Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kaveri avautuu fb:ssä kuinka sitä ärsyttää pariskuntien toisilleen julkisesti kirjoittelu..

Vierailija
28.01.2012 |

Varmaan puhuu minusta/meistä. Ollaan tosi rasittava pariskunta kun aina kiehnätään toisissamme, pussaillaan, käytetään toisistamme kaikkien kuullen hellittely-nimiä, kirjoitellaan viikoittain toistemme kuviin & seinälle fb:ssä kaikkea omasta mielesä ihanaa.

Mua ihmetyttää miksi toi ketään häiritsee?

Mun mielestä on kiva katsoa pikkulapsi-perheitä joissa vanhemmat rakastaa toisiaan.

Oonko outo kun mua ei häiritse kenenkään päivitykset?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain se ärsyttää tai jonkun mielestä se on noloa niin eipä sellaisen kateellisen mielipiteestä kannata välittää. Yleensä ihminen, joka ei kestä toisten onnea ja iloa, niin hän on itse epäonnistunut suhteissa eikä kestä sitä, että muut on valinnu paremman kumppanin ku tämä kateellinen osapuoli. Jos joku ihminen ei ymmärrä, että rakastava pari näyttää julkisesti onnen niin piilottakaa ne tilapäivitykset ja lukekaa mielummin sitten niitä riita tilapäivityksiä, jos se tekee teidän päivän paremmaksi...

Luuletko sinä, että minua kiinnostaa jonkun parisuhteen asiat yhtään? Riitely tai pusuttelu. Olkaa keskenänne ja jutelkaa toisillenne, älkääkä huutako parisuhdeasioitanne julkiselle seinälle. Yhtä noloa kuin kailottaa torilla kuinka oma mies on niin ihana/paskamainen.

Jos on asiaa ja etäisyyttä kilometreissä, niin soittakaa, tai kirjoitelkaa yksityisviestejä...

Vierailija
42/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yks niistä pahiksista joka pitää tota ap:n tapaa tosi nolona ja hieman lapsellisena, mutta en kyllä toisaalta vaivautuis itse tekemän siitä päivitystä. Lähinnä ihmetyttää, miksi sitä keskustelua pitää käydä fb.ssä eikä irl, tai vaikka tekstarein, kun varmaan kummallakin on kännykät.

Onhan se vähän sellanen verrattavissa teineihin, jotka tekee toisilleen fritsuja. ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehilleen julkisesti..

toisen mies pettänyt monta kertaa. toine riitelee ja tappelee jatkuvasti miehensä kanssa ja viinaa kuluu. nämä on juuri niitä, että pitää muille todistella, että "tosi hyvin" menee..joopajoo..

Vierailija
44/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sain tilaisuuden kysyä. Ap voitko vastata tähän:

MIKSI laitatte keskinäiset hellittelynne ynnä muut JULKISEKSI? Siis ei siinä mitään pahaa ole ja ei mua haittaa. Mutta haluaisin ihan asiallisesti kuulla että miksi ne pitää olla siellä kaikkien näkyvillä? Oletko miettinyt? Mietihän ja kerro, koska en kehtaa nimellä kysyä. Itsellänikin on pari ystävää joita kaikki naureskelevat juuri tämän pariskunnan keskinäisen viestittelyn takia (kaikkien näkyvillä siis). Eli miksi se pitää tehdä suuren ihmisjoukon näkyvissä?

Vierailija
45/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen on noloa, ja kaiken lisäksi usein vielä paljastuu, että tuolla tavalla yritetään peitellä asioiden oikeaa laitaa. Eräs tuttavapariskuntamme kirjoitteli yhteen aikaan jatkuvasti toistensa seinille halipusuja, sydämiä ja sitten keskusteli tyyliin arkipäiväisistä asioista kuten "käytkö kaupassa kun tulet töistä". Sitten paljastuikin, että heillä pidemmän aikaa mennyt todella huonosti. Eli usein nämä ovat vain sitä kulissia, joka vedetään vielä hieman överiksi.

