Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
281/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä taustalla kyllä ollut hengessä mukana ja teidän viestejä aina lukenut, mutta niin alkoi tuo täti punaisen tulo ottamaan kuulaan, että päätin olla kirjoittamatta mitään. Olisi ollut aikamoista murinaa ja purinaa. Nyt alkaa päivät olemaan taas hyvällä mallilla, ja katsotaan jos tässä kierrossa sen oviksenkin bongaisin. Multa on alkanut jäämään pois se sellainen väkisin yrittäminen. Vähän rennommin osaan ottaa nyt tämän koko yrittämisen. Tuskin sitä masuasukkia sinne ilmestyy jos koko ajan sitä väkisin vääntää ja stressaa :)

Pahoittelen, että viesti on niin omanapainen. Täällä pidän teille kaikille peukkuja pystyssä, ja toivon teille plussia !!

Ja älkää nyt leidit hätäilkö niiden testien kanssa..tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Ja itse kun aiemmin raskauduin, niin mulla tuli menkat ja siitä vielä 5 pv eteenpäin niin näytti vasta plussaa testi. Eli koskaan ei voi tietää ;)

-C kp 7/25-30

Vierailija
282/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskurouva: Onneksi olkoon plussasta!!!! Olit sitten meistä se ensimmäinen =) Mutta me muut tullaan täältä perästä, vai mitä tytsyt? ;)

Viivi: Mäkin aloitin tänä viikonloppuna kuntoilun. Hiihtämässä käytiin miehen kanssa.. Ajattelin myös, että liikunnalla saattais olla positiivinen vaikutus yrittämiseen, kunhan harrastaa sitä maltillisesti. Onnea kuntoiluun ja toivottavasti se jouluvauva teille tulisi =)

tinuppi: Pitääkin itse alkaa myös syödä tuota foolihappo. Luin artikkelin, jonka olit laittanut viestiisi =)

mami: Toivottavasti kyseessä olisi myöhäinen plussa ja täti pysyisi poissa.

Täti punainen on taas poistunut ja ässäilyt aloitettiin eilen. Netin ovulaatiolaskurin mukaan ovis olisi mahdollisesti ensiviikon to-la joten testailun ajattelin aloittaa jo keskiviikkona..Luin ovistestin ohjetta ja siinä sanottiin, että virstanäytteen pitää antaa jäähtyä 10 minuuttia ennen testin tekemistä. Jäin hieman miettimään, että miksi näin? Testi on tilattu tuolta kotitesti-yrityksestä. Ja jos laskin oikein, niin jos tästä kierrosta tärppäisi, niin olisi laskettuaika vielä marraskuun puolella..=)

Hauskaa viikonalkua kaikille! Ja lisää näitä ihania plussauutisia. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Pitkään olen jo täällä taustalla lueskellut teidän kuulumisia, ja nyt päätin että mukaanhan sitä täytyy ilmoittautua, jos pääsee vielä tässä vaiheessa? :)

Eli itse olen 31v (vielä kuukauden verran;) ja mies 32v., ja ensimmäistämme olis tarkoitus alulle saada, yrittämisen aloitimme vasta tässä kierrossa. Kaikki tämä onkin mulle vielä aika uutta ja ihmeellistä, ovistikkuja olen päättänyt lähteä kokeilemaan ihan samantien, mutta kun en vielä oikein edes tiedä oman kierron pituutta niin vähän arvuuttelemistahan se on ollut. :) Kai se sieltä tulee vielä :D. Ja tietty greippimehut, foolihapot jne jne on kaikki myös mukana, jos nuista vaikka olisi jotain apua. :D

T: Mumskis, kp 16/32(??), yk 1

284/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, rakkaat kanssakuumeilijat, onnitteluista! Ootte aivan ihania!!! Jos nyt kuitenkin yrittäisin vähän muillekin kommentoida, kun eilen meni vähän niinkuin omanapaillessa :).

Pahoittelut kaikille tädin runtelemille. Miten se nainen ehtiikin niin moneen paikkaan ja vielä suht samaan aikaan.

Emmastiina, olet kaiketi siirtänyt itsesi seuraavaan kiertoon listalla. Tuliko se täti oikeasti sittenkin? Harmi, jos näin oli. Mutta muista, että suurin osa plussista on tullut listan häntäpäälle, joten seuraavassa kierrossa on sun vuoro.

Mami, niin mieluusti olisin sut vienyt täältä mennessäni jatkopuolelle. Pahoittelut negasta ja voimia.

Marjana, jos se ei olis niin huono vitsi, niin ehdottaisin, että lähetät mulle yhden raskaustestin ja mä pissin sulle tuommosen viivan, mutta sen verran ala-arvoiseksi menee, että jätän sanomatta :). Mutta ihan vakavasti ottaen, mä niin haluisin teille sen onnistumisen. Mutta jos se ei kaikesta positiivisuudesta ja täydellisestä tilanteesta huolimatta onnistunut tässä kierrossa, niin toivottavasti sitten inssissä. Miten mies siihen inssiin suhtautuu nyt?

