MARRASKUISET 2012
Kommentit (555)
EMS: Miten on, onko täti tullut jo kylään? Toivottavasti ei!
Marjana: Suuren suuret pahoittelut joulukuisiin tipahtamisesta! Tulen kyllä pian perässä. Hienoa että aika kuitenkin on jo varattu ja onneksi kroppasi tosiaan yleensä toimii kellon lailla, joten ajoittaminen on siinä suhteessa helpompaa. Olen niin pahoillani siitä että joudutte nyt jatkamaan hoidoilla, mutta toivottavasti teille hoitojen avulla nyt sitten heti joulukuisissa tärppäisi. Halaus!
Kiitos! Kyllähän se rehellisesti sanottuna on todella raskasta kun kaikilla on lapsia, tai ovat parhaillaan raskaana. Sitä jää jotenkin niin ulkopuolelle. Ja sitten totta kai kun itse niin paljon haluaisi niitä lapsia niin on vähän rankkaa… :/
Sipsu: Onneksi olkoon! Kyllähän se oli odotettavissa! Hienoa! Ja todella selkeä viiva on!
Huuliharppu: Itselläkin on ollut nyt pari päivää nimenomaan menkkamaista vatsakipua ja ihan sama täälläkin, eli pelkään että se täti sieltä tulla tupsahtaa liian ajoissa. Toivon nyt että malttaisi pysyä poissa, kunnes on ”lupa” tulla (eli ei 9kk:teen :D). Mielenkiinnolla odottelen että kauan menee että täti tulee siitä kun hormoonit lopettaa. Toivottavasti ei kauan. Tämä kierto on jo valmiiksi aivan super pitkä! Tuntuu että aika kuluu niin nopeesti kun kierto on noin viikon pidempi kun normaalisti… Vaihdettiinko sinullekin siis luget terojen tilalle koska vuodot alkoivat niin ajoissa? Onko sinulla käytössä myös nuo estrogeenilaastarit? Kuinka pitkän kuurin sinä otat lugeja? Itsellä kun ohjeet ovat että 4 päivää oviksen jälkeen aloitetaan ja sitten otetaan 10 päivää, jonka jälkeen testataan. Jos plussa, jatketaan vähemmällä annoksella noin viikko vielä, jos nega, lopetetaan ja odotellaan tätiä.
Mupis: Oletko menossa kunnalliselle vai yksityiselle tutkimuksiin? Toivottavasti saat nopeasti ajan!
Norppa: Pahoittelut tädin tulosta! Ei muuta kun katse kohti seuraavaa kiertoa ja tsemppiä!!
Mami: Toivottavasti se täti ei nyt sitten löydäkään perille vaan saat sen plussan! Niin ja vessakäyttäytymisesi on täysin normaalia vauvakuumeisen oireilua! :) Itse teen samoin :D
Pimpelipom: Tervetuloa! Kyllähän tuossa kuvassa haalea viiva, tai viivanpaikka näkyy. Vaikeata sanoa kun ei tunne testiä, että tuleeko siihen yleensä viivanpaikka. Mutta, odottele ja testaa uudelleen! Hyvältä vaikuttaa!
Höpsähtänyt: Tervetuloa!
JiiKoo: Pahoittelut negasta! Ehkä se siitä vielä muuttuu! Oudon pitkä muuten on tuo luteaalivaihe sinulla. Ei eikö yleensä kuitenkin täti pitäisi tulla aika tasan sen 14 päivää oviksen jälkeen. Oletko keskustellut asiasta gynen kanssa? En kyllä tiedä että onko se ongelma lainkaan, liian lyhyt luteaalivaihe käsittääkseni on, mutta ehkei pidempi ole mikään ongelma.
