Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
301/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Eikös teilläkin ole kolmannen yritys menossa? Minkä ikäsiä sun lapset on? Mielenkiinnosta vaan kysyn kun meillä aika sama tilanne! Muistaakseni joskus kirjoitit että olet aiemmin tullut nopeasti raskaaksi? Mulla myös näin. Pohdin vain sitä voisiko sillä todellakin olla vaikutusta että on kuumeillut tätä kolmatta ihan eri tavalla kun aikaisempia? Silloin en edes pähkäillyt koko raskaakstulo asiaa ja yhtäkkiä tajusikin olevansa raskaana!Ja testannut olen kummastakin vasta n. rv5+ kun en ennen sitä edes ajatellut että olisin raskaana. Ei ollut tietoakaan kiertopäivistä. Merkkasin vain kalenteriin milloin menkat oli alkaneet mutta en seuraillut ikinä milloin seuraavat pitäisi alkaa. Olen yrittänyt nyt samaa mutta jotenkin aina pari päivää ennen menkkojen alkua onkin sitten pakko katsoa että joko olis aika vuodon tulla. En oikeasti tiedä mistä johtuu että tämä kuumeilu on tyystin erilaista kun nuorempana! En nytkään mikään vanhus ole ja monet tässä iässä alkavat vasta esikoista väkäämään ja helposti natsaa. Vaikeita juttuja pohdittaviksi, tekeekö se ikä tosiaan kuumeilusta enemmän vouhottamista vai mistä johtuu:D Uskon kuitenkin että sinulle se plussa vielä suodaan! Meillä yritystä lokakuusta 2010 saakka ja tuntuu älyttömän pitkältä ajalta:( Mutta toivoa antaa se että kuluneen vuoden aikana on ollut yksi keskenmeno ja pari kemiallista raskautta, antaa uskoa siihen että mahdollista tässä on raskautua ja on jotenkin levollisempi mieli vaikka hetkessä taas tuntuu niin epätoivoiselta että jos ei koskaan enää saakaan sitä plussaa. Se tunne on niin ihana ja miten onnelliseksi se tekeekään! Pidän peukkuja pystyssä ettei se täti kurvaisikaan kylään vaan se plussa sittenkin pärähtäisi testiin. Tsemppiä hirmuisesti!

Onnekkaalle äidille myös hurjasti onnea, unohdin sinut viime viestissäni! Olet kyllä todella onnekas:)

Mimmi: Kiitos kun tulit kirjoittelemaan! Uskoa antaa aina se että joku on yrittänyt pitkään ja sen plussan viimein saanut:) Eli toivoa ei ole menetetty! Onnellista raskausaikaa sinulle:)

Sipsu: Kiitos tsempistä:) Näillä nyt mennään ja jos on tarkoitettu että tästä kierrosta se plussa tulee niin uskottava on että tuon on riitettävä vaikkakin silti epäilyttää... Tulehan heti aamulla kertomaan mikä on testin tulos! +++++++

Ems: Sinulle myös plussaonnea huomiseen ++++++++++

ON: Hienosti meni ensimmäinen pianotunti opettajana vaikka mua taisi jännittää enemmän kuin oppilasta:D Onko muilla tuntemuksia loppukierrosta yhdynnän jälkeen/aikana? Tuli mieleen että itselläni loppukierrosta välillä kipuilua tuolla alhaalla. Rinnat ei ole yhtään kipeät! Ota näistä nyt sitten selvää kun yleensä ne tulee aroiksi heti oviksen jälkeen ja muutama kierto on ollut sellainen että tulevat vasta lähemmäs menkkoja. Eräs kaveri ilmoitti olevansa raskaana ihanalla tekstarilla. Tuntuu että kaikki raskautuvat paitsi minä! Eihän se tietenkään niin ole ja meitä yrittäjiä on täälläkin monta mutta silti...Oli ollut juttua narkomaaniäideistäkin täällä. Tiedän itse pari tapausta ja molemmilta lapset huostaanotettu. Tuntuu niin pahalta miksi sellaiset edes tulee raskaaksi, epäreilua! Mä niin haluan sen plussan jo!