Äääh, en mä millään kykene teille kaikille vastaamaan henk.koht, vaikka tarkotus oli :). Voimia, tsemppiä, plussia ja enkeleitä kaikille ihan kauheasti.

ON (edelleen...): Mun piti tänään testata ihan aamun ekasta satsista, mutta - uskokaa tai älkää - mä UNOHDIN sen!!! Testasin sit parin tunnin päästä ja Apteekin omaan tuli varsin vahva viiva. Itseasiassa se testiviiva on kontrolliviivaakin vahvempi. Tänään olis siis kp27/28 ja jos olis normikierto, niin menkkojen pitäis alkaa vasta tiistaina. Menkoista laskettuna viikkoja olis 3+5. Sen oviksen on kuitenkin pakko olla ollut joskus kp12 tai niillä main ja siksi nuo viikot ja viivat vähän hämää.

Periaatteessa mulla on ihan hyvä ja luottavainen fiilis raskaudesta, mutta aloin sitten tietty miettiä siitä, että onko se huono vai hyvä merkki, jos ne viivat on niin vahvat. Luin jostain, että esim. kohdunulkoisessa raskaudessa se hCG nousee korkeelle ja aloin sit tietty pelätä sitä. On se kumma, kun ei koskaan ole noihin testeihin tyytyväinen :).

Muutama sana vielä noista oireista, kun ne ainakin aina itteä kiinnostaa... Tissit on himpun verran kipeytyneet tänään. Mutta ei siis ole mikään ultimate-oire, josta voisi raskauden päätellä. Valkkaria ei ole toistaiseksi tullut juuri yhtään. Väsymys on ihan järjetöntä, samoin ruokahalu. Toistaiseksi tekee mieli kaikkea raikasta, kuten esim. appelsiineja ja salaattia.

Ihan vaan teidän kiusaksi laitan tähän vielä yhden kuvan. Sit lupaan olla teitä niillä kiusaamatta. Tässä siis tähän mennessä tehdyt testit. Toi ovistesti oli tosi vahva plussa märkänä, mutta kuivuneena se on hieman himmentynyt. Mutta pitihän se kokeilla, että pitääkö se paikkansa, että ovistestillä voi testata raskauden.

Niisku 3+5 tai jotain.

Vierailija
285/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ONNEA ONNEA Niiskurouva!!! :-)

Tuollaista "kiusaa" saa kyllä tehdä tosi mielellään! On aivan ihana ihastella plussia! Ottakaapa siitä mallia nyt muutkin naiset tässä ketjussa! :-) Niiskulle tuhannesti onnea odotukseen, perässä tullaan me kaikki, eikö niin?! :-D

On kyllä todella ihana lukea kaikkien teidän ahkerien kirjoittajien juttuja.. Pahoittelenkin, etten ole saanut aikaiseksi keskittyä niin kauaa, että kommentoisin erikseen :-(

Oma napa: Loppukiertoa kohden on toiveet taas ihmeesti nostaneet päätään, että jospa sittenkin tällä kertaa olis onnistanut.. Oireita on: valkkari ja päivittäiset tai pitäiskö sanoa iltaiset aika kipeätkin nippailut. Olen myös viluinen ja vääääääsynyt ja tänään maistui ilokseni raudan maku suussa ;-) Olen toivonut, että sain tällä kertaa siirrettyä oviksen clomien avulla vähän aiemmaksi (tavallisesti kp14-16), koska peittoja heiluteltiin viimeisen kerran jo kp10, mutta en varmasti tunnistanut ovista minään päivänä, joten ei voi tietää. Kotoota ei tällä hetkellä (onneksi?) löydykään herkkiä testejä, eli ainakaan huomenna ma-aamuna en vielä testaa, on varmasti vielä liian aikaista.

Plussatuulia marraskuisille!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

t. Seuraavia plussia pian saapuvaksi innolla odotteleva Gabriela kp24/27-31

Vierailija
286/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niiskurouva, ihan mainioita uutisia, kertakaikkiaan!

Kaikki negan tehneet; peukkuja tähän kiertoon! Jäännään teidän puolesta kovasti.

Tarkotuksena oli jo perjantaina tänne kirjoitella, mutta en päässyt kirjautumaan sisään toisella koneella, vaikka vaihdoin salasanankin. Taisi olla vika käyttäjässä, mutta tässä siis hyvin pikaiset ja omanapaiset kuulumiset: Olen testannut nyt ke ip, to aamu ja la ip plussan apteekin omalla. Mahtava juttu, jota en kyllä ota edelleenkään uskoakseni. Viiva on tummunut selvästi kerta kerralta, mutta se paha olo jota olen aina ennemmin potenut on poissa. Eilen vain pahoin kokonaiset 10 minuuttia (minkä aikana ennätin jo manata kuvotuksen moneen kertaan), muutoin vointi on mahtava. Nukuttua en saa ja juustoa syön jatkuvasti, vaikka viimeisen vuoden aikana en juuri juustoa ole suuhuni laittanut. Masu pömpöttää kovasti lisäksi (olen joka raskaudessa saanut peitellä masua heti plussan jälkeen ja 7.:nnellä kuulla ollaan jo kyselty, joko on H-hetki lähellä tai onko kaksoset tulossa, kun nyt jo on niiiiiiin iso masu).

