Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
481/555 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain onniteluista! Onhan tää aika jännää, saa jatkuvaan ravata tuolla yöpöydän laatikolla katsomassa noita testejä, et en oo nähnyt unta..

No niin leidit eikun vaan perästä plussaamaan. Niinhän ne sanoo, et keväällä kun aurinko rupeaa paistaa niin kaikki rupeaa lisääntymään ;)

Mä käyn aina välillä seuraamassa teitä, et miten menee. Varmasti tulee luettua vielä noita teidän juttuja. Tsemppiä!

Vierailija
482/555 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa, voisko raskausoireisiin lukeutua unettomuus, levottomat jalat ja pieni hengenahdistus?

Mä kärsinyt viime päivät todella, siis todella, ikävästä unettomuudesta. En saa unta millään ja tästä syystä olen tietysti päivät kuin nukkuneen rukous. Tuohon päälle vielä mahdoton jalkojen levottomuus. Yritän venytellä ja liikutella jalkoja, mutta melkein itku tulee näiden kanssa. Henkeä ahdistaa ja puuskututtaa. Johtuuko väsymyksestä?

En oikein usko, että johtuisi raskaudesta, mutta haluaisin niin kovasti selityksen tälle ahdistavalle olotilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin jos olisit vähän nukkunutkin? Nimittäin voipi olla masennusta tai ahdistuneisuush?

En tiedä, ite oon aina plussattuani nukkunu öin ja päöivin, useat päiväunet ja kaikk, joten en liitä tuota ollenkaan raskauteen,. mutta en tiedä tietysti sinusta.

Koita ottaa omaa aikaa ja rentoutua!

Piti palata vielä sinua kommentoimaan ja toivottamaan kaikille plussatuulia!

Liitteenä vielä plussakuva :)

Vanilla84

Vierailija
484/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko kellään teistä ollut raskusoireena jatkuvaa yökkimistä? Mulla ei niinkään paha olo ole, mut osa hajuista, ja välillä vaan jopa ruoan näkeminen saa mut yökkimään..

Olis kauhee polte testailla jo, mut ku menkkojen alkuun on kuiteskin viel 6pvää. Niin tuskin toi herkkäkään testi viel mitään näyttäis..

Vierailija
485/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla: Ihana plussakuva! Onnea!

Vierailija
486/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla: Ihana plussakuva! Onnea!

Vierailija
487/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensi mun viestin ja laittoi siitä vaan ensimmäisen lauseen, ja vielä kahdesti! :D

Tiivistys siis: ei mitään masentuneisuutta tai ahdistuneisuutta muuten. Väsymys voi tietysti enteillä tätiä..

Lilly kp 25/28 yk 3

Vierailija
488/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisillasta täällä on ollut kunnon menkkajomotusta masussa, joka on aina hetken kuluttua hävinnyt. Ihmettelin vähän masukipua, kun menkkojen pitäisi alkaa vasta torstaina. En sitten malttanut enää odottaa vaan päätin ihan mielenrauhan takia ostaa kauppareissulla testiliuskoja.

En siis millään uskonut olevani raskaana.

Sitten, heti kun testasin, ilmestyi tämä haamu. Ihan sanoinkuvailematon fiilis. Voiko tästä jo riemuita? Joko voin kertoa miehelle? En meinaa millään uskoa tätä.

Kirjoitan tätä viestiä niin onnesta sekaisin, etten meinaa kyyneleiltäni nähdä ruutua.

Lilly

Vierailija
489/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä plussahan tuo on, ei mikään haamu kun väriäkin jo näkyy! Varovaiset onnittelut!

Toki voit miehellekin jo kertoa:)

Itse kun testin tein, laitoin miehelle töihin kuvan kahdesta viivasta, hih. Hän toi sitten kotiin tullessa kukkiakin:)

Vierailija
490/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Selvältä plussalta näyttää :) teit ilm.4pvää ennen oletettua menkkojen alkupäivää? Oliko tuo herkkä testi vai ihan normi? :)

Vierailija
491/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän täällä edelleen hiljaiseloa mutta nyt on pakko tulla sanomaan että ONNEA! Lilly, ele, pinks ynnä kaikki muut! Uskomaton plussamäärä marraskuulle =) Ja ihanaa että plussia on ropissut myös pidempään yrittäneille, ihanaa Ele!!

Kyllähän minä mielellään teitä tuonne plussaneisiin siirtelen =)

Vierailija
492/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletöntä. Puhaltelen plussatuulia teille kaikille muillekin

Vierailija
493/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDIT: Ihan mieletöntä. Puhaltelen plussatuulia teille kaikille muillekin

Vierailija
494/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin: tein testin Citymarketin pregheckin testiliuskalla siis 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Ne on käsittääkseni aika herkkiä. Tein testin päiväpissasta n 4h rakossa olleesta virtsasta. Kolme tuntia tuosta tein vielä Clearbluen digitestin, joka antoi tulokseksi Raskaana 1-2.

En siis tehnyt testejä mitenkään otolliseen aikaan, esim aamulla, mutta nopeasti tuli plussat molempiin :)

Vierailija
495/555 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onnea kaikille plussanneille ! En viitsi teitä jokaista tässä erikseen mainita, mutta etteköhän te tiedä keitä olette ;)

Arvasin, että pissasin jonkun muroihin tuolla, kun totesin, että ei kannata liikaa päätä nostaa pilvii, kun on ne keskenmeno riskit yms. Sehän mun tarkoitus ei ollut, että kukaan ei saisi plussastaan iloita, totta helvetissä saa, ja täytyykin ! :)

MUTTA, itse siis silloin juhlin, ja repesin liitoksistani, ja hypistelin vauvanvaatteita yms. ja sitten se päivä koitti, niin voin kertoa, että tuntui siltä, kuin joku olis potkassut sulta ilmat pihalle, ja päässä pimeni aivan tyystin. Sitä kestikin sitten muutaman kuukauden. Nyt alan olemaan vasta suht ok asian kanssa, vaikka se koko ajan takaraivossa koputtaakin.

