MARRASKUISET 2012
Kommentit (555)
Ei ole useampana päivänä. Sellasia neulan tökkäyksiä ei ole tullut kuin sen yhden kerran mut tänään oli sellaista erilaista nippailua. Ei mitenkään kipeitä mut tuntuu muutenkin maha olevan aika turvoksissa että jos johtuis vaikka siitä. Tosin mulla on yleensä aina pari päivää ennen menkkoja maha turvonnu mut nyt on kyllä tätiin vielä aikaa...
Ele
Pinks ja eleanora: Piikin tökkäyksiä on ollut täälläkin. Se voi oikeasti olla juuri SITÄ :)
Mami: Milloin aiot testata seuraavan kerran. Sun oireet vaikuttaa oikein lupaavilta. Olen tainnut jo aiemmin kysellä, että miten sun ovulaatio ajoittui, puuhailitteko ns. oikeaan aikaan ja voisko olla, että olet testannut vaan liian aikaisin?
Sipsulle hurjasti onnea! Ihana katsella sun plussa-kuvaa, taidan tuijotella sitä tässä jonkin aikaa :)
Pimpelipom: Tervetuloa mukaan marraskuun kuumelijoihin. Keskenmeno tosiaan saattaa hetkeksi sekoittaa kierron.
ON: Ei mitään sen kummempia tuntemuksia. Rinnat kivistää ja aristaa. Edellisyönä heräsin niiden suorastaan polttavaan kipuun ja eilenillalla nukkumaan mennessä vatsallaan maatessa tuntui, että rinnat ovat ihan kumpuina, ei kuitenkaan kipuilua. Vähän on toiveikas olo, kuten aina tässä vaiheessa kiertoa ja niin pitääkin olla. Mutta en usko, että enää testailen ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä. Aika rauhallinen olo, kummallista.
Kovasti tsemppiä alkukiertoon pudonneille. Nenu kohti seuraavaa h-hetkeä!
...Jos vaan aktiiviseen joukkoonne vielä mahtuu. Ihana on ollut taustalta lueskella teidän aktiivista ketjuanne. Tässä kuumeillessa kun kaipaa aktiivista juttuseuraa niin kovasti! :)
Suuren suuret halaukset ja onnentoivotukset Onnekas äiti, Niiskurouva ja Sipsu! Tulee itsellekin niin hyvä mieli jo siitä että joku muu saa plussan. :) Välillä kun meinaa tuntua niin epätodelliselta koko vauva-asia kun sitä ei meinaa kuulua. Mutta onneksi aurinko paistaa kauniisti ja piristää mieltä! :)
Marjanan yrityskerrat pistää silmään joten täällä on sun puolesta varpaat ja peukut pystyssä! Paljon voimia sinne, toivotaan että kärsivällisyytesi palkitaan nyt! :)
Itsestä sen verran että olen niinkin nuori kuin 21, aviomieheni 23. Esikoista kovasti yritetään. Nyt olis kp 31(28-31) yk 5. Ja kierto ollut ton 31 kaks kertaa, muuten aina 28-29. Pillerit olen lopettanut viime toukokuussa ja siitä eteenpäin menty ilman ehkäisyä sillä milellä että tulee jos tulee. Varsinaista yritystä nyt kohta se 5 kiertoa. Testin tein eilen ja nega tuli. Oireita ei juuri ole, lähinnä oireettomuus vaivaa tällä kertaa kun tähän asti olen löytänyt aina kaikki mahdolliset raskausoireet. Elikkäs yleensä tässä vaiheessa on jo kovatkin menkkakivut ja rinnat todella kipeät. Nyt saa puristella rintoja huoletta eikä tunnu miltään, ainoastaan nännit aristaa ja rinnat on turvonneet. Valkovuotoa tipahtelee pönttöön kuukautisvuodon sijaan. Eilen alkoi kyllä joo menkkakivut illalla loppuakseen viiden minuutin kuluttua. Yleensä kun jäävät tullessaan muutamaksi päiväksi. Vihlonta vasemmalla ei ole loppunut mutta sen ei kai kuulu loppuakaan...? :)
Suurkiitos jos tervetullut olen kirjavaan joukkoonne! :)
Kovasti plussia nyt kaikille toivotaan ja rukoillaan täältäkin päin! :)
Oviksesta joku kyseli. En siis tikuttanut ollenkaan (yhden kierron tikuttelin, mutta sekin meni harakoille), ei vaan ollut mun juttu kun otin siitä niin kovan stressin. Joten varma en ole oviksesta, milloin on ollut, mutta pupuiltiin kyllä ahkerasti.