Jään siis tänne roikkumaan ja lukemaan mietteitänne. Viikoista en osaa sanoa; olisikohan nyt 4+2 tai korkeintaan 5+0.

Plussahalauksia kaikille!

Onnekas äiti 4+?

287/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi: Mahtavaa, että olet löytänyt reippailuasenteen. Pidä se! :)

Liisuli: Vähän vuodon määrästä riippuen, niin voihan tuo vuoto liittyä ihan ovulaatioonkin. Minä ainakin koen ovulaation aikana kipua seksin aikana, kun on jotenkin herkät paikat ja ilmeisesti toisilla voi sitä vuotoakin tulla. Sitä en osaa sanoa miten runsasta se vuoto voi/saa olla.

tinuppi: Joo, on minullakin ollut noita herkkiä raskaustestejä. En vaan tällä kertaa meinannut sortua testihysteriaan, joten en tilannut niitä. Toisin kävi kuitenkin tuon hysterian suhteen. :D

Mami: Onko menkkoja kuulunut tai oletko testannut?

Sipsu: Ai että sinulla on jännät paikat siellä menossa. Toivottavasti ne menkat ei ole vieläkään alkaneet.

huuliharppu: Sen "pää kylmänä"-fiiliksen kun saisi aina pidettyä tämän vauvakuumeen kanssa. Eihän se tilanne oikeasti mihinkään muutu vaikka päällänsä pomppisi, niin ihan sama olisi odotella rauhassa. :D

Helmi: Jotkut testit vaatii sen virtsan jäähtymisen. Syytä en kyllä tiedä.

Mumskis: Tervetuloa mukaan!

Niisku: Arvaa vaan kuinka monesti minun on tehnyt mieli ottaa punainen tussi ja piirtää siihen hemmetin testiin se viiva. Hieno testirivi sinulla. :)

Gabrielan oireet kuulostaa tosi lupaavilta! :)

ON: Eilen illalla oli pitkästä aikaa hieman hankala hetki tämän vauvakuumeilun kanssa. Iski se epätoivon tunne, että entäs jos meille ei sitä vauvaa tulekaan tai jos tässä meneekin vielä oikeasti tosi pitkään. Yritin kyllä työntää sen ajatuksen nopeasti pois, mutta vielä minä yölläkin heräsin siihen epätoivoon. En onneksi itkenyt vaan onnistuin jotenkin pyörittämään ajatukseni konkreettisimpiin asioihin eli lähinnä ensi kuun inssiin, jonne täytyy itsensä järjestää vaikka väkisin töistä huolimatta.

Ja ollaan jostain iloisia. Harrastettiin eilen illalla seksiä ja oli taas ilo huomata, että mitään ylimääräisiä vuotoja ei esiintynyt. Pitempään pinossa pyörineet muistavatkin varmaan, että minulla esiintyi viime kesänä aina luteaalivaiheessa vuotoa erityisesti seksin jälkeen. Jossain vaiheessa alitajuisesti suorastaan välttelin seksiä kierron loppuvaiheessa, mutta nykyisin olen jo unohtanut koko asian, kun se vuoto on pysynyt poissa jo monia monia kuukausia. :) Asiaahan on tutkittu, eikä sinänsä vikaa löytynyt, mutta minulla pitäisi olla ensi kuun aikana kontrollikäynti polille tuon asian takia. Vielä ei ole kutsua kuulunut kylläkään.

Tänään on siis dpo 13 ja olen kyllä henkisesti niin valmistautunut tuleviin menkkoihin kuin vain voi olla. Olen siis miettinyt valmiiksi mitä kaikkea pitää muistaa kysyä, kun soitan ja sovin inssiin menosta. Toivottavasti se täti tajuaa nyt sitten oikeasti tulla pian, eikä venytä yhtään tuloaan, jos kerran meinaa tulla joka tapauksessa. Ainahan se pieni orastava toivo on, että jättäisi tulematta kokonaan, mutta se on hyvin pieni.

Marjana kp 29/30-32 Dpo 13 yk 23

Vierailija
288/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mupis: Kiitos peukutuksista. Oikeassahan sinä tietenkin olet, varmuudella voi sanoa vasta lauantaina. Mutta, yritän pitää realistisesti toiveet alhaalla, ettei tipahda sitten taas korkeelta. Pahoittelut tädin tulosta ja tsemppiä uuteen kiertoon! Mikä menkkatilanne nyt, jatkuivatko kuitenkin? Jos ei niitä kuulu, niin teehän vielä testi :)

Sipsu: Hieno oirelista! Toivottavasti se johtaa siihen plussaan! Kyllähän se siltä nyt jo vaikuttaa :) Ihana mies muuten kun tuolla lailla kyselee!

