Hei, sinä pitkähiuksinen nainen..
Onko tukkasi myös hyväkuntoinen?
Mikään ei ole niin kamalaa, kuin latvoista harottava huonokuntoinen pitkä tukka..
Hiuksia pitäisi leikata n. parin kuukauden välein, jotta ne pysyvät sileinä ja hyväkuntoisina.
Takuttaminen on hyvä merkki siitä, että tukka on huonokuntoista.
Monet tekee sen virheen, että antavat vaan kasvaa ja kasvaa ja tuloksena on huonokuntoinen ja karhea hiirenhäntä.
Kommentit (52)
siitä huolimatta että latvoja leikataan vain n 3 kertaa vuodessa.
pitkät hiukset. Että kadehtikaa vaan kynittyine kananperseinenne jatkossakin :DD
Omat hyvin paksut luonnonkiharat hiukseni ovat pelkkää sattumaa, eivät lainkaan omaa ansiotani. Olen tietenkin iloinen siitä että ulkonäössäni on jokin seikka mihin voin olla täysin tyytyväinen, mutta missään nimessä en alkaisi pilkkaamaan muita siksi että he ovat saaneet toisenlaiset geenit!
Hiukset on aidot (no joo, blondattu kylläkin...)
Mutta ei lisäkkeitä tms.
Viimeksi olen käynyt kampaajalla vuosi sitten marraskuussa...;)
http://aijaa.com/003259461094
Ei ole tod. varaa käydä joka toinen kk kampaajalla. Edellisestä kerrasta 4 kk.
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu millainen minun hiirenhäntäni on.
En osaa leikata hiuksia itse (siististi) eikä ole varaa kampaajalle (no tietysti olisi varaa, mutten viitsi laittaa sellaista summaa näin turhaan juttuun) joten harvoinpa tulee huolehdittua latvat ihaniksi.
t. minä pitkähiuksinen nainen
Hiukset on aidot (no joo, blondattu kylläkin...)
Mutta ei lisäkkeitä tms.Viimeksi olen käynyt kampaajalla vuosi sitten marraskuussa...;)
Miten saat hiuksesi pysymään noin kauniin kiiltävinä ja hyväkuntoisina vaikka vaalennat niitä?
nyt on taas vähän aikaa ollut tasaamatta, kohta pitäisi taas leikata.
Tuleeko se sanasta takuttaa?Tiku ja Taku on ainoot mitä tulee mieleen.
Tai mies siis vaalentaa...;)
Hiuksia pesen joko Joicon K-pak sarjalla, tai sitten
Goldwellin syväpuhdistava shampoo ja se (kultainen) hoitoaine. Olikohan sekin joku korjaava tai vastaava...
pitkät hiukset. Että kadehtikaa vaan kynittyine kananperseinenne jatkossakin :DD
Silloin raidoitan vaaleaa hiustani. Hiukset leikkaan aina itse, en tasapitkiksi vaan ihan pienillä saksilla yksitellen, siis niin että otan osio kerrallaan hiuksia etupuolelle ja naksin saksilla haaroittuneista latvoista vähän pois. Kysyin kampaajaltanikin että miltä latvat näyttävät, saa leikata jos tarvii mutta ovat kuulemma hyvässä kunnossa..eli mun pöljä
itseleikkaus tyylini toimii. Aikaa se kyllä vie mutta aika huoletonta hommaa.