Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASKUISET 2012

Kommentit (555)

Vierailija
261/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 23-vuotias jännäilee huomista testaamista. Asun avoliitossa mieheni kanssa,joka on tällä hetkellä intissä :D

Kylläpäs huominen jänskättää,tänään ollu koko päivän toosi huono olo ja jotenkin oon aika varma että huomenna se plussa pärähtää! Tosiaan,on vasta ensimnäinen yk! :)

ansu69,kp33/32,1 yk

Vierailija
262/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä ollut aktiivista keskustelua, kun olen ollut muutaman päivän poissa. =)

Ansku: Tsemppiä uuteen kiertoon ja yritykseen!

Huuliharppu: Kiitoksia! Eilen tuli kasa testejä postissa. Olin ihan innoissani ja esittelin niitä mun miehelle, mut hän ei ollut niistä yhtä innoissani kuin minä :D Nyt odotan innolla, että pääseen kokeilemaan ovistestjä..

Marjana: Toivottavasti kahvin maistumattomuus olisi oire raskaudesta! Pidän täällä peukut pystyssä sun puolestä.

Emmastiina: Toivottavasti menkat pysyis poissa! Pidän peukut pystyssä sinunkin puolesta =)

Itselläni ei ole tapahtunut mitään erikoista. Yritän tässä hieman laskeskella, mihin ajankohtaan mahdollinen ovis osuisi. Todella suurena haaveena olisi, että raskaus saisi alkunsa tästä kierrosta.

Joku täällä keskustelikin siitä, kuinka tuntuu tylsältä ku toiset tuntuu tulevan raskaaksi heti ekasta kerrasta tai vahingossa. Itse olen sitä samaa miettinyt ja tuntuu kyllä välillä pahalta :(

Ainiin, olen nyt nähnyt kahtena yönä peräkkäin unta vauvoista, yllätys :D Ensimmäisessä unessa sain kolmoset ja toisessa yhden vauvan :D Totesin vain jälkeen päin, että olisin kyllä siihen yhteenkin jo ihan tyytyväinen (siis yhteen vauvaan kerralla) :D Ei siis mikään erikoinen uutinen, mutta piti päästä kertomaan teille! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Nyt lyhyt viesti vaan: olen pahassa taudissa (taitaa olla influenssa) ja pitihän sen tädinkin tulla, joten kp 1. En nyt jaksa laskea, pysyykö vielä marraskuun puolella. Kaikin puolin kurjaa!

Paljon plussia teille muille!

Cedarfalls

Vierailija
264/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Testaa seuraavalla kerralla sillä herkemmällä testillä, niin ehkä se haamujen esiäiti muuttuu oikein plussien äidiksi! :)

Emmastiina: Olit merkinny itelles kp1? Voi ei, pahoittelut! :/

Lucija: Tuo ikenien verenvuoto voi olla hyvä merkki, toivotaan! Kysyit tuosta miehen petiin kallistamisesta, mulla on ilmeisesti käyny hyvä tuuri ku mun mies on 'aina valmis' -tyyppiä :D

Alexandra: Oikein mukanaa ristelyä teille, nauttikaa! :)

-sipsu-: Sullahan on paljo plussaan viittaavia oireita, piän peukkuja!

Cedarfalls: Koitahan parantua ja pahoittelut tädistä! :( Laskin sun puolesta - pysyt marraskuisissa! :)

OnnekasÄiti: Ootko jo testannu vai millon meinaat testata? :)

ON: Yhtäkkinen menkkamainen kipu oikealla puolella munasarjojen kohalla, joten olettaisin että se ois ovis! Kumman aikasesa... :O Menkkojen säännöllisyys taitaa olla historiaa. No, heiluttelemma peittoja silti ahkeraan, oli tai ei! :) Miehelle sanoinki että nyt ässäillään joka päivä siihen asti että seuraavat menkat alkaa, että pahimmasa (tai siis parhaimmasa!) tapauksesa yli 9kk! :D

+++Plussa onnea kaikille+++

...ja mukavaa vkloppua! :)

tinuppi kp12/31(?)