Ansu69: Tervetuloa!

Helmi86: Toivottavasti oli enneuni! En oikein tiedä minkä takia virtsan pitää antaa jäähtyä, itsellänikin on vastaavia ovistikkuja ja on mielestäni suunnattoman ärsyttävää odotella sitä jäähtymistä…

Cedarfalls: Suuret pahoittelut tädin tulosta! Tsemppiä!

Tinuppi: Hienosti teillä ovista hyödynnetään!

JiiKoo: Todella aikaisin olet testannut, joten älä vielä huoli. Yritä jaksaa odotella sinne viikon lopulle asti nyt. Tsemppiä!

Marjana: Toivottavasti se viiva sieltä pikkuhiljaa alkaa vahvistumaan! Ja olen kyllä aivan samaa mieltä siinä että mikä tässä maailmassa oikein on vikana kun kaiken maailman sekakäyttäjät yms raskautuvat, mutta terveet itsestään huolesta pitävät naiset eivät välttämättä raskaudu lainkaan. Jos jostain syystä se plussa ei nyt tulekaan, niin kyllä se inssi sitten jotenkin järjestyy. Mutta, ymmärrän kyllä että jo etukäteen hermostuttaa että miten ne poissaolot sitten töissä hoitaa. Sinulla on kyllä yllättävän harvoin mielestäni niitä huonoja hetkiä tämän projektin suhteen, olet vahva nainen! Tsemppiä!

Niiskurouva: Oikein paljon onnea!!! Se on juuri sitä mitä luulet ja vielä ihan selkeä viiva jo! Aivan mahtavaa, saatiin meille veturinkuljettaja! Ja ihanaa kuulla että juuri tästä kierrosta, kun et ovista bongannut. Antaa itsellekin toivoa. Tarrasukkia!

Mami: Toivottavasti se plussa sieltä vielä kuitenkin tulee. Tsemppiä!

Viivi: Pahoittelut joulukuisiin siirtymisestä! Ihanan päätöksen olet tehnyt elämäntaparemontin suhteen. Itsekin pitäisi nyt vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Ei muuta kuin liukkaita latuja!!

Huuliharppu: Muistaakseni minulla on niitä 200mg tabuja, eli 2x200mg otan illalla, enkä ollenkaan aamulla. Syy on se että puhuttiin lääkärin kanssa että on helpompi laittaa molemmat illalla, ettei valu heti ulos. Ihmetyttää kyllä hieman tuo ajankohta ero mikä meillä on. Mutta, pääasia on että molemmilla toimii halutulla tavalla :) Onko sinulla muuten jotain haittavaikutuksia? Itsellä vatsa kyllä nippailee enemmän tai vähemmän päivittäin.

Claudia: Katse kohti uutta kiertoa vain! Tiedän ettei ole helppoa! Tsemppiä!

Mumskis: Tervetuloa!

Gabriela: Kyllä olisi jo sinunkin vuoro plussata! Toivotaan siis parasta!!

Onnekas äiti: Olet varsinainen tuleva onnekas äiti, oikein paljon onnea plussasta!!

ON: Risteily meni oikein hyvin. Eilinen oli sitten vähän rankempi päivä. Mieheni oli (suuressa viisaudessaan) sopinut ensi viikonlopuksi lauantaiksi ja sunnuntaiksi ohjelmaa kahden eri pariskunnan kanssa, joista molemmat ovat raskaana (LA:t elokuussa). Sitten eilen illalla soittelin ystävälleni ja sovin että tapaan hänet perjantaina. Sen jälkeen hän kertoi että hän on raskaana, hänelläkin LA elokuussa. Positiivista on se, että hän tietää tilanteestamme ja hän kertoi minulle etukäteen nimenomaan sen takia, että ehtisin henkisesti vähän valmistautua. Pakko on myöntää että kun puhelu loppui, alkoivat kyyneleet valua. Olen oikeasti iloinen hänen puolestaan, hän sai km:n noin vuosi sitten, joten hän on todellakin raskautensa ansainnut. Nyt en vain ihan oikeasti tiedä miten jaksan ensi viikonlopun. Kuvitelkaa, näen ensimmäistä kertaa nämä 3 naista, sen jälkeen kuin he ovat kertoneet raskaudestaan. Eli, 3 päivää heidän raskaudesta puhumista. Tilanteen kruunaa vielä se, että lauantaina on itsellä edessä testaaminen ja koska ovista en tosiaan bongannut, on plussan todennäköisyys häviävän pieni.