Gabriela: Harmittavaa kun hormoonit vaikuttaa niin paljon mielentilaan ja joskus sitä on sitten vaan itkettävä sitä pahaa oloaan, ajasta ja paikasta riippumatta. Oikein suuri halaus sinulle, olet mielessä! Toivotaan että varmuutesi siitä että täti tulee johtaakin siihen ettei se tule :)
Ele: Kiitos! Itse en kyllä tiedä miten kestäisin jos joku minulle kommentoisi noin, niin kuin tuttavasi sinulle. Että eikö teille vieläkään ole tulossa. Todella törkeetä! Mutta, sellainen ihminen ei ihan selkeästi ole ystävyyttäsi ansainnut! Ihanaa että teillä on mukava viikonloppu tiedossa! Saa sitten ajatukset vähän muualle. Niin ja ymmärrän täysin ajatuksesi. Kyllä se pessimisti itse kussakin nostattelee päätä isoilla yrityskiertomäärillä. Ja ainahan se mielessä on se km:kin. Meillä olisi laskettu aika ollut 10.3., eli ensi viikolla ja sitä odottelen kyllä vähän kauhulla. Tunteet on ollut pinnalla muutenkin. Km:n jälkeen toivoin vain suuresti että olisin uudelleen raskaana ennen la:aa.
20vilmiina07: Onneksi olkoon selkeistä viivoista!!! Tarrasukkia!!
Helmi86: Onnea oviksen bongaukseen!
Tinuppi: Hienoa että ovis on nyt ainakin hyödynnetty! Sitten vaan piinailemaan!
ON: Olo ei ole yhtään raskaana oleva. No, ainakin teoriassa ei sitten lauantaina pitäisi tipahtaa niin korkealta. Olen kerrankin onnistunut pitää toiveet alhaalla, ainakin tähän asti. Saa nähdä josko sitä vielä lauantaiksi ehtii... :) Henkisesti yritän koko ajan siihen jo varautua ja ajatuksetkin on ollut seuraavassa kierrossa jo pari viikoa, kun ei sitä hymynaamaa sitten tullut. Olen suunnitellut että jos en saa hymynaamaa taaskaan 2 kierron päässä, niin soitan ja pyydän clomit käyttöön. Raskautuminen on tarpeeksi vaikeata jo jos ovuloi joka kierrossa, joka toinen kierto teke siitä jo lähes mahdotonta tällä kohdulla :D No, aika näyttää.
Ihanan paljon plussia oli nyt tullut, eikä montaa joulukuisiin asti tipahtanutta.
Alexandra, kp34
Mä tulin tänne vielä huiskuttamaan heipat kaikille, toivottavasti ei nähdä joulukuisissa! ;-)
VILMIS: VOI ETTÄ!!! Mä niin toivon että se on selkee plussa. Mun mielestä toi on. Onnea ja tarrasukkia. :) Tulinpa hyvälle mielelle kun katselin sun testikuvias.
Muillekin plussanneille siis paljon onnea! Käyn täällä aina välillä kyllä lueskelemassa teidän kuulumisia. :)
Ja toivon kovasti että meille suotaisiin joulukuun pienokainen...
Norppa 3/27-32, yk 4
Pakko oli tulla kommentoimaan täältä kuopan pohjalta että varovainen ONNEA. Jos tuollaiset viivat tulisi minulle niin pomppisin onnesta koska minusta tuo on niin selvä positiivinen kun ikinä vaan voi. Miksi viiva ei ole vahvitunut niin itse ajattelisin että raskaushormooni tuplaantuu 72h välein joten suurta hormonimäärän muutosta ei ole ehtinyt tapahtua illan ja aamun välissä. Jos nyt testaat illalla niin siinä ehkä olisi jo jotain tummentumaa havaittavissa.
Rutistus ja halaus!
Heippa,
lyhyt omanapainen päivitys: tänään siis kp 1, pientä vuotoa oli jo pari päivää ja nyt sitten menkat alkoi kunnolla. Omituista vaan että maha ei oo paljon yhtään kipeä, yleensä oon jo tässä vaiheessa joutunut ottamaan särkylääkettä. No eiköhän se kipukin sieltä vielä tule. Eli joulukuisiin siirryn.