Mun ei tulisi mieleenkään höpötellä mitään hellittelyjuttuja julkisesti fb:Ssä. Jos siellä ylipäätään tarvii, niin voin kyllä laittaa miehelleni yksärin tai mitä tärkeintä sanoa sen hänelle ääneen kasvotusten.

Vierailija
46/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin silloin suhteessa, jossa olin onneton, ja ehkä just siks olikin valtava tarve näyttää ulkomaailmalle, että muka kaikki on ihanaa.

nykyisin olen oikeasti onnellinen ja harvoin enää edes facebuukkaan yhtään mitään. Ei ole tarvetta. Mulle on ihan sama mitä ihmiset musta ajattelee, kun tiedän olevani onnellinen :)

Vierailija
47/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sain tilaisuuden kysyä. Ap voitko vastata tähän:

MIKSI laitatte keskinäiset hellittelynne ynnä muut JULKISEKSI? Siis ei siinä mitään pahaa ole ja ei mua haittaa. Mutta haluaisin ihan asiallisesti kuulla että miksi ne pitää olla siellä kaikkien näkyvillä? Oletko miettinyt? Mietihän ja kerro, koska en kehtaa nimellä kysyä. Itsellänikin on pari ystävää joita kaikki naureskelevat juuri tämän pariskunnan keskinäisen viestittelyn takia (kaikkien näkyvillä siis). Eli miksi se pitää tehdä suuren ihmisjoukon näkyvissä?

Vierailija
48/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelee facessa myöskin tällaisia elämä on ruusuilla tanssimista - statuksia. Seuraavana päivänä on perheriita käynnissä ja joo kuullaan siis kiviseinän läpi. Siitä tulee toisaalta tekopyhä vaikutelma ja toisaalta tulee mieleen että ovat ihan eksyksissä.

Vierailija
49/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan ne viestittelisi ne kahdenkeskiset söpöstelyviestinsä yksityisesti.

Vierailija
50/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli noin vuoden ajan eroamassa ja fb:ssa oli jatkuvaa "muru sitä ja tätä" lepertelyä... Sitten he erosivat viimein. Jälkeen päin tämä nainen kertoi, että sillä jotenkin yritti vakuutella itselleenkin että kaikki ok. Ja kun tuli hyvä hetki, tuntui että se täytyy korostaa nyt fb:ssa. Surullista:/ Ja kaikki toki arvasivat tämän, on niin läpinäkyvää. ja NOLOA!

Vierailija
51/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimeininkiä, pitää kaikille todistella että kuinka me niiiin rakastetaan toisiamme. Miksi ihmeessä se pitää tehdä julkisesti, miksei voi laittaa yksityisviestiä? Tai oikeastaan miksei asiaa voi sanoa kasvotusten? Tuskin kaikki nyt koko aikaa kuitenkaan ovat matkoilla jossain erämaassa, jossa ei edes puhelimet toimi.

Jos mun mieheni laittaisi jotain hanipuuppeli sydänviestejä mun julkiselle seinälle niin varmasti poistaisin mieheni kavereistani. :D Haluan hellyyden ja rakkaudenosoitukset aivan muulla tavoin.

Vierailija
52/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella ja moni muukin kaveri on samaa mieltä...

ne jotka julkisesti lässyttää, avoimesti osottaa hellyyttään toisten nähden, ovat niitä joilla on luurankoja kaapissa... peitetään todellisuutta sillä suloisella julkikuvalla. Tai yritetään peittää... Kun ei ole "normaalia" käytöstä olemassakaan. On joko se perhehelvetti tai sitten sitten se lässyn lässy julkisivu.

Nyt en puhu teineistä vaan aikuisista ihmisistä. Teinit voivat olla ihan onnellisia lässyttäjiä :D

Vierailija
53/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin silloin suhteessa, jossa olin onneton, ja ehkä just siks olikin valtava tarve näyttää ulkomaailmalle, että muka kaikki on ihanaa.

nykyisin olen oikeasti onnellinen ja harvoin enää edes facebuukkaan yhtään mitään. Ei ole tarvetta. Mulle on ihan sama mitä ihmiset musta ajattelee, kun tiedän olevani onnellinen :)

Vierailija
54/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimella yhen kaverin kanssa, että luppas "****":n ja "*****":n päivitykset.... Että ei jesus mitä touhua ja ihmiset nauraa.