Mietin eilen että testaisin tänä aamuna, mutta en uskaltanut! Katsotaan jos huomenna tai loppuviikosta, JOS täti ei kurvaile myöhässä paikalle. Olen veskissä käydessä varovasti aina kurkannut onko menkat alkanut vai ei ja nyt kun ei vielä ole, niin olen oikein "ronkkinut" paperilla, jos on alkanut vain sen verran niukasti ettei näy kevyesti pyyhkiessä. Huvittaa nämä mun touhut, mulle teille kehtaan kertoa. Ymmärrätte varmasti mua?! :D On tässä kyllä sekavat fiilikset, ihanaa tietysti kun tätiä ei näy, mutta sit mietin jos mun kierto veyykin jostain syystä megapitkäksi! En stressaa, en stressaa... ;)
Anteeksi täysin ON viesti... :/ Nyt kaupungille, jos nyt pystyisin käydä niissä liikkeissä jotka eilen jäi väliin. :D
-Mami kp 33/28-31
Joo ja kaikille plussanneille hirmusti onnea!! =) ja tädin vierailusta pahoittelut ja isoja haleja!
Mua mietityttää vaan se et tein tänään aamuyöllä predictorin varhaisen raskaustestin ( joku uutuus) ja tuli 5 min sisällä ihan haalean haalee viiva jonka just ja just nään.. oisko tämä sit joku viivanpaikka vai mitä? myöhemmin aamulla testasin apteekin omalla ja ihan selvä negahan sieltä tuli.. katsotaan josko saisin kuvia tänne siitä predictorin testistä.. ja joo kuviakin ois niistä muista apteekin omista testeistä jonka tein noin viikko sit mut tulkitsen nekin negaksi kun vasta 20min päästä noi ihme viivat ilmestyi.. kontrastilla olen pikkasen säätänyt en tiedä näkeekö kukaan muu sen viivan kun minä? :D
Ja tässä ois kuva apteekin omista testeistä..
Alempi tehty myöhemmin ja ylempi vissiin 3 päivää sen jälkeen..
Et onko nää viivat nyt sit jotain viivanpaikkoja vai mitä ihmettä?
Minusta näyttää kyllä plussalta?! Jos olisi pelkkä viivanpaikka niin ei tulisi ollenkaan punaista? Millä raskausviikoilla testasit?
Itsekseni täällä nauran sinun "ronkkimiselle", koska olen itse tehnyt samaa muutaman päivän!! :) Kärsivällisesti jaksat odottaa, hienoa!
Mitä mieltä olette onko mulla enään mahdollisuutta plussata tähän kiertoon kun ovis oli 17 päivää sit tiedän siitä et tikutin sen. nyt kiertopäivä 34/26-37... Olis mahdollisuus tikuttaa vielä tähän aamuun kun just heräsin! ;) ..vai odottaisko vain tätiä?? Kas tässä pulma! :D
Vartti myöhemmin: No negahan sieltä tuli. pyörittelin ja pyörittelin että viivan paikkakin näkyy.. Mutta ei auta itkut markkinoilla!
No tuo apteekin oma jossa selkeämpi viiva on vissiin kp 28 tai 29/31 ja se ylempi ois sit kp 31/31 ja kp 32/31 tein CB digitaalisella ei raskaana :/ ja tänään kp 35/31 tein apteekin omalla ihan puhtaan negan ja predictorin testillä ihan haamuhaamun mikä just ja just näkyy mistä pistin kuvankin.. ja se viiva tuli sallitun ajan sisällä mut on kyll niin haalee et pitää kääntää ja vääntää testiä et näkyis mut kontrastilla pikkasen säätelin ja sain vissiin sen viivan mukaan kuvaankin..?
Sillon kun minä testailin niin apteekin oma antoi joka kerta n. 15min kuluttua tuollaiset punaiset viivat. Ja siis en ollut raskaana. Sitten kun olin raskaana niin en halunnut enää edes käyttää kyseistä testiä, koska se aina nosti toivoa, ihan turhaan :(
Olen lueskellut teidän taivalta täällä taustalla joka päivä :) Tsempitykset Mamille ja Marjanalle!!!
Äiti rv 10+6
Paljon onnea teille, jotka ovat plussanneet!! =) On niin ihanaa katselle plussakuvia. Ja tervetuloa kaikille uusille!