Vierailija
265/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun täällä on näin aktiivista porukkaa, käyn lähes päivittäin lukemassa kommentit mutta olen niin huono vastaamaan kenellekään..

Tänään 29/26-37, hätä housuna kaksi negaa tehty 26 ja 29 kiertopäivänä.. Vähän mieli maassa kun ei minkäänlaisia oireita mistään.. Paitsi eilen alkoi flunssa, ja on niin tukkoinen olo.. No jospa tämä tästä.. Nyt odotan kyllä ens viikon loppuun ennenkuin testailen uudestaan, jos nyt edes tarvii.. :(

Ja eikö sitä huomenna pyörähdetä jo sit joulukuisiin ikävimmissä tapauksissa.. Apua!

Plussa onnes kaikille!!

Vierailija
266/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään siis alkoi kunnolla menskut.. no nyt ne loppui.. ihan minimaalista rusehtavaa tuhrua tulee paperiin enään kun käy vessassa. Olikohan sittenkään menkat vaiko vasta vain haroitus mutta antaa nyt olla ton kp2 ja katsotaan mihin lähtee menemään..

tauti alkaa vissiin täällä jo poistumaan mutta muilla tuntuu siellä nyt alkavan! voimia! mahassa tuntuu vielä tympeää kuplimista välillä mutta voiton puolella ollaan :)

mupis kp 2 (tai edelleen 25)???

Vierailija
267/555 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, kuumeilua kuumeilu... meillä alkaa olla tärppipäivät käsillä.. En oo taas pitkään aikaan kirjoitellut, ettei kukaan muista, mutta 27-v ollaan molemmat, yksi lapsi on jo toista kuumeillaan varovasti. periaatteessa aiottiin jännäillä kesään asti muttei me malteta :) joten nyt ois päivät 11/28 ja YK 1 kai sitten ;) Huh. Tuntuu taas ouolta olla kirjoittelemassa palstalla, nopeaa menee aika. Mutta ihanaa vauvantuoksua kaikille, plussatuulia!!

Gabriela: tsemppiä, kyllä se vielä onnsituu

ja se, joka puhui pikku prinsessasta, mäkin vetisteklin autoa ajaessa, ku oli niin ihanat jutut siitä Vickanin vauavsta :) Tuli oma tytön syntymä ja vauva-ajat mieleen :)

268/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Saitkos sinä oviksen bongattua mihin kohtaan? montako päivää siitä on? Voi jospa ne testit vaan huijaa sinua ja sinulla onkin salamatkustaja!

vilmis: Heh, hankala sitä mieltään on omasta kropasta erottaa, kun väkisin havaitsee kropan tuntemukset. :)

Ems: Niin pitkä kiertohan tuosta tuntuisi olevan tulossa, jos oviskin oli noin myöhään. Ne negan näkeminen on kyllä niin inhottavaa, että kyllähän sitä kannattaa lykätä testaamista, jos millään vaan malttaa. Nokka pystyyn vaan tämän vauvakuumeilun kanssa! :) Suuri osa pareista, joilla ei ole mitään ongelmaa, raskautuu ensimmäisen puolen vuoden aikana ja vielä suurempi osa ensimmäisen vuoden aikana. :) Niillä faktoilla teidän kannattaa mennä ja uskoa, että raskaus alkaa jo tästä kierrosta.

Norppa: Juu aivan liikaahan noita tuon tyyppisiä uutisia on ruvennut tulemaan esille. :/

Ensi viikko tulee varmasti liiankin pian. Viikonlopuilla on paha tapa kulua nopeasti. :D

Lucija: Niitä varmoja merkkejä raskaudesta on vaan ollut ennenkin, niin en oikeasti usko ennen kuin näen kaksi vahvaa viivaa.