Ja viitataan ihan esim seksiin jne. No, saatiinpa taas hyvät naurut:D

En sano että tämä ois sen fiksumpaa hommaa tämä toisten nauraminenkaan... Mut hauskaa on.

Vierailija
55/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin rakkaudentunnustuksia erään tutun naisen seinältä. Realiteetti on, että tuo rouva haluaa erota, mutta miehensä ei tajua... No, julkisia tunnustuksia mieheltä sitten.

Toinen tapaus on, jossa aina miehen kommenttiin rouvansa laittaa tykkäyksiä, sydämiä, laittaa seinälle romanttisia kappaleita ja kaikenlaista puppua. Jos mies laittaa, että "vielä tuntua töitä ja sitten viikonlopun viettoon", niin rouva heti tykkää ja laittaa "ihanaa, odottelen täällä rakas mukavaa viikonloppua yhdessä". Totuus on, että mies on aika ahdingossa tuossa liitossa ja nainen ihan takertunut, koska on mielenterveyskään ei ole ihan kunnossa ja hänen koko elämänsä on tuo mies.

Vierailija
56/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n nähtäville ne hellyydenosoitukset? Istutte omilla koneillanne ja kommentoitte toisillenne? Meillä lähetellään tekstiviestinä kaikkea siirappista mikä kuuluu vaan meidän kahden väliseksi. FB:ssä olen tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät asu saman katon alla.

Vierailija
57/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te jotka noita sinne laitatte, se pieni vähemmistö... Ja varmaan tästäkin muutama ymmärsi, että suuri porukka pitää tuota nolona. Toiv joku munkin tuttu tajusi...

Miksette rehellisesti mieti omassa päässänne että miksi niitä sinne pitää laittaa? Juuri rakastuneena taisin joskus sortua tuommoiseen pikkuisen itsekin, mun syy oli silloin rehellisesti tämä: hahhahhaaa kattokaa ja kadehtikaa mä olen niiiiin rakastunut! Mutta tajusin yhden kerran jälkeen miten nolo olin ollut. Läheiset ystävätkin laittoivat mulle, että älä kerro enempää julkisesti;D

Eli miksi siis päivitätte siirappejanne julkisilla medioilla????

Vierailija
58/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te osaa käyttää yksityisviestejä? Miksi nämä teidän keskinäiset kirjoittelut pitää saada koko kaveripiirin tietoon ja vielä niin, että tukkivat toisten seinät, kun päivityksenne näkyvät siellä.

Siis häiritseehän se, ei tarvitse sitten ihmetellä jos teidän päivityksenne ja kirjoittelunne on blogattu.

Vierailija
59/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te osaa käyttää yksityisviestejä? Miksi nämä teidän keskinäiset kirjoittelut pitää saada koko kaveripiirin tietoon ja vielä niin, että tukkivat toisten seinät, kun päivityksenne näkyvät siellä.

Siis häiritseehän se, ei tarvitse sitten ihmetellä jos teidän päivityksenne ja kirjoittelunne on blogattu.

Vierailija
60/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät liekin yllä parisuhteessa ! :) Voi olla, että häntä itseään harmittaa, jos oma mies ei huomioi julkisesti.

Meidän parisuhteen liekki ei todellakaan riipu siitä, lähettääkö mun mies mun seinälle päivittäin kaikkien kavereiden nähtäväksi sydämiä. Kokisin tuon nolona ja pidän sitä merkkinä vähän pinnallisesta ja ulkokultaisesta suhteesta. Kunhan näyttää "hyvältä" ulospäin. Tai sitten tyypit ovat vähän lapsekkaita, eivätkä osaa suojata yksityisyyttään ja käyttää facebookkia.

Mies lähettää minulle (ja minä hänelle) rakkaustunnustuksia tekstarilla tai fb:n inboxiin lähes päivittäin. Kertoo myös ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä