nolona, mikä ihme muhun on mennyt kun täytyy näin aikaisin höyryillä, höh!

Nyt tämän päivän alavatsa kipuillut ja turvotellut tuttuun menkkamaiseen tyyliin, eli perjantaina uskoisin että alkaa jos ei jo aiemminkin kivusta päätellen. Ja aiemmista raskauksista muistan ihan selkeästi raskausoireen ennen testausta: tissien turvotus ja kipu, nyt ei merkkiäkään moisesta.

Eerina kp 24/30 dpo 9, yk 1

Vierailija
415/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu huu, missä on Alexandra? Tule kertomaan että kaikki on hyvin.

Vierailija
416/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Pahoittelut ja halaus sinne! Itse kyllä myös huomasin että odotettu nega on helpompi ottaa. Jatkossakin pitää siis yrittää pitää toiveet alhaalla… :) Tsemppiä!

Höpsähtänyt: Mikä on nyt tilanne? Joko on täti kylässä, vai pääsetkö uudelleen testaamaan? Tsemppiä harmilliseen tilanteeseen!

Mupis: Hienoa että vaikuttaa siltä että asiat etenee nopeasti tuolla kunnallisella puolella!

JiiKoo: Eipä noihin testeihin voi muuta sanoa kun ONNEKSI OLKOON!

Huuliharppu: Kiitos tsemppauksista, mutta kuten odotettu niin negahan sieltä tuli. Nyt en ole perjantai-illan jälkeen ottanut enää lugeja, ja laastarikin on poistettu. Ja nyt sitten ODOTELLAAN sitä tätiä… Tuskaista kun ei ole vieläkään tullut. Vatsassa kyllä on tuntunut koko viikonlopun menkkamaista kipua, ehkä kohta… Oletko testannut jo?

Mami: Hienoa että se täti sieltä nyt sitten vihdoin suvaitsi saapua. Tuskallista odotella sitä tätiä jos tietää ettei se plussaksi siitä kuitenkaan muutu. Joulukuisissa nähdään :)

Claudia: Onnea oviksen bongaukseen!

Pimpelipom: Pahoittelut huonoista uutisista! Tsemppiä joulukuisiin!

Pinks: Rehellisesti sanottuna on jotenkin helpottavaa kun gyne on antanut testausaikataulun. Ei sitten tule mieleenkään testailla etukäteen, vaan tekee juuri ohjeiden mukaan. Sen lisäksi olen sen verran monta negaa testissä nähnyt, että vältän niitä viimeiseen asti :) Suosittelen muuten sinullekin että tilaat testit netistä, tulee halvemmaksi ja ne tulee postin kautta todella nopeasti kotiin. Itse tilaan yleensä raskauskeijusta, mutta on niitä muitaki sivustoja.

Vanilla84: Gynekäynti on todellakin kallista lystiä! Joskus sitä tulee ajatelleeksi mitä kaikkea sitä olisi niillä rahoilla mitä tähän projektiin on mennyt tehnyt… Meillä mennyt toista tonnia (johtuu suuresta osin km:sta ja siihen liittyvästä sairaalassaoloajasta ja kahdesta kaavinnasta, jotka luonnollisesti maksavat…). Tsemppiä gradun kirjoittamiseen! Teillä onkin tosiaan jännä viikko edessä!

Liisuli: Kiitos tarkasta kertomuksestasi liittyen gynekäyntiin! Kaiken maailman oireita sitä on ollut itse kullakin ja on hyvä kuulla mistä voi johtua. Joulukuisissa nähdään!

Vilmis: Yksi kerta riitti? Mahtavaa! Ihanaa saada noinkin positiivisia uutisia! Saa siitä sitten vähän toivoa myös niihin kiertoihin missä ei aika anna periksi useasti ässäilyyn. Niin ja ilmeisesti raskaudut juuri sopivasti aina samaan aikaan vuodesta :) Onnea!

Hlla8: Mitä keltarauhashormooneja sinä sait? Missä vaiheessa kiertoa alat syömään? Kyselen koska itsellä on ne myös käytössä… Tsemppiä!

Nassukka81: Pahoittelut tädin yhtäkkisestä kyläilystä! Ei muuta kun katse kohti joulukuuta! Tsemppiä!