Jos meinaa vauvaprojekti käymään ns. mieskunnon päälle, niin varmaan kannattaa tuosta oviksen tikuttamisesta keskustella. Se kuitenkin helpottaa sitä ajoittamista, eikä tarvitse koko ajan varmuuden vuoksi peittoja heilutella.. Meillä on aina ollut aika aktiivinen seksielämä, jota kyllä myös hankaloittaa miehen vuorotyö, mutta sinänsä ei normaalitilanteessa ehkä tarvitsisi edes ajoituksia juuri miettiä. Nyt vauvaprojektin vaan kestäessä ja kestäessä ollaan sitten jouduttu vuorotellen kumpikin venymään ja harrastamaan seksiä vähän väsyneenäkin. Käytännössä jos minä ovulaation olevan lähellä tai kenties jo ihan ovilla, niin sanon vaan miehelle, että nyt olisi hyvä hetki ja hoidetaan homma vaikka pikaisesti. Asia on molemmille tärkeä, joten meillä toimii kyllä tämä, että sanon suoraan tilanteen ja mies skarppaa varmasti sillä hetkellä, vaikka olisi kuinka väsynyt. Kannattaa kyllä muistaa myös toisen hemmottelu ja hellittely ihan muutenkin. Ettei tosiaan kaikki läheisyys ala tuntua painostukselta seksiin. Iloinen asiahan tämä kaiken kaikkiaan kuitenkin on. :)

Alexandra: Mukavaa risteilyä teille! :)

sipsu: Minulle äiti opetti, että pahvilaatikon potkiminen on myös hyvä tapa purkaa turhautumista. Semmonen on helppo hankkia. ;) Toivottavasti se täti kuitenkin tajuaa pysyä poissa.

Cedarfalls: Pahoittelut ja paranemisia.

Helmi86: Juu kyllä se yksi vauva kerrallaan olisi jotenkin mukavampi juttu kuitenkin.

tinuppi: Harmi kun minulla ei ole niitä herkempiä testejä. Olen tilannut vain noita puikkomallisia 20 mIU/ml-herkkyyden testejä ja niiden kaupan päällisinä tuli tuo herkempi liuskatesti. Eli ei mahda mitään. =/ Ja tosiaan peitot heilumaan ahkerasti, että talletuksia on perillä kun ovis on päällä! Ennakointi on kuitenkin aika tärkeää, kun niillä siittiöillä menee tovi ennen kuin ne ovat oikeassa paikassa sitten odottelemassa. :)

JiiKoo: No täällä on joukko muitakin hätähousuja! Vielä ehtii sinullakin plussaksi muuttua. :)

Vanilla: Tervetuloa :)

Minä näen työni puolesta välillä noita naisia, jotka vetävät huumeita ja lääkkeitä sekaisin ja sitten yhden kerran ilmoittavatkin olevansa raskaana. Se hetki on aina sellainen, että tuntuu kuin lyötäisiin suoraan kasvoille. En pysty ymmärtämään, miten sellaiset ansaitsee tulla raskaaksi ja itse on yrittänyt 2 vuotta ja kaikki asiat olisi kunnossa lasta varten, mutta sitä lasta ei kuulu. Sinänsä yllätysraskaudet, jotka tulevat sellaisille pareille, jotka elävät kuitenkin normaalia elämää, eivät tunnu samalla tavalla pahalta. Tottakai nekin kirpaisee, mutta niissä tilanteissa uskon kaikkien osapuolien olevan kuitenkin onnellisia tilanteesta loppujen lopuksi ainakin.

ON: Testasin tänä aamuna uudestaan, mutta negaa se vain näyttää. Siinä herkemmässä liuskassa tosiaan joku viivantapainen näkyi, mutta en tiedä sitten kajastiko sieltä pelkkä viivanpaikka vai oliko siinä väriä yhtään... Tottakai tiedän, että varhaisilla päivillä mennään, mutta niin monta kertaa olen ehtinyt pettyäkin, että kyllä nuo negatestit laski toiveita aika rankasti. Sitä paitsi kahvi ei maistunut pahalta enää tänä aamuna.

Lucijalle kirjoitinkin, että minulla ei ole enää noita herkempiä liuskoja. Muuten testaisin vielä sellaisella. En tiedä sitten saako mistään kaupasta/apteekista noin herkkiä.