Ems: Pidän täällä peukut pystyssä ettei täti tulisi kylään!
Itse olen yrittänyt pongata ovista testeillä. Aivan haalean viivan olen saanut aikaiseksi testiin (lähinnä kun oikein tuijottaa niin näkee viivan :D ) Voi olla, että on vielä liian aikaista, mutta yritys on kova!
Sori lyhyestä päivityksestä. Jos vaikka viikonloppuna ehtisi enemmän kirjoitella =)
Ja pakko vielä mainita, että näistä teidän plussauutisista tulee niin valtavan hyvä mieli itselle =)
Onkos kukaan käyttänyt tätä harvinaista päivää ja kosinut?? :-)
Tervetuloa Höpsähtänyt! Hauska nikki sulla, erittäin sopiva tänne joukkoomme kirjavaan! ;-)
Tervetuloa Tossukumpu! Hauska nikki sullakin, Peppi tulee mieleen :-)
Ja tervetuloa myös Pimpelipom! Toivon kovasti, että nuo sinun testisi ovat plussaa!! Mutta, valitettavasti itse olen saanut juuri Predictorin earlylla aika samannäköisen haamun, joka ei sitten koskaan vahvistunut raskaudeksi.... Toivottavasti sinulla siis kuitenkin se olis se plussa! :-)
Eleanora: Siis sellanen hormonihirviö musta on tullut, että pare oliskin olla hyvä syy siihen! :-P Tänäänkin olen ollut down, pomon kanssa erittäin huonosti menneen kehityskeskustelun jälkeen sekä kuultuani, että hienosti alkanut espanjanopiskeluni ei saakaan jatkoa - kurssille on enemmän tulijoita kuin on paikkoja. Mrrrrr!! sanoi tämä ja päätti mennä lounastunnilla kotiin kylpemään, joka kyllä ihanasti rauhoittaa ihan joka kerta.. Sun oireista must kuulostaa hyvältä, että nyt ei ole rinnoissa kipua jos yleensä on. Ja nippailuthan on aina hyvästä :-)
Vilmis: Hyvältä kuulostaa oireet ja rauhallisuus!! Ja Huuliharpulla kans hienoja oireita! Peukkuja pidän!
Vanilla: noilla kiertopäivillä taitaa kuitenkin olla ovulaatiosta johtuvaa pahoinvointia?
Ems: Voi harmin paikka, jos täti löysi sut! Toivottavasti se jotain muuta bd bd Peukut on pystyssä!
Pinks: Mä olen aivan vakuuttunut, että vauvaunet on hyvä enne. Ties vaikka kroppasi välittäisi aivoille jotain viestiä, jonka aivot tulkitsee vauvauneksi! Näin haluan uskoa :-)
Marjana: voin varmaan sanoa meidän kaikkien puolesta kuinka suuresti toivomme, että sulle pärähtäs vihdoin se plussa!
Alexandra: Onpa sulla tilanne tulossa, huh! Mutta kun kerran on kyse ystävistä (eikä tuttavista vai vähemmän läheisistä ihmisistä) niin kyllä minä kertoisin ihan kuten asia on. Tiedä vaikka osaisivat oman onnensa kukkuloilla ymmärtää sua ja tukea, joko juttelemalla tai olemalla hiljaa, niinkuin Sinä haluat. Ihan varmasti teillekin vielä se masu ja vauva tulevat, ihan varmasti!!! Ehkä jo tässä kierrossa tule se plussa? Peukkuja pidän bd bd bd
Mupis: Saitko jo lääkäriuutisia?
Mami: Oi voi Mami, niin tuttua! Ihan samanlaista tutkimista ainakin täällä myös, että onko menkat alkanut, ai ei, no hyvä, ja tsekkaan ettei ole myöskään ihan kohta alkamassa pyyhkimällä "syvältä". Eikä tosiaan ehkä kehtaisi ihan silmätysten tällaisia puhella :-D Kp:t sulla kyllä jo mukavasti yli, kauankohan maltat olla testaamatta? Mä menin tässä kierrossa testaamaan aika aikasin, yleensä yritän (melko huonolla menestyksellä tosin) odottaa menkkojen alkupäivää..
Tervehdys 2äiti! Kiva, että kävit moikkaamassa ja paljon onnea odotukseen edelleen! :-)
Helmi: Onnea oviksen bongaukseen!
Olen aivan samaa mieltä, että plussauutisista täällä tulee valtavasti iloa omaankin päivään!