Onnea vielä plussanneille! Ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Ems kp 1
No moikka moi taas.. Kiitos kun olette jaksaneet vastata:)
Eleanora: 25.2 piti alkaa et ois "vaan" 5 päivää myöhäss viel mutkun ei aikaisemmin oo ollu..:/ Soitin terkkariin ja huomenna vien virtsanäytteen ja ottavat verikokeen samalla:)
Vilmiina: Varovaiset isot onnittelut sinulle!! :) Kyllä nuo kunnon plussat näyttäis olevan! Testaappa ylihuomenna uudestaan niin kyllä taatusti viiva on vahventunut :)
En käynyt lääkärissä kun sanoivat ettei tarvii ellei kuume nouse ja vatsaan sattuu et sit kyll kaikki on tullu pois? ni en sit tiedä.. Mut huomenna vien virtsanäytteen ja ottavat hcg-verikokeen et toivottavasti alkaa selvii pian jotain:)
Apteekin testit tulkitsen negoiks kyll ku vasta tunnin päästä viivat ilmestyivät ja se vahvempi viiva vain vahvistui ja vahvistui? oli samanlainen hailakka kuin se ylempi. omituista..
Norppa81: Pahoitteluni:( Ja tsemppiä uuteen kierrokseen! Toivottavasti joulukuussa ois teillä pikkuinen! :)
Huhhu mua kyl mietityttää nuo ihme testit mitä olen tehnyt... Tänä aamulla tein pregcheck liuskatestin ja nega tuli..? No huomenna sit kait selvii jotain ku kerran verikokeissakin käydään:)
**** Hyvää päivänjatkoa kaikille ja plussiakin kaikille ****
En oo päässy tällä viikolla lukeen ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä!!
Mitä tohon karkauspäivään tulee niin mäpä olinkin päivän aikasessa ja kosin miestäni 28.päivä ja nyt ollaan sitten kihloissa :)
Onnekas äiti, Niiskurouva ja Sipsu: Onnea onnea niin paljon plussista!! :) ihana juttu.
Mami: kerro kun testaat, puhallan tosi paljon plussatuulia sinne! Itse testasin aamulla ihan huvikseni negan koska on niin paljon kaikkia oireita: väsymys, päänsärky,närästys, hiiva, oksetus jne että oli pakko varmistaa ettei tarvi sitä asiaa edes miettiä ja nyt sit vaan ovista laskeen. Ja jos se täti sieltä tulee niin tosi paljon haleja ja voimia sinne, siinä väkisinkin aina särkyy vähän pää ja sydän kun kumminkin toivoo vaikka koittais olla toivomatta.
JiiKoo: Harmi toi nega!! Sitä aina pyörittelee ja koittaa taikoo siihen sen viivan mutta kun ei niin ei... Ja siihen sit päälle se täti niin olo on kerrassaan peestä :( kyllä se vielä nappaa!
Pimpelipom: Mikä sielä nyt on tilanne? plussalta nuo minustakin näytti. Taidan ite vältellä tuota Predictorin earlya jos siitä tulee niin epäselviä vastauksia...
Vilmis ja Huuliharppu: vieläkö oireilee ja onko testattu vielä?
eleanora: Teilläkin jo pitkä aika yrittämistä, luin nyt vasta tuosta keskenmenosta. Tosi inhottava juttu ja pahinta on varmasti kun ei löydy vikaa ja silti ei tuota tulostakaan! Oletteko mitään hoitoja saanut vielä? Toivottavasti saadaan sutkin pian "pois joukosta", eli plussatuulia sinne!
Emmastiina: kuopan pohjalta on onneksi tie vain ylöspäin! Tunne katsella muiden plussia on niin ristiriitainen kun on tosi onnellinen toisten puolesta ja samaan aikaan luonnollisestikin surullinen itsensä puolesta. Tsemppiä sinnekin yrityksiin!