Päätin sitten eilen että jos ja kun he kyselevät meiltä koska meille on tulossa vauva, meinaan kertoa rehellisesti mikä tilanne on. Parempi niin, ainakin ymmärtävät sitten meitäkin tavallaan paremmin.

Rankka viikko siis edessä, mutta eiköhän se taas tästä.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Alexandra, kp31, yk6+km+yk6

Vierailija
289/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niisku ja onnea onnekas äiti! Olipa kiva laittaa tuo plussanneet-rivi aluilleen. Kyllä tästä määrästä kuumeilijoita pitää tulla monta, monta plussaa lisää.

Tulen vielä kommentoimaan teidän muiden kirjoituksia mutta pikaisesti vaan on: eli menkat alkoi juu, päivän myöhässä mutta ah niin varmasti. Nyt otti jotenkin tosi koville. Oireet oli niin mahtavat että olin varma plussasta, tiputus oli siis kova ja kivinen. Fiilis on jotenkin tosi paska. Yleensä tässä vaiheessa jo suunnittelen tulevaa yrityskertaa mut nyt on aika lähellä etten laita hanskoja tiskiin. Tekis mieli vaan parkua ja rypeä itsesäälissä.

No kuten sanottua ainoa positiivinen on se että pääsee aloittamaan marraskuun ikäänkuin alusta.

Jep mut palaan tsempittämään teitä muita ihan kohta!!

290/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ensiksikin onnea Niiskurouva ja Onnekas äiti, toivottavasti kaikki menee hyvin, ja pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :)

Ja toiseksi kiitos teille kaikille ihanille tsemppaamisesta ja piristämisestä. Viikonloppu ja teidän ihanat kommentit auttoivat siihen tilapäiseen masennukseen, nyt on jo parempi mieli! Pakko vaan luottaa siihen, että kyllä se vauva meille jossain vaiheessa suodaan, ja siihen asti voidaan nauttia siitä mitä meillä on nyt.

Kolmanneksi pahoittelut tädin kohdanneille ja negan testanneille!

Ja neljänneksi tervetuloa uusille! :)

Lucija: mä käytin nyt ovistikkuja ekaa kiertaa tässä kierrossa, ja oli tosi hyvä että käytin, koska muuten ois varmaan taas kunto loppunut jo ennen ovista, kun olin kuvitellut että ovis on melkein viikkoa aikaisemmin mitä se oikeasti oli. Meillä on kyllä niin, että mies on aina valmis, mulla tahtoo vaan aina kunto loppua kierron loppua kohden.

Sipsu: jännittää sun puolesta, joko olet testannut? Toivottavasti menkat ei ole alkaneet!

Marjana: sinulla on kyllä hieno asenne ja olet onnistunut pysymään positiivisena, jatka samaan malliin! Ja vielähän ei ole peliä menetetty ennen kuin menkat alkaa. Toisaalta tietysti toivoisi että ne alkaa jos on alkaakseen, mutta paras olisi jos ei alkaisi ollenkaan :) Ja niinhän se on että työ on vaan työtä, kyllä yleensä työasiat saa aina järjestettyä, kyllähän elämä on paljon tärkeämpää.

Huuliharppu: voisko olla niitä kuuluisia kiinnittymiskipuja? :) Kiva, että sait uuden sormuksen!

Gabriela: oireet kuulostaa hyvältä, vielä pari päivää varmaan kannattaa jaksaa odotella testaamista :)

Alexandra: kuulostaa kyllä rankalta tuo ensi viikonloppu, mulla on joskus ollut samankaltainen tilanne. Silloin itse tapaamisen aikaan ei tuntunut pahalta, jotenkin onnistui sysämään tunteet sivuun, mutta jälkeenpäin tuli todella paha mieli. En oikein mitään neuvoja osaa siitä selviytymiseen antaa, varmaan ihan hyvä, että kerrot rehellisesti teidän tilanteesta, jos kyselyjä tulee, ainakin he sitten ymmärtävät teidän tilanteenne ja ehkä se vähän vähentäisi niistä vauvoista puhumistakin. Toivotaan kuitenkin, että tällaista ongelmaa ei ole, ja testaat lauantaina plussan! :)

ON: viikonloppu meni nopeasti, ja oli tosi mukavaa, niin en ehtinyt edes kovin paljon miettiä testaamista tai menkkojen alkamista. Menkat eivät ole siis alkaneet, jännäksi menee! Tuntuu että joka toinen päivä olen varma että olen raskaana ja joka toinen päivä varma että menkat alkaa. Oireet: sunnuntaina oli nivuset vähän aikaa kipeät, varsinkin oikealta puolelta, koko viikonlopun ajan ollut vilunväreitä ja oon aivastellut (aivastelen kyllä muutenkin tosi paljon), sunnuntaina ja tänä aamuna oli vähän ällö olo, ei oksettanut, mutta jotenkin nälkä aiheutti vähän ällötystä. Valkovuoto on vähän lisääntynyt, ja ainakin viime kierrossa se lisääntyi juuri ennen menkkoja, eli voisi olla merkki menkoistakin. En nyt oikein osaa päättää, että testaisinko jo huomenna, vai pystyisinkö odottamaan torstaille, silloin olisi dpo 14, ja menkkojen olisi pitänyt jo alkaa tai alkaa silloin viimeistään.