Jiikoo: Joillain tulee plussa vasta 5 päivää menkkojen normaalin alkamispäivän jälkeen. Niin kauan kun täti pysyy poissa on aina toivoa!
Tämän yritän itsekin muistaa.. Tänäaamuna tein siis aivan vitivalkoisen, tyylipuhtaan negan. Jonka vielä epätyylipuhtaasti avasin ja ei sitten niin mitään. Olisin ollut tosi iloinen, jos en haluaisi olla raskaana.. ;-) Vieläkin elättelen toivetta, koska kuten JiiKoolle sanoin, toivoa on aina siihen asti kun täti suvaitseen näyttäytyä... Tosin nyt juuri alkaa tuntua vähän liiankin tutulta.. Meillä on miekon kanssa kiva spesiaali-ilta tiedossa perjantaina, joten varmaan mun tuurilla täti ilmestyy sitten viimestään juuri silloin, hmph!!
Mukavaa iltaa toivottaa lisää plussia huomisaamuksi odotteleva Gabriela kp27/27-31
Heh, onneksi en ole siis ainut. ;) Aikasin sinäkin testasit. Mä testasin viimeksi kp 30/28-31 negan, joten en tiedä milloin sitä uskaltaisi testata uudestaan - huomenna???
Täti ei ole siis vieläkään kurvannut paikalle. Nyt alkaa jo jännittämään! Varsinkin kun mietin että jotku ovat saaneet plussan vasta 4 päivää siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Huomenna jo kp 34/28-31 jos täti ei tule sitä ennen...
Niinhän se vaan taas kerran kävi että tieni jatkuu joulukuisiin...
Kiitos teille kaikille ihanille! Toivottavasti ei nähdä joulukuisissa kuitenkaan eli PLUSSATKAA! ;)
Ja onnea jo plussanneille.
Soitin tänään polille ja varasin ajan 13. maaliskuuta. Eli jos sinä aamuna ovistesti on plussa, niin inseminaatio tehdään tuolloin. Jos se plussa ei vielä silloin tule, niin sitten yritetään saada se jollekin muulle päivällä. Eli nyt vaan toivon, että kroppa toimii edelleen kellon kanssa ja ovis tulee tasan 7 päivää Clomien lopetuksesta kuten tähänkin asti.
Marjana kp 1/28-30 yk 24
En vielä uskalla ajatella mitään, mutta tosiaan noin tunti sitten tuli David puikkotestiin vaalea, mutta selkeä viiva. Huomisaamuna ollaan viisaampia. Pelottaa. Mutta uskon, että ainakin kiinnittymisyritystä on ollut.
Tervetuloa uusille kuumeilijoille, tsemppiä! :)
...ja pahoittelut niille joille täti on tullut kylään - ens kerrasta sitte, eiksje? ;)
Marjana: Voi ei... :(( Mä toivon sydämeni pohjasta että inseminaatio menee nappiin ja joulukuussa olis tuhiseva käärö sylissä!
20vilmiina07: Eiköhän se viiva siitä vielä tummene! Piän peukkuja!! :)
ON: Mä en oo kyllä yhtään varma että oliko se ovis perjantaina vai oliko se vasta eilen vai onko se nyt :D No, ollahan ainaki heilutettu peittoja ku duracel-puput että ei sillä ajankohalla niin väliä! :) Mutta nyt on kummallinen tunne kohdussa; heti niinkö sielä ois pussillinen jääpaloja. Onko kellään kokemusta? :O Myös häppärit on ollu pari päivää vähä turvonneet, voiko se olla oviksen tai sen jälkeinen merkki?
Plussiaplussiaplussia kaikille!!