Eli olkaa iloisia siitä plussasta, ja nauttikaa jokaisesta päivästä, mikäli oireet antavat myötä, mutta kunhan on pieni maltti mukana, sen muutaman kuukauden edes.

Lopetan tästä puhumisen nyt, koska todennäkösesti taas kusen jonkun muroihin..umh !

ON: Noniin, meikäläinen elelee täällä dpo5, ja olen käsinyt la yöstä aivan kammottavasta pahasta olosta. Hirveä nälkä, menossa tekemään ruokaa, niin alkaa samantien oksettamaan, kun näenkin ruokaa. Kun jotain saa syötyä, niin oksettaa samantien. Refluksitauti kun on todettu, niin on ongelmallista oksennella, niin onneksi siltä nyt olen ainakin toistaiseksi välttynyt. Hermo on ollut aiempaa kireämmällä, ja joka hemmetin yskäisy vihlaisee kohdusta. Juilimisia tuntuu, mutta ei sen kummempia. Kaiken viisauteni mukaan kaiffarin ei pitäisi edes olla vielä kiinnittynyt, sikälimikäli siellä kaiffari on. jotenkin on se hullu viba, että olis tärpännyt, mutta silti en uskalla vielä fiilistellä. Niin ja siis kun tuo yökkäily tauti alkoi silloin la yöllä, niin lämmöt kohosi, 37,3-37,5, ja olin aivan kuollut, tuntui, että olisi ollut 40 astetta lämpöä. Mutta ei sitten kumminkaan tuon enempää. Ja lämpön nousu ja lasku on nyt jatkunut muutaman päivän, eikä tämä samperin pahaolo ota lähteäkseen.

Eli kai mun kysymys kuuluukin, että voiko nämä nyt milläänlailla olla tässä vaiheessa mitään raskauteen viittaavia oireita, vai olenko vaan jossain kurjassa oksu pöpössä ? :O

-C- kp 22/24-29 (oviksen mukaan vähän pidempi kierto tulossa, kun nyt menossa vasta dpo5 )

Vierailija
496/555 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelit kaikille plussanneille!Aivan mahtava määrä teitä jo on! :)

Claudia: Sun oireet kyllä kuullostaa lupaavilta. Ehkäpä kaiffari on ottanu varaslähön kiinnittymisen suhteen. Mä piän peukkuja! :)

ON: Kummallista, oon varsinainen kahvisieppo - mutta nyt ei maistu! :O Eikä kyllä maistu oikein mikään muukaan... Menkka jomotuksia on ollu alavatsassa sekä seläsä. Mieliala kumman herkkä. Eilen hätähousuna testasin ja testiin tuli _todella_ haalea viiva, minkä näki ku testiä käänteli käesä, toisin sanoen viivanpaikka tuli näkyviin. Pitää huomena aamulla testata uuestaan ja toivoa että tulis kunnon viiva ^^

++Plussiaplussiaplussia kaikille++

Tinuppi kp30/38 yk3

Vierailija
497/555 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Mulla olis kaapissa odottamassa mammaksin herkkä testi, mahtoikohan olla10IU/ml vai millai se sit kirjotetaankaa. Kauhee polte olis testata, mut en usko et näkyis vie ko menkat pitäis alkaa vast 18pvä.. Onneks oon ny ollu aamusin nii huonol tuulel ettei sil hetkel ol tehny ees mieli testat :D

Vierailija
498/555 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Pregcheckin herkkyydestä en tiedä, mutta ainakin Clearbluen digitestin herkkyys on 25mIU/ml hCG:tä virtsassa. Tulos ilmestyi tosi nopeaan ja nyt muissakin testeissä näkyy jo vahvat kaksi viivaa. Kannattaa varmaan odotella vielä muutama päivä. Luulen, että mulla on ollut ovis vähän etuajassa, kun näin aikaisin tuli jo plussa :) Plussatuulia!

Vierailija
499/555 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Valtava määrä plussia tullut - onnea, onnea, onnea! Ihanaa, toivottavasti me perässätulijatkin pääsemme plussalistalle.

Minulla on vielä tässä odottelua, taitaa olla pidempi kierto, mielestäni varsin selkeä ovulaatiopäivä kp 15 (monissa kierroissa ei ollenkaan yhtä selkeä). Lähden sunnuntaina viikon työmatkalle, joten paluun jälkeen voi odotella tuloksia tai niiden puutetta. Töitä riittää onneksi siellä niin, ettei varmaan ehdi liikoja miettiä muuta.

Nyt aika kiire töissä, joten myöhemmin enemmän. Olen vähän huono kommentoimaan, huomaan, yritän parantaa tapani!

Cedarfalls

Vierailija
500/555 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!!!!!!!!!

Onnea aivan äärettömän paljon kaikille plusanneille.

En jaksanut lueskella kaikkia kun oli ihan pikkesen tullut tekstiä :)

No täällä on ei hirmusti mitään.. Ovista en oo tikkuun saanu vaikka oireita on tälläkin hetkellä hyvin limaisesti :) Sorry tarkka kuvaus :)

myöhemmin tänään lisää :)