Lucija: Älä huoli, tuo on ihan normaalia! Ja miehet ovat juuri tuollaisia! Omanikin tiuskaisi minulle viime viikolla autossa kun aloin tästä aiheesta puhumaan että hän on niin kyllästynyt tästä puhumiseen. Loukkasi kyllä ja hän huomasikin sitten sen ja yritti lohdutella että tarkoitti siis sitä että hän haluaa vain jo sen lapsen. Miehillä, tai ainakin omallani, on sellainen tapa että hän ei halua puhua tälläisistä asioista lainkaan. Hän on onnellisin nimenomaan niin että hän vain unohtaa koko asian. Yritin selittää hänelle että kun se ei nyt vain ole ihan niin yksinkertaista minulle, kun kroppa koko ajan muistuttaa olemassaolostaan ja milloin sitä on tikuttamassa ja milloin ottamassa hormooneja… Meille naisille sen unohtaminen vain on vaikeampaa. Paljon tsemppiä sinne! Aurinko paistaa!

Eerina: Tsemppiä piinailuun!

ON: Lauantaina testattu nega. Perjantaina otettu viimeiset luget ja lauantai aamuna otin laastarinkin pois. Siitä lähtien on nyt tätiä odoteltu. Menkkamaisia kipuja on ollut kasvavassa määrin koko ajan, mutta vielä ei vuotoja. Tänä aamuna vielä varmistettu negalla. Nyt toivon että ne vuodot alkaisivat että saisin uuden kierron aloitettua (varsinkin koska tänään on jo kp38!!!).

Viikonlopun vauvamahojen näkeminen meni yllättävän hyvin. Kolme päivää keskustelua raskaudesta, oireista, LA:sta jne. Mutta, elossa ollaan :D Negankin otin vastaan yllättävän hyvin, ei kyyneleen kyyneltä. Se oli niin odotettu, kun ei sitä hymynaamaakaan tullut.

Mutta, nyt katse kohti joulukuuta koska tässä kierrossa meinaan ovuloida ja olen päättänyt myös raskautua! :)

Siirryn nyt jo joulukuisiin, vaikka ne vuodot eivät vielä olekkaan alkaneet, sinne kuitenkin kuulun.

Plussaonnea kaikille testaajille!

Alexandra, kp38

Vierailija
417/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaipailusta! Oli kiireinen viikonloppu, niin ehdin vasta tänään kirjoitella. Halaus huolenpidostasi!

Alexandra

Vierailija
418/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisää saisi ilmaantua!! :)

Pahoittelut joulukuisiin siirtyneille! Voi olla että täältä tullaan peräsä..

ON: Mä en kyllä enää yhtään tunne mun kehoa - luulin tuntevani, mut pyhpah! :D Nyt ku miettii, niin en kyllä oikeesti voi olla varma että misä välisä se ovulaatio on ollu. Kaikenlaisia kipuja ja vihlasuja on tosiaan ollu kp12 lähtien joka/jokatoinen päivä. Tampereen reissu meni hyvin, mut nyt hirvittää ku ei keretty ässäillä neljään päivään ollenkaan ku oltiin koko ajan menosa ja meijän 6kk tyttö nukku yöt meijän välisä. Pitää tänään taas alkaa ahkeroimaan, josko siitä mitään hyötyä enää on... Sori pelkkä oma napailu, mun 'sanottavat' toisille oli tullu jo muiden toimesta :D

Vierailija
419/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut joulukuisiin siirtyneille! Tsemppiä seuraavaan kiertoon, plussapuurit täältä PuuuuuuuuH!

Vilmiina: Olen niin onnellinen åuolestasi, ihanaa!! Tarrasukkia matkaan!

Alexandra: Pahoittelut negasta, nyt vaan toivotaan että se täti sieltä pian tulee ja pääset uuteen kiertoon!

ON: kiireessä tässä kirjoittelen, töihin menossa. Menkkamainen arkuus on nyt tullut rintoihin mutta vasta nyt muutama päivä kun menkat pitäisi alkaa. Siihen olen asennoitunut että se täti sieltä tulee eli toiveet ei ainakaan korkealla ole. Tosin yritystä on jo niin pitkään että saisi se plussakin jo pian tulla mutta siihen en vaan usko. Ja koska rinnat nyt ovat juuri sellaiset menkkamaisen arat (eli enimmäkseen nänni on aristavat ja sitten tuolta kainaloiden sivuilta, mikä taitaakin olla uusi juttu) niin en kyllä osaa siihen plussaankaan uskoa:/

Tsemppiä kaikille!

Ele kp27/30 yk17

Vierailija
420/555 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Teitä onkin jo useampia, loistavaa! Tästä esimerkkiä meille kaikille.

Flunssa on nyt selätetty ja kohta on sellaiset päivätkin, että voisi aktivoitua. Meillä on kovasti hiljaiseloa muuten ... Taidetaan olla jo vanhoja :)

Flunssan kourissa meni niin kauan ja viestejä ehti tulla hurja määrä, että en nyt ehdi valitettavasti kommentoida enempää - yritän skarpata myöhemmin!

Cedarfalls