Olen kyllä henkisesti ollut niin valmis menemään siihen inssiin ensi kuussa, että tämä negatulos ei ehkä ole se pahin tunne kuitenkaan. Eniten minua oikeasti ahdistaa se, että joudun työvuoroja sumplimaan, että pääsen sinne inssiin ja joka tapauksessa pyytämään johonkin päivään lyhennystä. Helppoahan se olisi, jos sen voisi tehdä etukäteen, mutta kun se ovulaatio voi aina heittää päivällä tai parilla, eikä varmasti voi vannoa milloin se on. Alexandra jo rauhoitteli tässä asiassa, että työ on vain työ ja lapsi on elämää. Niinhän se juuri on. Silti vain ahdistaa. Ja eniten siis siksi, että olen juuri ollut viikon sairaslomalla tämän ilmeisesti influenssan takia.

Kädet ristissä siis toivon, että se plussa kuitenkin vielä ilmaantuisi puskista!

Rinnat on aivan järkyttävän kipeät. Muutamassa kierrossa ne ei ole olleet ihan näin kipeät, mutta aiemmin kyllä. Normaalioire loppukierrossa siis. Alavatsalla on nippailuja ja tuntemuksia ja yritän toivoa niiden olevan raskausoireita, eikä menkkojen enteilyä.

Marjana kp 27/30-32 Dpo 11 yk 23

Vierailija
269/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean aikaisin sinä testailet, sen takia ei varmaan vielä kunnolla näy. Jotenkin vois ollakin plussa :) Mulla pahoinvointi lisääntyy, johtuu voimakkaista vitamiineista jotka täytyy kyllä lopettaa ja aloittaa se raskausajan monivitamiinit. Foolihappo menee jo :) mites muilla? Auttaa kuulemma jopa raskautumiseen, tiedä häntä. Mies vaan lukee vauvalehtiä, just pongattiin juttu jossa toinen vauva tulee taloon ja vinkit siihen tilanteeseen!

Mitä ihmettä tässä tehdään ny ku olen palstallaki jatkuvasti ja odotana 27.päivää ku kuuta nousevaa. Ja 12.3. on sitte testauspäivä, huhu. Ja marjana, kuulostaa karmealta tuo raskaaksi tulo lääkkeiden ja huumeiden jälkeen :( Kamalaa-

Onko täällä ketään joka olis kirjoitellut 2009? M' olin silloin täällä :) en oikein muista ketään ainakaan. Harmi.

Plussia! Oikein kuvittelin tänä aamuna löytäväni täältä plussauutisen :( vaan ei. Huomenna?

270/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee pahasti omaa napaa...

Mä en siis tässä kierrossa ovista testeillä bongannut. Halut oli hurjimmillaan kp10 ja silloin puuhailtiin. Ja seuraavaan kahteen viikkoon olikin sitten peiton alla hyvin hiljaista johtuen teinien meillä olosta ja miehen flunssasta. Olen kuitenkin koko ajan kärsimättömänä odottanut, että menkat alkaa alkuviikosta ja pääsen bongaamaan sitä ovista oikeasti. Oireita en ole bongaillut, koska eihän ovuloimattomasta kierrosta voi tulla raskaaksi. Tissit ei ole yhtään kipeät. Yöllä saan tosin ravata vessassa ihan alvariinsa, mutta se on ajoittain mulle normaalia. Pieniä repäisykipuja on ollut alamahalla, mutta olen käynyt salilla jonkun kerran tässä viikolla ja tulkitsen nuo repäisyt vatsalihasliikkeiden aikaansaannoksiksi. Kunnes...

...tänä aamuna on jotenkin paha olo ja jotten ala kuvitella sen olevan raskausoire, pissin kotitesti.fi:n herkkään testiin. Laitoin testin lavuaarin reunalle ja olin oikeastaan heittämässä sitä pois vilkaisematta edes, kun on niin tylsää nähdä se yksi viiva siinä, mutta onneksi en kuitenkaan heittänyt sitä pois.

Onko tää mitä luulen sen olevan???