Ems: Mulla kävi kans viime viikolla noin että olin tehny testin kun oli myöhässä ja heti seuraavana päivänä tuli täti... Siltikin oli epäilevä olo, koska oireet oli poissa ja muutenkin tosi lyhyet aikasemiin verrattuna. Kyllä se ihmismieli on kumma kun mä ainakin tunnun tehtailevan noita oireita ite itselleni :O Varsinkin kun tuttavapiiristä löytyy muutama keillä on tullut normaalisti täti vaikka onkin ollut raskaana. Ja löytyypä sellainenkin jolla on näyttänyt testit negaa vaikka on ollut jo viidennellä kuulla!! Siinä olisin sille yllätys kuulla että vauva tulee neljän kuukauden päästä... Yritä siinä sitten uskoa sitä tikkua kun toiveet on suuret ja joillekin käy noin yrittämättäänkin :D
ONNEA kaikille plussanneille ja lopuille onnea sen plussan saamiseen :)
Nega testattu. :'( Mutta tätiä ei vaan näy eikä kuulu, tämä se vasta rasittavaa on!!! Miten tässä pysyy muka järissään?! Kyllä se on vaan tuhat kertaa helpompaa kun täti tulee silloin kun pitää, eikä tarvi odotella ja odotella, kerta sitä plussaakaan ei vaan tule. :(
- Mami kp 34/28-31
Haaveilija: Huomenna labraan viemään virtsanäytteen ja samalla ottavat hcg-verikokeen et sit varmaan selvii:)
Mami: Mulla ihan sama tilanne ku sinulle:/ tänään menossa kp 35/31 ja ei tietoakaan menkoista ja testit negoja tai ihme viivoja minkä en voi tulkita plussaks..:/ Tein liuskatestin aamulla ja se oli iiiihan puhdas nega.. Siinä ei näkyny minkäänlaista viiva...
Tää epätietoisuus tekee hulluks!!:(
Tulis vaik ne menkat sit ni vois yrittää uudestaan :) ekä pelkkiä negoja ja ei menkkoja:/
Norppa81: Pahoittelut negasta. Voimahalit sinulle! Toivottavasti joulukuussa saisitte oman nyyttinne sitten.
Marjana: Eikähh voi vattu, pahoittelut sinullekin! Ja iiiisot voimahalit sinnekin suuntaan. Minä jo niin toivoin ja kuvittelin, että nyt ois onnistunut. On se tympiä, kun ei sitten millään meinaa tärpätä. Toivottavasti ensi kierrosta sitten ja saisitte oman jouluvauvan! Nyt vain odottelemaan inseminaatiota, tsempitykset sinulle!
Eleanora: Harmillista tosiaan nuo reissuhommat siinä mielessä, kun ei tiedä milloin mies on kotona ja milloin ei. Saattaa just mennä parhaimmat ajankohdat ässäilylle hukkaan. Mutta toivottavasti olette saaneet talletukset tehtyä oikeihin aikoihin :) Viikonloppuna sitten nauttikaa toisistanne! Tänne on huippua kirjoitella, mahtavia ihmisiä jakamassa omia kokemuksiaan, ymmärrystä ja tsemppaamista toisiamme kohtaan. Eihän täältä malta pysyä poissa!
Itse ajattelin testata su, ma tai ti. Parempi ois jättää testailut alkuviikkoon. Sitä kun vaan on niin malttamaton :D Testikin jo odottelee kaapissa, kunpa vaan se täti ei kurvaa paikalle ennen sitä. Onneksi huomenna lähetään reissun päälle, niin unohtuu (
Onneksi huomenna lähetään reissun päälle, niin unohtuu (
Onneksi huomenna lähetään reissun päälle, niin unohtuu (
Moi! Täällä vielä jalat maassa mennään.. Ei tätiä kuulu eikä näy.. Milloinhan tuota uskaltas testata uudestaan, taas..?!
Alexandra84: En ole vielä ollut yhteydessä mihinkään kun tosiaan pillerit on jätetty marraskuussa vasta pois, niin en kunnolla edes tiedä omaa kiertoa. Mutta kyllä sitä pitää ruveta selvittämään jossain vaiheessa jos jatkuu näin pitkinä kierrot.. Oviksen kuitenki tikutin ja epäilyksiä sen suhteen ei pitäis olla.. Katsotaan..
Haaveilija89: Onnea kihlauksesta! Joo kyllä se vielä tässä joskus. Pitää odotella tätiä ja jos ei näy niin uutta testiä vain tekemään! :D
Pimpelipom: Jospa huomenna oltais viisaampia, tsemppiä! Juu täälläkin kierto pitkänä, tätiä ei kuulu ja testit vain negoja..
Norppa81: Voimahali täältäkin!
Mami: Olet just samassa tilanteessa ku minäkin.. Yleensä kierto ei ole venynyt näin pitkäksi ku viimeksi pillereiden lopetuksen jälkeen ja luulin sen jo tasoittuneen mutta mitäs tää on olevinaan..pyh.. Mutta jos sullakin on toivoa niin on mullakin! :D Ajattelitko milloin testata uudestaan jos tätiä ei kuulu?
Marjana: Voi harmi!:( Kyllä täällä perässä tulijoitakin on..
Ems: Voimahali sinnekin!
JiiKoo 35/26-37
Moikka! Nopeesti ajattelin kirjoittaa kun töissä olen.
Pahoittelut Marjana joulukuisiin tipahtamisesta! Nythän voi olla että saat jouluvauvan jos kaikki menee hyvin! :) Pahoittelut muillekin tädistä kärsiville! Paljon voimia teille, sitä tarvitaan! Mutta kohta alkaa teilläkin mahdollisesti kutkuttava odotus ja piinaviikot ja toivotaan että sitten onnistaa!
Pimpelipom, Mami ja JiiKoo, kaikki olette samassa tilanteessa kuin minä. Eli kp 32 (28-31) mulla täällä. Testit on negoja. Rinnat vasta vähän alkanut aristaa. Nännit tuntuu kasvaneen, tai sitten kuvittelen. Valkovuoto on runsasta edelleen ja menkkakivut ei tule jäädäkseen. Pientä nipistelyä ajoittain alavatsan vasemmalla. Kuukautiset ollut pillereiden jälkeen ainoastaan ton 31, muuten aina lyhyempi kierto ollut. Tänään kun testasin niin tunnin päästä viivanpaikalle oli ilmestynyt punainen pieni läiskä. Kai joku virhe, olis kai se viivan mallinen ollut. Ilmoitelkaa heti kun selviää tilanne. Jännitän teidän ja itseni puolesta täällä!! PLUSSIA!! :):)
...elikkäs
-Höpsähtänyt 32(28-31) yk 5
Pahoittelut keskeneräisistä aiemmista viesteistäni! Jännä kun alkoi nyt just temppuilee ja vastustaa tämänkin kanssa. Katsotaan, tuleeko tämäkään viesti kokonaan perille. Jos ei, kirjoittelen teille huomenissa.
Norppa81: Pahoittelut negasta. Voimahalit sinulle! Toivottavasti joulukuussa saisitte oman nyyttinne sitten.
Marjana: Eikähh voi vattu, pahoittelut sinullekin! Ja iiiisot voimahalit sinnekin suuntaan. Minä jo niin toivoin ja kuvittelin, että nyt ois onnistunut. On se tympiä, kun ei sitten millään meinaa tärpätä. Toivottavasti ensi kierrosta sitten ja saisitte oman jouluvauvan! Nyt vain odottelemaan inseminaatiota, tsempitykset sinulle!
Eleanora: Harmillista tosiaan nuo reissuhommat siinä mielessä, kun ei tiedä milloin mies on kotona ja milloin ei. Saattaa just mennä parhaimmat ajankohdat ässäilylle hukkaan. Mutta toivottavasti olette saaneet talletukset tehtyä oikeihin aikoihin :) Viikonloppuna sitten nauttikaa toisistanne! Tänne on huippua kirjoitella, mahtavia ihmisiä jakamassa omia kokemuksiaan, ymmärrystä ja tsemppaamista toisiamme kohtaan. Eihän täältä malta pysyä poissa!
Itse ajattelin testata su, ma tai ti. Parempi ois jättää testailut alkuviikkoon. Sitä kun vaan on niin malttamaton :D Testikin jo odottelee kaapissa, kunpa vaan se täti ei kurvaa paikalle ennen sitä. Onneksi huomenna lähetään reissun päälle, niin unohtuu (joo varmasti unohtuukin :DD) testailut vähäks aikaa. Eihän sullakaan enää älykauaa piinailua ole jäljellä ;)
-Gabriela-: Harmi, kun tuli nega testiin, mutta toivoa ei ole menetetty vielä! Toivottavasti täti jättää sinut rauhaan. Olet sinäkin jo niin kauan kuumeillut omasta kääröstä, niin olisihan se aika jo tärpätä. Tsempit!
20vilmiina07: Oiiii! Onhan tuossa jo kuule sellainen viiva, että kyllä se hyvää tarkoittaa. Elikkäs onnea jo täältäkin! Nyt paljon tarrasukkia matkaan! Ihanaa :)
Alexandra84: Hyvä hyvä, pidä pää kylmänä vain loppuun asti. Toivotaan, että lauantaista tulee onnenpäiväsi! :) Jännäilen jo puolestasi, pari päivää enää. Huiiiihhh.
Heh. Huvittaa, kun meillä on annettu vähän erilaiset ohjeet Lugejen kans. Tosiaan, kyllä minullekin vaihdettiin Terot Lugeihin juuri lyhyen kierron vuoksi. Minulla ei ole käytössä estrogeenilaastareita. Olisikohan niistä ollut hyötyä vielä lisäksi? Käytätkö itse niitä ekaa kertaa? Itselle annettiin ohjeet, että 3 päivää oletetun oviksen jälkeen (n. kp 17) aloitetaan Luget ja käytetään niin kauan, kun testi on joko negatiivinen tai positiivinen. Tarkkaa päivää kuurille ei annettu, onkohan sekään hyvä juttu? :o Sitten pitää soittaa gynelle, oli testi kumpi hyvänsä. Luultavasti hän sitten neuvoo jatkosta. Mutta jos testi on nega, niin sitten voi Luget lopettaa, jotta se tätikin joskus sieltä tulisi. Vaikka joillekin menkat voi tulla siltikin, vaikka Lugeja söisi? Näin itse ymmärsin.
Ems: HÖH. Pahoittelut negasta. Tsemppiä uuteen kierrokseen! Jospa se jouluinen vauveli tulisi teille. Sehän olisikin paras joululahja ikinä :)
haaveilija89: Paljon onnea kihlautumisesta!! Ihanaa kuulla aina jotain iloisia uutisia :)
Oireilut vähentyneet, outo homma. Täti ei kuitenkaan ole vielä tullut. Testata ajattelin su, ma tai ti. Voi olla, että sorrun jo sunnuntaina.. :D Pitää yrittää kuitenkin olla ajattelematta asiaa koko ajan.
*Mami* ja pimpelipom: No voi höh sentään, mikäs siinä nyt on kun testitkin molemmilla negaa näyttää, eikä tätiäkään näy. Varmasti turhauttavaa. Mutta kyllä se siitä! Pidetään liput korkeella.
ON: Oireet loppuneet kuin seinään. Onkohan tämäkään sitten normaalia? Eilen kivisti vatsaa muutaman sekunnin ajan tosi lujaa, sattu oikein kipiää. Sitten se yhtäkkiä loppui tyystin. Nyt sitten ei oireen oiretta. Noh, mikäs siinä sitten. Näillä mennään kuitenkin :D Mukavaa päivän jatkoa!
-huuliharppu- kp 25/23-30
Höpsähtänyt: Tervetuloa joukkoon.. Toivottavasti se plussa sieltä tulis vielä..
Gabriela: Toivotaan tosiaan, että olisivat enneunia. Mikä tilanne siellä? Toivottavasti ei oo täti tullu kummittelemaan.. Tsemppii!
Marjana, Ems ja Norppa: Pahoittelut joulukuisiin tippumisesta. Toivottavasti täältä ei porukka rupeis tippuu teidän perässä. Onnea jouluvauvan kuumeiluun!
Vilhelmiina: Mä pidän peukkuja, et sun testit rupeis vahvistumaan! Varovainen onnittelu plussasta!
Huuliharppu: Onnea testin tekoon. Mä testailen sit sun jälkeen keskemmällä viikkoo, jos ei oo täti tullu kyläilemään ;) Testailtiinko viime kuussakin samoihin aikoihin jos muistan oikein?
ON: Ei edeleenkään oireita suuntaan eikä toiseen. Vähä turvonnut olo mikä varmastikin johtuu eilis illan sipsipussista :)
Viikon päästä sitä varmaan tietää jo paljon enemmän.. Menis nopeammin tämä aika.
kävin lukemassa lokuisen ketjussa viimekuun juttuja.. Gabrielan kans testattiin samaan aikaan.
Testataan nyt ne plussat!
Mami: Niinhän mä aikaisin testasin (siis eilen kp27) mutta kun toivoin niin, että olis ollut aikaisin otetuista Clomeista johtuen lyhyempi kierto ja testi lupaili, että 2 päivää ennen voi testata… Toivottavasti sinne pärähtää se plussa pian ja päästää sut piinailusta!!
Olen kyllä vähän kummissani noitten testien kanssa. Mulla sattui olemaan 3 erilaista testiä kotona (en muista merkkejä mutta jotain paikallisia varmaan). Luin ohjeista, 2:ssa herkkyys on 25, yhdessä 20. Olen luullut, että mitä herkempi sen pienempi luku? Yksi noista kolmesta sanoi, että voi testata 2 päivää ennen (siinä herkkyys 25), mutta toinen, että voi testata sinä päivänä kun menkkojen pitäs alkaa (ja siinä herkkyys 20?!) Ja se kolmas niin, että on menkat päivän myöhässä (herkkyys 25). Että ota noista nyt sitten selvä?!?
Olen ajatellut kokeilla testata huomenaamulla, jos ei täti ole löytänyt sitä ennen. Tänään on kyllä tuntunut jotenkin "täydeltä" tai turvonneelta koko alavatsan alueella, ehkä merkki lähenevästä tädistä?
Marjana: Voimia ja jaksamista uuteen yritykseen. Toivon sydämestäni, että inssi nyt tuo kauan toivomanne unelman syliinne! bd
Tsemppiä kaikille joulukuisiin pudonneille! Jospa sieltä on tarkoitettu oma joulutonttu itse kullekin! bd
Pimpelipom: Toivottavasti verikoe kertoo iloisesti plussasta huomenna! bd
Tinuppi: Jotkut naiset sanovat tuntevansa jopa hedelmöittymisen, mutta harvinaistahan se on. Eiköhän siitä ahkerasta peittojen heiluttelustakin voi tulla tuntemuksia..? ;-) Pääasia että ovis on nyt kunnolla hyödynnetty! :-)
Vilmiina: Kyllä noi must aika Hyvältä näyttävät, nuo testit! Jokohan sitä uskaltais varovaisesti onnitella vai odotellaanko vielä, että viivat vahvistuvat? Toivottavasti pikkuinen kiinnittyy kunnolla kiinni! bd
Ele: Juuri niin, toivoa ei saa menettää, ikinä!! Ja kun olet jo tullut raskaaksi aiemmin, sulla on varmasti paremmat mahdollisuudet saada lisääkin lapsia! Peukkuja pidän bd bd
Kyllähän mä olen luonnostaan aika positiivinen henkilö, mutta kaksi viime päivää olivat kyllä varsin mustat. Nyt on ihan eri ääni kellossa, olen taas minä :-) Mutta on totta, että mulla on jotain syvempää ahdistusta kasvamassa sisälläni (Alexandra tarkkana sen joskus huomasit), ja sitä umpisolmua pitäs alkaa työstää ennenkuin se "virtahepo" kasvaa liian suureksi... Eli hyvin melakolisia hetkiä on paljon enemmän kuin aiemmin. Mielessä on montakin asiaa mitä pitäs ehkä terapian avulla läpikäydä. Lapsettomuudesta ja vauvakuumeesta johtuva melkoinen ikäkriisi on kuitenkin vain yksi niistä..
Alexandra: Kiitos kannustuksesta ja halauksesta. Mulla myös menkkamaisia tuntemuksia ja kokoajan jännittää, alkaako. Tuttu tunne myös mulle tuo, että tuntuu, että "kaikilla" on lapsia paitsi mulla.. Kaupungillakin ihan minne vaan katsoo on joko raskaana olevia naisia tai lapsia kärryissä, on se ihme juttu!! :-/
Haaveilija: Onnittelut kihlauksen johdosta!! :-)
Kuka plussaa seuraavaksi?? :-D Siellä olis nyt monta, joilla on jo menkat myöhässä! Mami, Pimpelipom, Höpsähtänyt, JiiKoo? Plussatuulia teidän kaikkien suuntaan!
Huuliharppu: Kiitos tsempeistä! Mulla muuten myös tiistaina pisti tai sattui kymmenisen minuuttia niin kovaa, että ystäväni näki sen naamastanikin kun oltiin lounaalla ja kysyi mikä on. Oikeen KIPUA, mutta sitten se meni ohi ja nyt on tällasta kumeaa jomotusta vaan.
Usein muuten toi teksti tökkii, jos yrittää tehdä jotain kuvioita kuten sydämiä. Siksi -ja tämä muillekin vihjeeksi- kannattaa kopioida teksti vaikka wordiin ennen lähettämistä, ettei koko kirjoitettu tekstisi vain katoa eetteriin.
Mä olen muuten NIIN kauan halunnut tulla äidiksi, että täällä on sellaisia kirjoittajia, jotka eivät olleet silloin vielä syntyneetkään kun jo aloin haaveilla tulevani äidiksi... ;-) Sinä päivänä kun mun menkat alkoi (olin 10v.) kun menin illalla nukkumaan muistan hymyilleeni onnellisena ja nukahtaneeni ajatukseen" Ihanaa, nyt minustakin voi tulla joskus äiti!" Voi kumpa kumpa se vihdoin toteutuisi...
Pinks: Kiitos tsempeistä ja joo, testataan tällä kertaa ne plussat!! :-D Tuntemukseni ovat samat kuin eilen, että nippailee tai oikeammin jomottaa alavatsaa silleen aika tutun tuntuisesti, että menkat alkas olla tuloillaan. Mutta jos ei aamuun mennessä ole alkanut niin testaan kyllä!
.
Hyvää maaliskuuta, arvon kanssasisaret! Se on pian päivä ja yö yhtä pitkät ja kevät ja kesä tulee, jeejee! :-D
Gabriela kp28/27-31
Hei vaan kaikille, olen ihan uunituore palstailija. Keskusteluja olen lukenut aiheesta ja vierestä vauvakuumeen kourissa nyt n. kuukauden ajan ja nyt ekaa kertaa elämässä lähdin itse mukaan :)
Mutta asiaan. Ikää jo (!) 36 ja kolmas lapsi haaveissa. Viimeisestä raskaudesta on jo aikaa liki 10-vuotta. Hieman jouduin miettimään olenko jo liian vanha lapsista haaveilemaan ja tosissaan piti puntaroida jo riskejäkin. Kävin tarkastuksessa alan erikoislääkärillä ja kysyin mielipidettäkin vielä asiaan ja hänen mielestä kaikki oli hyvin ja en ole vielä liian vanha.. Itseä ajatus vaan välillä hieman kiusaa, omasta mielestä nyt on ainakin se "viime hetki" näissä asioissa.
Nyt yk 1 ja kp 21ja dpo 6
Plussaonnea kovasti kaikille toivoen Eerina
Olethan käynyt lääkärissä keskenmenon jälkeen? Minullekin tuli mieleen, että eihän kohtuun ole jäänyt raskausmateriaalia, joka nostaisi raskaushormonitasoa?
Predictorin testi-alueella on sulla ihan selvä haamu ja uskoisin sen olevan raskaushormonista johtuva jos kerran ilmestyi 5 minuutin sisällä. Nuo kaksi muuta (Apteekin omat) voivat olla virheellisiä viivoja jos kerran ilmestyivät vasta sallitun ajan jälkeen.
ON: Olo on hassu. Pelottaa mutten kuitenkaan pysty olemaan lähes pomppimatta riemusta. Mies on tapansa mukaan epäuskoinen ja yrittää hillitä mua, tietty siksi etten putoaisi syvään kuoppaan. Tarttis varmaan mennä verikokeille, ei tarttis sitten ainakaan arpoa onko testit viallisia vaiko toimivia.