Ele

Vierailija
302/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kolmatta tässä yritetään. Meidän lapset on -06 & -08. Tosiaan, esikoinen tuli yk 3 ja kuopus heti ekalla, joten nopeeta tulivat. Esikoista kun yritettiin, en edes ymmärtänyt mistään oviksista mitään, siis että niitä pitäisi alkaa laskemaan jne. Kuopusta kun yritettiin, olin lukenut oviksista ja ensimmäistä kertaa elämässäni sitten laskin milloin on ovis ja heti kun oviskivut iski, pupuiltiin ja se oli siinä. Kumpanakaan kertana en stressannut ja eipä kyllä tarvinnutkaan. Mutta nyt tämä on ihan erilaista. Aina koitan olla stressamatta, mutta kierron lopussa se sydän alkaa lyömään nopeampaa kun mietin että jos ei vieläkään tärppää... Tuntuu vaan niin kummalta kun on kuitenkin kaksi lasta saanut, niin miksi sitä kolmatta ei kuulukkaan. :(

Jee, täälähän saa oikein jännätä jos Sipsu ja Ems testaa huomenna! Plussatuulia kovasti! Ja tietysti muillekin. :)

ON; Ravaan kokoajan veskissä... Pidättehän vielä peukkuja mulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä kirjoittelee 32-vuotias ensimmäistä lastaan jo hieman kuumeileva. Mieheni on samanikäinen kanssani ja hänellä on jo yksi lapsi, joka asuu luonamme vuoroviikoin.

Tarkoitus oli aloittaa yritys ensi syksynä, mutta kun kumpikaan ei noista kondomeista pidä, enkä halua enää aloittaa mitään hormoniehkäisyäkään tässä vaiheessa, päätimme olla ilman mitään ja katsoa mitä tuleman pitää.

Kuukauden ajan olen jo juttujanne taustalla lueskellutkin ja nyt päätin liittyä mukaan.

Tossukumpu kp 7/25-28

Vierailija
304/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut listan hännille tippuneille. Onneks kukaan ei oo tainnut vielä joulukuulle asti tippua.

Niiskurouva: Onnea hirrrrveeen paljon! Toivottavasti täältä perästä tullaan.. Tarroja!

Onnekas äiti: Samaa sullekin, kun edelliselle. pidetään peukut pystyssä, että pysyy matkassa loppuun asti!

Mumskis: Tevetuloa!

Alexandra: Otan osaa. Ei oo kiva vkl loppu tulossa (ellei sit itelle se plussa satu tulemaan)

Samaa meinasin sanoa kun muutkin et kannattaa kertoa ehkä sun tilanteesta heille.

voimia, en kyl ite henk. koht. jaksais kuunnella heidän onneaan koko viikonloppua..

Mami:Tsemppiä, kyllä se sieltä saattaa vielä iloksikin muuttua

Ems ja Sipsu: Mä pidän peukkuja teille. Toivottavasti sieltä tulis tupla plussat!

ON: Tänään kun olin ajamassa autolla töistä kotiin niin 4-5 kertaa tuntu kun joku ois tökännyt neulalla alamahaan. Pistot tuli ihan peräjälkeen. Oiskohan ne ollut niitä kiinnitymis pistkosia? Ei oo itsellä aiempia kokemuksia, niin en tiiä. Muita tuntemuksia mulla ei oo ollut, eikä varmaan vielä tässä vaiheessa kierrossa niitä vielä tunnekaan.

Viikon päästä saattaa jo vähän ruveta janskättämään.

Ai niin, näin hassun unen. Siinä mulle oli syntynyt just poikalapsi, mut se oli jo yli yks vuotiaan kokoinen, osas kävellä, sillä oli jo hampaat suussa ja se puhuikin jo joitain sanoja. Minä vaan harmittelin siinä unessa, et mä olisin halunnut sylivauvan ja yritin pitää poikaa sylissä "vauva otteessa" mut se oli liian painava.

Vierailija
305/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua! Sitä olen pähkäillyt että voiko stressaaminen siitä plussasta todella vaikuttaa? Meillä niin sama tilanne kun aiemmin natsannut melkein heti ja nyt se ei tärppääkään niin helpolla! Meidän lapset on 05&06. Esikoisen alkunsa saadessa en minäkkän mitään oviksia edes ajatellut. Toivon että me kumpainenkin osattaisi ottaa rennommin:) Mä olen jo aika pitkään yrittänyt olla asenteella että tulee jos on tullakseen, pupuiltu toki on ja paljon, mutta ei se niin helppoa ole! Ja vielä kun tuntuu että kaikki ovat raskaana. Mutta uskotaan ja luotetaan siihen että se plussa meille kummallekin tulee sitten kun se on tarkoitettu ja kyllä se vielä TULEE!:)Älä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon tämänkään kierron osalta muru!

Tervetuloa Tossukumpu, hauska nimimerkki!:D

Pinks: Mulla oli myös tuollaista vastaavaa pari päivää sitten. Ihan kun neulalla ois tökitty ja ihan hetkellinen kipu vain lyhyen ajan sisällä. Toivotaan että ovat kiinnittymiseen liittyviä!:) Mitä muuta se voisi olla?

Ele

Vierailija
306/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Pahoittelut tädin tulosta! Halaus!

Ems: Luulen että se on juuri niin kuin kirjoititkin, että siinä itse tilanteessa kyllä onnistuu ihan hyvin, mutta jälkikäteen tulee huono mieli. Eikä minua varsinaisesti ehkä haittaakaan se siitä raskaudesta puhuminen, kunhan toinen silti tiedostaa sen ettei kaikille käy niin onnekkaasti kun heille. Tokihan se sitten ainakin hieman hillitsee sitä vauvakeskusteluakin. Plussaonnea tämän aamun testaukseen! Oireesi kuulostavat ainakin hyviltä!

20vilmiina07: Olet varmasti oikeassa siinä että paras olisi nyt vaan kertoa avoimesti tilanne. Hyvin sait kyllä pojalle kerrottua teidän tilanteesta, vaikka ei varmasti ollut helppoa! Toivoa on kunnes täti tulee!

Ele: Kyllä niihin ”koskas teille” kyselyihin on saanut vastata jo niin paljon että kaikki mahdolliset tekosyyt on jo annettu. Ja alan kyllä tosiaan olemaan ihan kypsä niihin vastailuun, muuta kun rehellisesti. Muistathan että ne simpat elävät kuitenkin parhaimmillaan jopa 5 päivää, joten eiköhän siellä ollut niitä sopivasti odottelemassa. Ja oikein paljon onnea työstäsi! Minäkin haluan sen plussan jo! :D Niin ja vahvasti uskon että sinullakin oli kyseessä kiinnittymiskivut!

Huuliharppu: Lugeja käytän nyt ihan ensimmäistä kertaa. Tätä ennen käytin teroluteja 1,5 kierrossa, mutta koska viime kierrossa vuodot alkoivat todella aikaisin, siitä huolimatta että söin hormooneja, gyne päätti että vaihdetaan lugeihin. Olen tosiaan päässyt helpolla haittavaikutuksilla! Vatsaa nippailee ja päänsärkyä on tasaisin väliajoin. Aknea olen myös alkanut saamaan :( Koska olet itse ajatellut alkaa testailemaan?

Mupis: Jos jotain hyvää tuosta harmillisesta tädistä haluaa etsiä, niin ainakin sinulla tuntuu olevan hyvä limakalvo, jos on runsaat menkat. Tsemppiä uuteen kiertoon ja mahdollisiin tutkimuksiin!

Mami: Kyllä se yk6 alkaa jo tuntumaan. Olin itsekin jo hyvinkin huolissani ensimmäisellä kerralla kun se yk6 jo tuli. Nyt olen luonnollisesti vielä enemmän huolissani, mutta eri tavalla jotenkin. Niin yllättävältä kun se tuntuu niin jossain määrin siihen turtuu. Kyllä se on musertavaa jos täti tulee joka kerta, mutta ainakin itsellä on niin paljon muitakin ongelmia, että tässä vaiheessa ilonaiheita on hymynaama, tai runsaat menkat :) Tsemppiä! Ehkä se täti jättääkin tulematta :) Luonnollisesti pidetään peukkuja!

Liisuli: Niin harmillista kun se onkin maksaa niitä gynekäyntejä, niin on se vain helpotus kun saa sitten sieltä vastauksen tilanteeseen. Ja jos ei mitään muuta, niin ainakin saa tietää että kaikki on kunnossa. Koska sait gyneajan?

Mimmi#5: Kiitos, oikeassa olet! On se aina vain käännettävä se katse kohti seuraavaa kiertoa, ei tässä mikään muu auta. Oikein ihanaa kevättä ja odotusta sinulle! Tulehan jatkossakin moikkaamaan!

Sipsu: Olisihan se yllätysplussa vallan ihana… Kun raskauduin viime vuonna yk6:sta, niin en ollut saanut hymynaamaa testiin (oli ensimmäinen kierto mistä tikutin) ja olin ihan varma etten voi olla raskaana. Joten, sitten kun testasin ja viivoja olikin kaksi oli se varsinainen yllätys :D Mutta, yritän nyt kuitenkin pitää jalat maassa ja katseen kiinteästi seuraavassa kierrossa. Miten kävi testaamisen kanssa? Muistitko testata? Tuliko se plussa? Plussaonnea!!!

Tossukumpu: Tervetuloa!

Pinks: Kiitos sympatiastasi! Kuulostaa kyllä ihan kiinnittymiskivuilta! Itselläni ainakin oli noita raskaana ollessa. Joten, toivotaan parasta! Ja unihan oli selvästikin enneuni! Toivotaan tosin että saat kuitenkin sen sylivauvan :)

ON: Kiitos kaikille vastauksistanne! Kyllä täältä vaan aina saa tukea sitä tarvittaessa! Olen siis päättänyt että jos ja kun tulee kysymyksiä meidän tilanteesta, niin kerron (lyhyen version) siitä missä mennään. Luulen että se on itsellekin helpompi, saa ehkä sitä vertaistukea sitten erilailla. Vanhemmille en lähtisi vielä kertomaan, mutta kavereille kyllä. No, onneksi on vielä muutama päivä aikaa valmistautua henkisesti. Tätiä ei vielä näy, mikä on positiivista, koska ei pitäisikään näkyä. Viime kierrossahan tosiaan tuli täti jo tässä vaiheessa. Joten, luget tuntuvat toimivan :)

Alexandra, kp32

307/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Sipsu: Miten kävi?

Mami ja Eleanora: Mäkin oon miettinyt, että tää stressaaminen ei varmaan asiaa yhtään ainakaan auta, mut minkäs teet kun mä ainakin oon niin kärsimätön, ja kun oon jo pitkään halunnut lasta, mutta mies vasta nyt on innostunut asiasta. Mutta olen ihan varma, että meille vielä kaikille se vauva suodaan, se on vaan ajan kysymys!

Tossukumpu: tervetuloa!

Pinks: Noita unia on mullakin koko ajan, melkein joka yö nään unta vauvoista tai raskautumisesta. Toivotaan että nuo oli kiinnittymiskipuja!

Alexandra: hyvä päätös, kerro sitten miten meni.

ON: Eli testasin tänä aamuna ja negahan se oli :( Ei haamun haamua. Onhan tässä vielä se mahdollisuus, että testasin liian aikasin, mutta luulen että menkat on sieltä tulossa, yöllä oli mahakin kipeä. Voi tylsyyden tylsyys.

Eli enköhän tässä piakkoin siirry joulukuisiin, kunhan ne menkat sieltä tulee.

Paljon plussaonnea muille!!!

Ems

308/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Alexandra: Huh, minä en tiedä miten kestäisin, jos koko ystäväpiirini olisi noin tehokkaasti mahat pystyssä kuin teidän ystäväpiiri. Itku tulisi kyllä ihan taatusti. Voimia sinulle!

Emmastiinalle iso hali! Olen varma, että saat vielä intoa siihen uuteen kiertoon. Hetken saakin rypeä itsesäälissä, kunhan sinne ei jää makaamaan. :)

Ems: No voi rähmä, pahoittelut negasta! :(

vilmis: Hienon rehellisesti kerrot lapsellesi tästä vauva-asiasta. Puhuuko hän siitä sitten miten paljon tutuille?

Ele: Paljon onnea töiden alkamisesta! Siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja nopeasti voi poikia lisää hommiakin, kun maine kasvaa. :) Pidetään peukkuja, että simppoja oli paikalla oviksen aikaan.

huuliharppu: Kiitos kauniista sanoista. :) Sinullakin alkaa olla kierron viimeiset päivät siellä käsillä, jos ei veny ihan tuonne 30 päivään sitten.

mupis: Hienoa, että päätit soittaa sinne lääkärille. Kerro sitten milloin sait ajan.

Liisuli: Varsinaisesti sen vuodon syytä ei selvinnyt. Lääkäri arveli sen ehkä johtuneen kuitenkin jostain progesteronin vajauksesta, vaikka ne arvot kyllä olikin ihan normaalit. Sen vajauksen puolesta puhui, että Terolut-kuuri helpotti tilannetta jonkin verran. Minulla se vuoto siis alkoi aina seksin jälkeen/aikana ja saattoi tulla kirkastakin verta. Sitten sitä tiputtelut jatkui useita päiviä ehkä jopa menkkoihin asti, mutta silloin se vuoto oli enempi ruskean sävyistä. Kolposkopia-tutkimus tehtiin 5 kuukautta sitten ja sieltä löytyi pieni solumuutos, joka on toki myös voinut tuota vuotoa aiheuttaa. Sitä muutosta nyt kontrolloidaan sitten ilmeisesti ensi kuussa tai viimeistään huhtikuussa. Se ei siis ollut mikään vakava muutos, eikä näkynyt edes papassa ja ilman tuota luteaalivaiheen vuotoa sitä ei olisi edes lähdetty tutkimaan. Toivottavasti se on hävinnyt nyt kokonaan tai pysynyt ainakin samanlaisena.

Tossukumpu: Tervetuloa!

ON: Kiitos teille kaikille ihanille! En kyllä tiedä miten tämän pahan olonsa aina purkaisi, jos ei saisi täällä käydä kirjoittamassa.

Mitään uutta ei eilisen jälkeen tosiaan ole. Odotan vuodon alkavan... Ovulaatiosta tulee tänä iltana tasan 14 vuorokautta, mutta joskus se vuodon alku on venynyt kyllä dpo 15 puolelle kuitenkin.

Ei minulla mitään meheviä raskausoireita kyllä olekaan. Ihan normaaleja loppukierron oireita ja tuon influenssan jälkeisiä oireita (väsyttää normaalia enemmän, heikottaa jne). Tuon Dpo 12 testatun negan jälkeen en ole enää edes jaksanut kuvitella mitään raskausoireiksi. En tiedä oikeastaan onko jopa helpompi, kun on testannut sen negan ja pystyy asennoitumaan viimeisiin kiertopäiviin sellaisella "ei-raskaana" -olotilalla. Mietin vaan, että olisiko se innokas odotus ja sitten menkkojen alkaminen liian rankka pudotus minulle. Mutta tekipä niin tai näin, niin ei tämä vaihe koskaan hyvältä tunnu.

Marjana kp 30/30-32 Dpo 14 yk 23

309/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että plikat siis mähän sen plussan sitten aamulla taioin tikkuun! Katotaan jos saisin kuvaa kehiin illemmalla, tarviin varmistusta etten näe omiani... Musta tuntuu että saan rytmihäiriöitä, sydän pamppailee niin, vieläkin. Apua voiks tää olla mahdollista??

Ems: Voi kökkö! :( Mutta toi mahakipu voi enteillä muutakin kun menkkoja, itellä ainakin maha- ja alaselkäsäryt on seurana edelleen.

Kiitos tsempityksistä kaikille, nyt mä puhallan tän plussatuulen nyt kaikille teille ihanille kanssasisarilleni että saadaan lisää marrasvauvoja kehiin!

Sipsu

310/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea plussasta Sipsu!!!Mä niin tiesin että saat plussan!

Äsken tuli jo vähän vuotoa, että eiköhän menkat tässä parin päivän sisään ala :( Ellei nyt sitten joku ihme tapahdu, mutta epäilen kovasti.

Onnea vielä!

Ems

Vierailija
311/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kovasti, niin mahtavaa! :D Tuliko vahva plussa vai haamulainen (joka on myös plussa)?

Ems, pahoittelut! :( Mutta toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy. Joillakin on tullut pientä vuotoa vaikka on ollut raskaana. Joten toivoa on vielä. :)

-Mami kp 32/28-31

Vierailija
312/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma, johan tänne alkaa tupsahdella plussia. Itellä pahoinvointi vain jatkuu, voiko alkaa jo noin aikaisin? kiertopäivät mulla nyt jotain 14/28 tms... Tunne on raskaana, mutta saas ny nähä kunhan testin teen.

313/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sipsu-: VOEEEE, mahottomasti onnea plussasta teille!! :) Mahtavaa! Nythän näitä plussia alkoi ropisee, toivottavasti me muutkin tullaan sit perässä ;)

Ems: No voihan itku sentään, olin ihan varma että plussaisit nyt. Halauksia sinulle! Toivotaan, että se ihme vielä tapahtuisikin.

Liisuli: Minunkin mielestä se vuoto on mahdollisesti liittynyt ovikseen. Hyvä että sait kuitenkin varattua ajan gynelle, selviääpähän sitten kunnolla asiat, eikä tarvii omassa pienessä mielessä pähkäillä asioita.

Alexandra84: No sama tilanne meillä noiden Lugejen käytön kanssa. Eli ekoja viedään. Hyvä että Luget ovat auttaneet sinua siinä mielessä, ettei vuoto ole alkanut liian aikaisin :) Minullakin oli viime kierrossa sama homma, että vuoto alkoi aikaisin (kp 23) siitä huolimatta vaikka hormoneja (Teroja) söinkin. Itsellä tosiaan on ollut niitä menkkamaisia kipuja jo muutaman päivän ajan, että koko ajan "huolestuttaa", tuleeko se täti jo taas näin ajoissa. Vielä ei onneks ole näkyny! Akne ei ole kyllä kovin kiva, jospa se siitä helpottaa kun kuuri loppuu!

Ajattelin testailla sunnuntaina, maanantaina tai tiistaina. Anoppilaan olisi tarkoitus lähteä perjantaina hiihtoloman viettoon. Saa jännäillä siellä heidän luonansa sitten :D Mie toivon sulle lauantaille sitä plussaa hirmuisesti!! ++++

Marjana: Onneksi me täällä tuetaan toinen toisiamme! :) Helpottaa, kun saa tänne käydä purkamassa tuntemuksia, kun täällä kaikki saman asian kans kuitenkin kamppaillaan. Meinaatko vielä testata varmuuden vuoksi? Tuo aika kierrosta ei koskaan ole helppo, vielä kun olet negankin testannut, tsempitykset ja halit!

ON: Nännit arkoina edelleen, menkkamaiset kivut jatkuu (ei kokoaikaisesti, mutta tietyin väliajoin) ja nyt jomottaa sekä tuikkii välillä oikealta alhaalta välillä. Mitä lie sitten ovat olevinaan nämä oireet, vissiin tädin saapumisilmoitusta kuitenkin.

Ihanaa lukea aina plussauutisia täältä, oikein intoa puhkuen täällä ruudun takana aina juttujanne lueskelen. Nyt lisää plussauutisia naiset! :)

-huuliharppu- kp 23/23-30

Vierailija
314/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavastihan tuo juna alkaa kokoontumaan :)

Sipsu: Hirmusti onnea nyt odotukseen!! Nautinnollisia päiviä ja paljon hemmottelua mieheltä :D

Ems: pahoittelut tädistä jos se nyt sieltä sitten tuuppaa kyläileen. Mutta kait pysyt meidän mukana vai joko menee joulukuisiin sitten?

Tossukumpu: Tervetuloa joukkoon :) Juuri mukavasti näkemään tämän plussa aallon :)

On: Elikkäs täti jatkaa satamistaan ihan suht urakalla. Huomenna tuntuis olevan hyvä päivä soittaa lääkäriin ja alkaa kyselemään sitä tutkimusaikaa. ´Tiedä vaikka sais nopeestikkin ekan ajan.. (Toivossa on hyvä elää :) )

mupis

Vierailija
315/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mulle voi päivittää 1/28-32, yk4. Tipahdan vissiin joulukuisiin, en tiedä.

Että sapettaa! En tiedä miks rysähdin ees näin korkeelta. Eihän tässä nyt kauaa oo vielä ees yritetty. Jotenki vaan luulin että tästä kierrosta tärppäis. Esikoinen kuitenkin tuli suht nopsaan. Hitto!! =(

Anteeksi omanapaisuus ja avautuminen... huoh...

Aivan järjettömän paljon onnitteluita plussanneille ja tervetuloa uusille! :)

Mä kaivaudun nyt johonkin hankeen mököttään :D

Ei vaan, etiäpäin sano mummo lumessa.

Norppa 1/28-32, yk4

Vierailija
316/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut. :( Tiedän niin tuon tunteen. Iso voimahali.