Vierailija
271/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kovasti, ihan selvä plussahan se on. :D

Marjanalle ja muillekin negan testanneille ja tädin yllättämille iso voimahali. Yhdessä eteenpäin, eikö niin? :)

ON; Ihan kauheat jomotukset alamasussa eilen ja toissapäivänä. Tissitkin niin järkyn kipeät että tekis mieli huutaa. Aamulla kumarruin ottamaan jotain lattialta (just heränneenä, ei liivejä) ja tuntu että tissit painoi tonnin. Järkyn tuntuiset. xD

Teki mieli testata tänäaamuna, mutta maltoin mieleni. Kyllä kait sielä haamulainen olisi näkynyt muutama päivä sitten... Silti joka ilta ristin kädet, että jospa se plussa tulisi tässä kierrossa.

- Mami kp 29/28-31

272/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku, aivan mahtavaa, onnea! Olen oikeasti kateellinen tuosta viivasta! :) Siinä oli se Vanillan odottama plussauutinen!

Vanilla, kieltämättä minun on hankala malttaa odottaa tuon testaamisen kanssa, kun niin kauan on jo odottanut, että sen plussan saisi. Toisaalta haluan myös nähdä mahdolliset kiinnittymisyrityksetkin, koska kaikki on kotiinpäin meidän tilanteessa.

Mami, huomenna testiä?? :)

ON: Noniin, marssin sitten apteekkiin tänään ja ostin Predictorin varhaisen testin, joka on herkkyydeltään 12,5 mIU/ml. Tein sen ja nega tuli sieltäkin. Nyt yritän sitten ihan oikeasti asennoitua vain siihen ensi kuun inssiin ja työvuorojen järjestelyyn.

Juuri nyt tuntuu ikuisuudelta nämä tulevat 3-4 päivää, kun odottelen menkkoja alkavaksi. Tiistai-iltana pitäisi vuodon alkaa käynnistyä ja toivottavasti keskiviikkona olisi kunnon vuoto jo päällä, että seuraava ovulaatio saataisiin sitten sujuvasti arkipäivällä ajoittumaan sentään.

Marjana kp 27/30-32 Dpo 11 yk 23

Vierailija
273/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava uutinen!! Nyt vaan tarrasukat jalkaan ja menoksi :)

On:Täällä menskut hävis nyt ihan kokonaan jo.. Rinnat on vieläkin iihan ältsyn kipeet ja alamahassa repäisee aina välillä eli taitaa täti palata kuitenkin vielä uudelleen ihan lähi päivinä.. Nyt on siis kierto ihan sekaisin.

Mupis kp3 (tai 26)

Vierailija
274/555 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla vauvauutisia!! :) Paljon onnea Niiskurouvalle, niin ja tietysti myös Niiskuherralle!! ;) Toivottavasti tästä lähtevät hurjat plussatuulet teille muillekin! :D

ON: Minä taidan siirtyä ensimmäisten joukossa joulukuisiin. Tänään kp 1. :) Eli uusi yrityskierto alkaa! Mieli on menkoista huolimatta korkealla, sillä olen jouluihminen. Jouluvauva olisi nyt siis tilauksessa! :D

Päätin tänään tehdä elämäntapamuutoksen. Huomisesta alkaa kunnonkohotus/terveyskuuri, jolla toivon olevan suotuisia vaikutuksia pco:hon. Kaikki sokerit pois ja paljon liikuntaa tilalle! Lähdenkin heti kaivelemaan monoja komeron perukoilta, sillä huomenna hiihdetään! Pois alta risut ja männynkävyt! :D

Vierailija
275/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niiskurouvalle! Jo oli aikakin että plussia alkaa ilmaantua tähän pinoomme! Kaikki muut sitten perässä :)

Mami; lupaavia oireita! Koska meinaat testata?

Marjana; toivotaan että plussaksi vielä muuttuisi, mutta jos ei niin onneksi teillä se inssi suunniteltu jo seuraavalle kierrolle!

Mupis; mulla on aina välillä noita 1-3 päivän menkkoja, mutta vuotaa kyllä sitten niin saavista kaatamalla, ettei ole epäselvyyksiä. Joillakinhan vuotoa tulee vaikka olisi raskaana, oletko varmuuden vuoksi testannut vielä?