Kivaa viikkoa kaikille, nyt vaan lisää plussauutisia! :)

Ems dpo 11

Vierailija
291/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis juu testattu on tänä aamuna ja tyhjää testi-ikkunaa näytti. Voi mur. Mä niin toivoin vaikken sitten kuitenkaan yhtään edes plussaan uskonut. Toivoin, että se tulisi ihan yllättäen.

Ei kauhean pahalta tunnu kun on jo valmiiksi asennoitunut siihen, että ei välttämättä enää ikinä plussaa saa. Ihan oikeasti sitä ei välttämättä koskaan enää tule. Vähän piti nieleskellä aamulla kun tosiaan mietein, että mä olen kuitenkin kahdesti saanut kokea sen plussauksen mukanaan tuoman tunteen. Niistä muistoista yritän pitää kiinni.

Poikakin tietysti juuri tänä aamuuna sitten tarhaan ajettaessa alkoi pitkästä aikaa kysellä, että milloin meille tulee vauva ja hän saa jäädä äidin ja vauvan kanssa kotiin. Kerroin sitten rehellisesti, että toivottavasti joskus, mutta että se ei ole niin helppoa. Kerroin myös, että äiti teki aamulla juuri vauvatestin ja ei ole tulossa vielä.

Rämmin täällä masennuksen keskellä kunnes menkat alkavat ja voin suunnata ajatukset uuteen kiertoon.

Onnea Niiskurouvalle ja Onnekkaalle äidille!

Tsemppiä Ems piinapäiviin :)

Alexandra: Jos siltä tuntuu niin kannattaa kertoa, mitä te olette kokeneet ja koette tälläkin hetkellä. Eivät sitten odottavat pariskunnat ihmettele jos reagoitte jollain tavalla kummallisesti. Mä ainakin olen avoin tämän asian suhteen.

Marjana: Tiedän tuon epätoivon tunteen. Eikä siihen auta vaikka muut sanoisivat mitä tai lohduttaisivat tai valaisivat uskoa tulevaisuuteen. Niin paljon on surullisia tarinoita siitä, ettei omaa tuhisijaa koskaan saa.

Vierailija
292/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Toivon niin että se plussa sieltä kuitenkin pärähtäisi. Mutta jos ei niin hieno asenne sulla tulevaan. Tsemppiä!

Alexandra: Tiedän niin tuon tunteen! Vaikka itsellä kaksi lasta jo onkin niin lähipiirissä on moni raskaana. Ei se tietenkään minulta ole pois ja iloinen olen heidän puolestaan mutta siitä kun tulee aina oma tilanne mieleen:/ Varmasti onhyvä jos kyselyjä tulee että kerrot suoraan miten asiat on. Helposti ihmiset (jopa puolitutut) kyselee että koskas ja koskas...Ja raskasta siinä sitten on hymyillä ja keksiä syitä. Tsemppiä sinnekin!

Vilmiina: Koska aiot testata? Plussaonnea kilokaupalla!:)

Onnea tuhannesti Niiskurouvalle plussasta, ihanaa!

Mami: Toivon kuitenkin että se plussa sieltä vielä tulisi! Toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa!

ON: Tulin vain pikaisesti käymään sillä tällä mammalla alkaa kohta työ!:D No, ei sen kummempaa kuin annan pianotunteja yksityisesti mutta edes jotain kuitenkin ja ihanaa palata pitkästä aikaa musiikin pariin:) Opiskelin nuorempana itseni muusikoksi mutta koska työllisyystilanne oli aika heikko niin vaihdoin alaa. Harrastanut olen taustalla kokoajan ja nyt päätin taas tosissani alkaa yrittämään!:) Mahdollisuuksia olisi antaa myös kitaran ja laulutuntejakin. No, katsotaan mitä elämä tuo:) Ovis ilmeisesti oli ja meni ja oli juuri niin että kaksi päivää ennen miehen työmatkaa ehdittiin hyödyntämään. Riittääköhän tuo? Vähän itseä harmittaa jos siellä ei simppoja sitten enää ollutkaan kun niin varmasti oviksen tässä kierrossa tunsin:( Muuten ollaan aktiivisia pupuilijoita mutta tuo miehen työ sekottaa välillä kuvioita, itku:( Ässäiltiin kyllä heti reissun jälkeenkin mutta luulen oviksen olleen silloin jo ohi.

Kaikesta huolimatta aurinkoista mieltä kaikille ja kädet ristissä että jokainen meistä vielä plussaa ja saa vuoden 2012 vauvan!