ON; Täti ei ole vielä(kään) kurvannut paikalle. En tiedä onko mulla koskaan kestänyt kierto näin pitkään?! Aamulla oli tissit taas niin turvonneet että voi apua, painoi varmaan nyt kakstonnia! :D Menin sit käymään kaupungilla ja ihan kamala huimaus iski. Tuntu ettei pystynyt kunnolla enää katsomaan mitään, joten menin kotiin. Kotona kävelin päin ovia ja mies katseli mua oudosti ja tuumas, että "Sä olet kyllä raskaana!" :D Muistan että kun kuopusta aloin odottamaan, mulla oli ihan kauhea huimaus alkuvaiheessa.

No mutta, katsellaan ja odotellaan... Voitte arvata ravaanko veskissä kokoajan. Masua jomottelee välillä, mutta ei kuitenkaan kipeesti...

-Mami kp 32/28-31

317/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat naiset onnitteluista! Tässähän ihan herkistyy (uudestaan) :)

Mupis: Sanoin miehelle että sen tarvii nyt alkaa hemmotella mua :D Mokoma alkoi vaan heti kytätä mun syömisiä, ettei vauva vaan opi epäterveellisille ruokailutavoille! :D

Mami: Viiva on kohtuuselkeä, ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen. Selvästi punainen kuitenkin, mikä valaa uskoa :) Kokeilen onnistunko laittamaan tähän kuvan, joka tosin on todella epätarkka, mutta en parempaa saanut meidän rupukameralla...

318/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Eli uusi olen täällä:) Meillä yksi lapsi ennistään joka on 2v.

Elikkä laskeskelin varmaan väärin ja kuulunkin tänne marraskuisiin enkä lokakuisiin.. :D

Nyt ois menossa kp 34/31 ja yk2 ja vau.fi laskurin mukaan LA ois 1.11 jos on tärpänny.. sain viime kuussa varhaisen keskenmenon jonka en edes olisi tiennyt ellen ois tyhmänä 5 päivää ennen menkkojen alkua testannu positiivisen clearbluen digitaalisella.. Kesken meni sitten samana päivänä kun odotin menkkoja.. ja seuraavana päivänä olikin jo ihan puhdas nega ja vuosin normaalisti 6 päivää niinkuin menkkojen aikana muuten.. no yritettiin samantien uudelleen ja menkat ois pitäny alkaa 25.2 ja eivät ole vielä kuullunu.. toinen lapsi ois haaveissa.. ennen keskenmenon oltiin yhdynnässä 3 kertaa ja tärppäs heti ja kesken meni.. :( nyt ollaan sit oltu aika ahkeria ja joka toinen päivä pupuiltu täällä.. mutta tein testin kp 29/31 ja negaa näytti.. samoin 31/31 ja sekin nega ja vielä 32/31 ja nega.. Kumminkin ois niitä raskausoireitakin..

*rinnat pikkasen arat ja sellast ihme "kutinaa"

*alavatsassa vihloo aina välillä ainakin jos aivastuttaa, yskin tai nousen nopeasti sohvalta ylös

*vessassa saa ravata vähintään tunnin välein öisin ja päivisin ellei tihemminkin

*mieliala heittelee kokoajan

*päätä särkee aamusta iltaan

*ja siinä kp 29 eteenpäin on ollu menkkamaisia jomotuksia

Tässä nyt sit odotellaan vielä josko se testi jossain vaihees näyttäiskin plussaa kun menkat aina ollu säännölliset eikä myöhässä.. Joskus tullu etuajassa muttei ikinä myöhässä päivääkään..

Tai sitten ovat ensimmäistä kertaa myöhässä..

Vierailija
319/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ONNEA ONNEA Onnekas äiti (juu hyvä nikki!) ja Sipsu!!!! :-D Aivan IHANAA nähdä noita plussakuvia! Niihin en varmasti koskaan kyllästy, lisää vaan näitä tulemaan, naiset! ;-) Kyllä ne vaan herkistää jokaikinen plussauutinen ja olen kyllä todella onnellinen puolestanne! Kaikkea hyvää ja onnea raskauteen!!!!