ON; kierto näköjään ihan sekaisin. Eilen alkoi ässäilyn yhteydessä reipas vuoto, ja aattelin että kylläpäs jäi lyhyeksi tämä kierto. Nyt vuoto kuitenkin jo loppui. Myös kipua esiintyi joten täytyy varmaan varata aika gynelle. Mun kierto on kyllä epäsäännöllinen, mutta tällaista ei kyllä musta ole ennen ollut. Pohdin että voisiko esim kysta oireilla näin. Plääh, vauvahaaveet alkoi tuntua jotenkin kaukaisilta tämän myötä..

Parempaa onnea muille, nut alkaa monella olla jännät paikat!

Liisuli

Vierailija
276/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mää ite tilaan nuita r-testejä kotitesti.fi -verkkokaupasta. Sieltä ainaki löytyy nuita herkkiä testejä. Halvat postikulut ja nopea toimitus! :) Oot oikiasa siinä että on tosi ahistava nähä esim narkkari raskaana. Näin kerran kaupasa ku mies piti raskaana olevaa naistansa käestä kiinni ja veti peräsä tulehen. Naisella pyöri silimät pääsä ja se kahteli vain kattovaloja ja hihitteli. Itku meinas tulla, jos vain jotenki ois ollu mahollista niin oisin käyny kidnappaamasa sen vauvan sen naisen mahasta! :((

Vanilla84: Oon just tilaamasa foolihappoa ja raskausvitamiineja nettiapteekista! Kyllä sitä foolihappoa suositellaan syötäväksi jo suunnittelu vaiheessa! :) Täsä on hyvä artikkeli aiheesta: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Raskautta+suunnittelevien+naisten+ka…

Niiskurouva: ONNEA!!! Marraskuun ensimmäinen plussa!! :))

ON: Peittoja heilutellaan ahkerasti... Ei sen kummempia kuulumisia :D On tämä jotenki niiiin jännittävää! Ja tämä palsta vielä kymmenkertaistaa tämän jännityksen! Mut onneks täälä on monta 'jännityksen jakajaa' ettei yksin tarvi ;)

Vierailija
277/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, missä se täti luuraa??? Kiva kun kierto taitaa taas venyä sinne 31. :/ No mutta, niin kauan kun tätiä ei näy, toivon parasta.

- Mami kp 30/28-31 Yk 6

278/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskurouvalle sylintäydeltä onnea!! :) Kyllä tuo ihan selvä plussa on, eli marraskuun murunen on teille matkaamassa!

Liisuli: Olipas outo vuoto :O Voiskohan liittyä jotenkin ovikseen? Ehkä kannattaa käydä gynellä varmuuden vuoksi tarkastamassa tilanne.

Viivi: Ihanan positiivinen asenne sulla tädin tulosta huolimatta :) Oma pikkuinen olis kyllä kieltämättä maailman paras joululahja.

Mupis: Mitä ihmettä! Olipas todella erikoiset "menkat". Jos vuoto ei jatku niin testiä kehiin?

Mami: Joko testasit?? :) Peukutus!

Marjana: Enää pari piinapäivää jäljellä niin selviää tuleeko ne menkat vaiko eikö. Mutta ne on ne pahimmat.. Ite samassa epätietoisessa tilassa. Tsemppiä!

JiiKoo: Pikaista paranemista! Toivotaan että ne testit siitä vielä muuttuu näyttämään plussaa. Viikossa ehtii jo viiva tuleen näkyviin.

Aika ihanasti pyörähtänyt käyntiin tämä sunnuntai. Koko eilisen päivän kestäneen lumisateen jälkeen sännättiin pää kolmantena jalkana ulos kieriskeleen hankeen ja nauttiin auringonpaisteesta. Ja nyt kun tähän koneelle tulin, niin täällä odotti ihanat uutiset Niiskurouvalta :) Muutenkin on hyvä fiilis, koska menkat ei oo vielä alkanut (jes!) eli olen jo pää aivan pilvissä. Jalkoja pitelee maassa kuitenkin vielä se, että menkkajomotuksen tyylistä on kestänyt jo monta päivää, lähinnä iltaisin mutta tänään jo aamusta lähtien. Kun nyt vaan pysyisi hanat kiinni.

Viikonloppu on mennyt tosi nopeasti, kun siskoni perheineen tuli yllätysvierailulle. Muuten olisin varmaan hermostuksissani testannut jo uudestaan. En ole kenellekään nyt kertonut että aktiivisesti yritämme vauvaa. Mies oli jotenkin suloinen, kun se aina mun käytyä vessassa tuli salaa kuiskuttelemaan että "mites maha voi, ei kai vaan oo menkat alkanu" :D

Sipsu kp 29/27-? dpo 14 (?)

279/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Niimpä, nyt on ovisliuskatkin käytetty loppuun ja nyt senkun odotellaan tässä.

Voi harmi kun negaa vain näytti :/ Mikähän siinä on, kun niin kovasti tahtoo vastustaa tässä hommassa.. Itse kullakin. Toivottavasti täti saapuu ajallaan jos on tullakseen sinulle, mutta pidän kuitenkin peukkuja jos sulle vielä sieltä se plussa pärähtäisi! Tsemppiä!

20vilmiina07: Toivottavasti se ovis nyt oli ja meni. Totta se oli :D Ei niistä liuskoista hirveesti apua ollut, mutta tulipahan ekaa kertaa kokeiltua niitäkin. Ja sai huomata viivan muuttuvan päivittäin meilkein. Muutoin ei ovisoireita oikein ollutkaan.

Sinulla alkaa olla jännät paikat käsillä :)

Helmi86: Hehheh, kyllä ne testit varmasti sinua ainakin ilostuttaa. Kyllä varmaan miestäsikin alkaa ilostuttaa, jos niistä liuskoista tulee plussia ;)

Alexandra84: Minustakin on vähän outoa, että samoja lääkkeitä määrätään eri tavalla. Mutta Lugeilla tosin on erilaiset vaikutukset eri "vaivoihin". Eli eiköhän ne lääkärit osaa hommansa, niinkuin sanoitkin :)

Minä otan Lugeja aamulla 1 x 100 mg ja illalla 1 x 200 mg. Paljon sulle tulee yhteensä niistä mg/päivässä?

Cedarfalls: Pahoittelut tädin saapumisesta. Se on aina NIIN mälsää.. Mutta pysyt sentään marraskuisissa vielä ;)

mupis: Voi hitsit kun kierto sulla reistailee, toivottavasti tasaantuu siitä. Mutta kantsiihan sulla kuitenkin vielä testata varalta? Tsemppiä!

Niiskurouva: OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSASTA! :)) Mahtavaa! Ihanaa! Plussauutiset on aina parhaita :)

Sipsu: Oi, toivottavasti plussaat. Pdän peukkuja sulle :) Olipa suloisesti sanottu mieheltäsi, tuollaisia juttuja saa aina hymyssä suin lukea.

ON: Rinnat vähän arkoina täällä päin. Itellä on ollut myös vähän sellaisia menkkamaisia kipuja, hyi kun on joutunut jo muutamaan otteeseen säikähtämään, joko se täti kaahaa paikalle. Onneksi ei ainakaan vielä ole saapunut. Kunpa ei saapuiskaan.. Jännä kun jo tässä vaiheessa tuollaisia menkkatuntemuksia, vaikka kp 21 menossa, mutta kroppahan on tunnetusti yks arvoitus, niin otappa siitä sit selevää! Viikko vielä piinailua, että pääsee testaileen, jos ei täti siis saavu paikalle ennen sitä. Pitää yrittää kulkea "pää kylmänä" ja ettei liikaa miettisi koko projektia.. Helpommin sanottu, kuin tehty :D

Siitä sormuksesta tosiaan, sain upouuden tilalle veloituksetta. Myyjän sanoja lainaten: "Minnelie sinun sormuksesi ovat kadottaneet, varmaan lumihankeen!" Oujee, melekosta meininkiä. Noh, minkäpä tuolle mahtoi. Kaikki hyvin loppujen lopuks :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Tänään on ihanasti aurinko paistanu koko päivän :)

Tsemppiä kaikille piinailijoille.

-huuliharppu- kp 21-23/30

Vierailija
280/555 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niiskurouvalle :D!!!