Pimpelipom: Musta tuo näyttää kyllä plussalta! Punaista ei pitäisi tulla ollenkaan jos on nega. Koska sun menkat piti alkaa? Testaa vielä vaikka parin päivän päästä uudelleen tai tietysti voit pyytää terveyskeskuksesta hcg-kokeen? Siis että ottaisivat verikokeen ja siitä selviää onko raskaushormonia. Ja kun sulla oli se km niin kannattaisi ehkä senkin takia tarkistuttaa jos on jäänyt jotakin mikä sen hcg:n nostaa? Kävitkö keskenmenon jälkeen jossakin tarkistuksessa? Pidän peukkuja että siellä olisi pikkuinen matkassa!:)
Äiti: Kiva kun kävit moikkaamassa! Noin paljon jo viiikkoja sullakin, vastahan sä plussasit:D Onnellista raskausaikaa sinulle, kumpa itsekin saisi vielä saman kokea:)
Gabriela: Yritä pitää se ihana positiinen asenteesi vaikka tiedän että aina ei voi hymyillä edes väkinäisesti. Pahoittelut negasta, aina on kurjaa nähdä tyhjä ruutu mutta muista vielä ettei se plussa välttämättä vielä tuossa vaiheessa näy! Kiitokset sinulle tsemppauksesta, jotenkin sitä vaan tulee niin pessimistiksi, ehkä juurisiksi kun aiemmin natsannut helposti ja nyt on kolmannen yrityksen aikana saanut vain sen keskenmenon eikä uutta plussaa vain näy eikä kuulu! Kuitenkin se toivo aina jostakin nostaa päätään, sitähän EI saa menettää!
Mami: Kuulostaa todella lupaavalta! Sulla on muistaakseni kuitenkin ollut aina suht säännöllinen kierto ja nyt menkat jo päiviä myöhässä! Mä niin pidän peukkuja sulle plussan puolesta! Tulehan kertomaan heti kun olet uudelleen testannut!
Marjana: Voi itku, mä niin toivoin että se plussa sulle olisi tullut:( Onneksi kuitenkin pääsette nyt sinne inssiin! Jospa sen avulla pikkuinen saisi alkunsa! Tsemppiä sinulle hirmuisesti joulukuisiin, mä pidän sormet ja varpaatkin pystyssä!
ON: Tuleepas tänne nyt usein kirjoiteltua:D Olen välillä pitänyt palstataukoakin mutta aina tieni takaisin löydän, niin ihanaa porukkaa ja mistä muualta saisi näin hyvää vertaistukea!? Oireita ei ole minkäänlaisia enkä kyllä sellaisia odotellutkaan ole. Menkkoihin on vielä aikaa. Kuten tuossa jo Gabrielalle kirjoittelin niin jotenkin tässä pitkän yrityksen aikana välillä pessimisti nostaa päätään mutta sitten taas jostakin se toivonkipinä löytyy. Se tässä eniten hämmästyttää kun mitään "vikaa" ei ole niin mikä siellä kiikastaa ettei raskaaksi niin helposti tulekaan. Tosin sen olen huomannut että vasta muutaman viime kierron aikana kierto on palautunut keskenmenon jälkeen normaaliksi. Kesällä heitteli 26-35 ja nyt muutama kierto ollut tasan 30 päivää. Jännää vaan miten jopa varhaisilla viikoilla koettu keskenmeno voi sekoittaa koko kropan. Lääkäri oli sitä mieltä että nimenomaan keskenmeno olisi syy kiertojen heittelylle. Ja keskenmenosta tulee ensi kuussa aikaa vuosi!:( Jos kaikki olisi siis mennyt kuten pitääkin, olisi meillä täällä jo pikkuinen:( Jospa se joskus...
Ele kp 22/30 yk17!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoiteltiin samaan aikaan. Varovaiset onnentoivotukset! Pidän kädet ristissä että viiva tummuu, olet niin sen plussan jo ansainnut! Tule heti aamulla kertomaan tuloksesta KUN olet plussannut!
Tässä kuva eilisen illan ja tämän aamun testeistä. Viiva ei pamahtanut ruutuun "heti" mutta alkoi kuitenkin punkea esiin vähitellen ja ennen kuin 5 minuuttia oli kulunut, viiva oli tämän näköisenä testissä.
Mutta miksi se on vielä tänä aamunakin niin vaalea. Hyvin varhaisilla päivillä taidetaan mennä. Pelottaa. Mutta aion nauttia jokaisesta minuutista.
Eleanora: onks sul alamahaa "piikitellyt" useampana päivänä? Mulla ei oo tuntunu kun sen yhen kerran eilen iltapäivällä.
Mami: Taitaa olla teille vauva tulossa... ;)
Pahoittelut tädin kohdanneille. Ei oo yhtään kivaa.. Aina vaan oottaa ja jännittää (kuvittelee oireita) ja joutuu taas pettyy. iso hali!
Sipsu: Onnea! Ihana plussa kuva.. Jokohan sen minkäkin ens viikolla saisin..
ON: Ei eilisten pistelyjen jälkeen mitään oireita. ehkä pieniä mieliala vaihteluita, mutta mulla nyt muutenkin aina viiraa päässä :)