Ja suuret suuret pahoittelut tädin löytämille :-( Tiedän NIIN miltä tuntuu... Täällä ei vielä tätiä näy, ei kuulu, mutta NIIN syvällä masennuksen suossa on tänään taas käyty, että eiköhän se tätipirulainen ole matkalla tännepäin myös. Olen vollottanut melkein koko päivän, ja vieläpä töissä. Luulevat varmaan, että joku on kuollut multa. Mutta ei, hormonithan ne "vaan" heittelee.. On se prkl ettei aikuinen nainen saa itkuhanaa suljettua?! :-(

Noh, toivottavasti huomenna on paljon parempi päivä uus! Joskohan kuulkaas huomenna saatas taas jo uusia plussia?? Toivotaan niin! bd bd bd

t. Gabriela kp26/27-31 (ehkä jotain dpo12-13?)

Vierailija
320/555 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täältä malta pysyä poissa kun plussiakin satelee lupaavasti!:)

Alexandra: Tää palsta on kyllä siitä ihana että aina saa tukea ja neuvoja! Multa myös kysellään välillä että koskas teille se kolmas tulee. En ole kovin monelle kertonut asiasta ja kierrelleen ja kaarrellen sitten olen vastannut. Muutama hyvä ystävä kyllä tietää, olen kertonut keskenmenosta yms. Eräälle väärälle ihmiselle kyllä tuossa syksyllä paljastin yrityksen kun hän itse minulle avautui ensin. Ja nyt olenkin sieltä päin kuullut ainoastaan ikäviä kommentteja että eikö teillä vieläkään ole tärpännyt, kylläpä kauan kestää yms inhottavaa. Mä pidän sulle peukkuja lauantain testauksen suhteen, kyllä oot jo sen plussan ansainnut rankkojen kokemusten jälkeen!

Ems: Pahoittelut:( Mutta kyllä se plussa sulle vielä tulee!

Marjana: Kiitokset onnittelusta työnpuolesta:) Se on hyvä että pääset jonnekin purkamaan ajatuksiasi ja tämä palsta on siihen mitä mainioin! Itse en ainakaan halua miehelle kokoajan valittaa ja harmitella tilannetta, mieluummin ollaan niin ettei liikaa puhuta aiheesta:)Älä missään nimessä menetä toivoa, eikös yleensä asiat tapahdu siten että kun sitä vähiten odottaa:)

Sipsu: Onnea ihan hurjasti, ihanaa!

Huuliharppu: Sun oireet kuulostaa kyllä hyviltä!! Koska aiot testailla?

Norppa: Pahoittelut. Pää pystyyn kuitenkin, ens kierto on sitten se sun kierto!:)

Mami: Huih, kuulostaa kyllä lupaavalta:) Sinuna tekisin testin vielä uudelleen vaikka huomenna tai ylihuomenna!

Pimpelipom: Tervetuloa! Mulla oli varhainen km mviime vuoden maaliskuussa ja sen jälkeen kierrot heitteli aika pitkään:( Nyt vasta muutama viime kierto ollut suhteellisen normaalinmittainen. Kyselin tästä myös lääkäriltä ja hän oli sitä mieltä että joskus nuo alkuraskaudenkin keskenmenot saattaa häiritä kuukautiskiertoa jonkin aikaa. Älä kuitenkaan vielä toivoa menetä! Testaile vaikka parin päivän jälkeen vielä uudelleen!

Gabriela: Nämä naisten hormonit saa kyllä joskus aikamoisen hullunmyllyn aikaan. Itse olen menkkojenaikaan hyvin alakuloinen ja sen verran herkillä että itkukin tulee todella helposti ihan ilman syytäkin. Jospa toi sulla kuitenkin tarkoittaisi raskautta?:)

ON: Välillä alamahasta nippaillut tänäänkin. Rinnat ei ole kipeät eikä arat. Tiedä sitten onko hyvä merkki vai ei kun yleensä ne heti oviksen jälkeen kipeytyy. Tosin nännit on ihan inan aristavat kun niitä koskee:D On tämäkin tissien puristelua, ainakin kohta on kyllä kipeet kun tarttee kokeilla onko ne arat vai ei:D Jotenkin en vaan usko että tästä kierrosta olisi tärppi käynyt kun juuri oviksen aikoihin ässäilyt jäi niin vähiin:/ Harmillista tuo miehen reissutyö. Eilen illalla taas lähti matkaan ja tällä kertaa palaileekin vasta loppuviikosta. Mutta viikonlopuksi onkin sitten mukavaa ohjelmaa tiedossa perheen kesken, sitä siis odotellessa.

Ele