Ele

293/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia: Olen samaa mieltä, että kannattaa rennosti yrittää ottaa vauvahankinnat. Ite stressasin viime kierrossa ihan liikaa ja eihän se sitten tuottanut mitään tulosta. Nyt otettu sitten vähä opiksi siitä. Tädin tulo aiheuttaa aina itse kullekin murinaa, onneksi ne on taas takana päin. Tsemppiä tulevan oviksen bongailuun! :)

Niiskurouva: Vähän ihana kuva! Siinä ne kaks viivaa tököttää jokaisessa testissä :) Hienoa! Ei muuta kuin nyt vaan luottavaisin mielin olemaan ja nautiskelemaan olostasi. Varmasti kaikki on hyvin. Onnea odotukseen!

-Gabriela-: Sinulla kuulostaa oireet hyviltä, josko se plussa nyt sieltä tulisi. Toivon ainakin näin! Pääsis muutkin seuraamaan Niiskurouvan ja Onnekkaan äidin jalanjälkiä ;) Ajattelitko loppu viikosta testata? :)

Onnekas äiti: Paljon paljon onnea sinullekin raskaudesta ja tsemppiä odotukseen! :) Voi, kuinka nämä plussauutiset tekeekin mielen niin iloiseksi muiden puolesta.

Marjana: Väkisin tulee mietittyä "huonoja" ajatuksia välillä. Sitten iskee se epätoivo. Kannattaa kuitenkin pitää mielensä virkeänä. Kyllä se vauveli kaikille vielä tullee. Ainakin näin toivon :)

Hyvä kuulla, että vuoto on pysynyt poissa nykyään. Sehän on hyvä merkki, ettei mitään ole vialla.

Voi, kumpa se täti tajuaisi jättää sinut nyt rauhaan, eikä tulisi vierailulle! Tsemppiä paljon!

Alexandra84: Sanoppa muuta, toivottavasti ne lääkkeet nyt auttaa meitä. Oletko muuten käyttänyt Lugeja aiemmin, vai onko tämä eka kerta? En nyt muista ollenkaan.

Haittavaikutuksina väsymys, pääkipu ja maha on sekaisin päivittäin. Sinulla ei onneksi "pahat" haittavaikutukset ole :)

Sinulle tulossa rankka viikonloppu, ei varmaan ole kovin helppoa kuunnella koko viikonloppua muiden raskaushöpinöitä, kun itsekin saman asian kans kamppailee. Kannattaa kyllä olla rehellinen ja avoin heille sekä kertoa tilanteestanne. Ymmärtävät hekin sitten paremmin teitä. Halauksia sinulle! :) Kyllä se siitä! Ja tsemppiä lauantaihin, jospa testi positiivista näyttäisi siltikin.

Ems: Oi että kun sinulla on jännät paikat käsillä! Oireetkin kuulostavat nyt lupaavilta, hmmmmm.. ;) Jännäilen täällä isosti puolestasi, tulethan heti kertomaan miten kävi, kun testaat :)

Ja niin, voiskohan omalla kohalla olla niitä kiinnittymiskipuja.. Toivottavasti olisi! Ei auta kuin odotella. Jotenkin vaan tuntuu niin paljon tädin saapumis kivuilta siltikin. Pöh.

20vilmiina07: No voi harmi sentään. Kyllä minä vielä uskon, että saat nauttia joku kerta vielä plussauutisesta! Halauksia sinulle sinne.

ON: Eipä omiin tuntemuksiin lisättävää. Toivoa tässä vain voi, ettei täti saavu kylästelemään, vaikka menkkamaisia kipuja liikkeellä jo onkin.

Aurinkoista viikon alkua kaikille!

-huuliharppu- kp 22/23-30

Vierailija
294/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavasti kaksi plussa uutista samaan syssyyn :)

paljon oli taas tekstiä ja tässä nyt vaan nopeasti töiden lomassa...

Oma: elikkäs menkat loppuivat lauantaina kokonaan.. no sunnuntai ilta ja uudet kujeet tulivat ja nin päätti taas tulla tätikin. Nyt ovat siis ihan varmana virallisesti alkaneet. Ja saavista tuleekin. kp:stä en siis osaa varmana sanoa mutta mennään tällä.

Tällä viikolla soittelen lääkärille ja alan kyselemään mahdollista aikaa niihin tutkimuksiin.. katsotaan sitten miten käy :)

myöhemmin lisää.

Vierailija
295/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana; Juu, eilen tänne kirjoitin että nega sieltä taas tuli (eilenaamuna siis). Joten eiköhän se täti kurvaa paikalle viimeistään illalla. :(

ON; Eilen siis testasin sen negan taas ja meinasi taas itku tulla. Tuntuu vaan niin epäreilulta että toiset tulee vahingossa raskaaksi tai heti ekalla kerralla, eivätkä ole edes kunnolla yrittäneet. Me heiluteltiin taas peittoa ihan hirmusesti ja varmasti moni muukin teistä, joten ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan... Ja juu, onhan meillä "vasta" yk 6 menossa, mutta silti se kirpasee niin lujasti. :'(

Etten ihan täysin masennu, on pakko yrittää muistaa että KAIKKI on Korkeimman käsissä, Hän tietää milloin on oikea aika, jos se vauva meille vielä suodaan.

Voimahali kaikille pettyneille ja ONNEA kovasti plussanneille, ihanaa että saadaan kuitenkin ihania uutisia tännekin. :)

- Mami kp 31/28-31 Yk 6

Vierailija
296/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut myös Onnekkalle äidille! Ihanaa kuulla plussauutisia :)

Mami; pahoittelut negasta. Voisi kai sen vielä olla mahdollista että ei vain näy, jos tätiäkään ei näy? Mulla toisessa raskaudessa näkyi vasta noin 4 päivää siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa.

Sipsu; kuulostaa lupaavalta, moni on ekrtonut tunteneensa juuri tuollaista menkkajomotusta vaikka täti ei sitten ole tullutkaan!

Huuluharppu; toivotaan että olisi ollut kiinnittymiskipuja!

Mumskis; tervetuloa!

Gabriela; lupaavat oireet!

Marjana; selvisikö sulle koskaan tuo luteaalivaiheen vuodon syy? Mulla nimittäin on aina joskus samnalaista ja olen joskus miettinyt mistä johtuu (nyt tosin tämä vuoto itselläni tuli jo kp 15 tai 16, yleensä pari päivää ennen tätiä)

Alexandra; jaksamista raskaana olevien ystävien tapaamiseen. Kuten muutkin tuossa ehdotti, kannattaa varmaan sanoa suoraan mikä tilanne on.

Emmastiina; pahoittelut tädin saapumisesta!

Ems; onpa jännät paikat, toivotaan että plussa tulee!

20vilmiina; pahoittelut negasta!

ON; pohdin vielä tuota omituista vuotoani että jos sittenkin olisi liittynyt ovikseen kuten muutamat ehdotti. Siinä tapauksessa oltaisiin ainakin onnistuttu ajoittamaan ässäilyt nappiin! Niin tai näin, varasin varmuuden vuoksi ajan gynelle ettei tartte miettiä onko joku pielessä.

Liisuli

Vierailija
297/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä likat yritykseen!Yksi itkupotkuraivari päivä tädin tullessa ja sitten hymyssä suin kohti tulevaa.Yrityskerta 10 se täälläkin vasta tärppäsi.Joten sinnikkyys toivottavasti palkitaan!

Mukavaa kevään odotusta kaikille :)

Vierailija
298/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo on niin lohduttavaa kuulla. Olen kahdessa aiemmassa raskaudessa testannut aina vasta kun menkat on oikeasti ollut myöhässä. Joten en osaa yhtään sanoa pitäiskö vielä edes näkyä. Toki toisilla näkyy jo haamu, mutta tosilla taas ei?

ON; Käyn vähän väliä veskissä katsomassa onko täti jo tullut. Ei onneks... Mutta sit mietin sitäkin että jos menkat vaan venyy ja myöhästyy. Ei sekään ole kivaa. :/

299/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisuli: Toivottavasti ei ole mitään häikkää ja se omituinen vuoto johtui jostain normaalista, esim. siitä oviksesta.

Onnekas äiti: Paljon paljon onnea tuoreelle odottajalle! :)

Alexandra: Sulla on henkisesti vaativa viikonloppu tulossa... Varmaan voi olla helpompaa jos valotat teidän tilannettanne, varsinkin jos lauantaina tulee vielä testin muodossa ikäviä uutisia. Toivotaan kuitenkin että testaisitkin yllätysplussan! :)

Ems: Sullakin tosi lupaavan kuuloisia oireita! Testaa mun kanssa huomenna, musta tuntuu etten uskalla yksin :D Jännittää ihan hulluna.

Eleanora: Ei se välttämättä vaadi kuin sen yhden kerran jotta tärppää, toivottavasti teillä osui tähtäys maaliinsa :) Ja työtkin sulla alkaa, mukavaa vaihtelua kun pääsee toteuttamaan itseään niissäkin merkeissä.

ON: Ei näy tätiä ei. Huomenaamulla ajattelin riipaista testin esille! Mulla on noita Davidin herkkiä liuskoja, joten luulis näkyvän tässä vaiheessa jonkinlaista häivähdystä, jos jotain on tapahtunut. Oon jotenkin ihan varma, että nega sieltä tulee ja menkat on vaan myöhässä kun flunssa yrittää pukata päälle.

300/555 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsu: joo, olin jo muutenkin koko päivän ajatellut, että testaankin jo huomenna, ku en kestä tätä jännitystä! Eli testataan huomenna yhdessä! Luulis että huomenna tosiaan jo jotain näkyy jos on näkyäkseen.

Palataan huomenna, kun testit on tehty! :D Tsempppiä!

Ems