Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kaveri avautuu fb:ssä kuinka sitä ärsyttää pariskuntien toisilleen julkisesti kirjoittelu..

Vierailija
28.01.2012 |

Varmaan puhuu minusta/meistä. Ollaan tosi rasittava pariskunta kun aina kiehnätään toisissamme, pussaillaan, käytetään toisistamme kaikkien kuullen hellittely-nimiä, kirjoitellaan viikoittain toistemme kuviin & seinälle fb:ssä kaikkea omasta mielesä ihanaa.

Mua ihmetyttää miksi toi ketään häiritsee?

Mun mielestä on kiva katsoa pikkulapsi-perheitä joissa vanhemmat rakastaa toisiaan.

Oonko outo kun mua ei häiritse kenenkään päivitykset?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vaihteeksi kertoa, että mitä päivityksiä sinne naamakirjaan saa tehdä? Mikä ei ole noloa, tai mikä ei ärsytä jotain kaveria? Omasta elämästä ei ainakaan kannata laittaa mitään, ei lapsista eikä lemmikeistä, eikä parisuhteesta...

Vierailija
62/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vaihteeksi kertoa, että mitä päivityksiä sinne naamakirjaan saa tehdä? Mikä ei ole noloa, tai mikä ei ärsytä jotain kaveria? Omasta elämästä ei ainakaan kannata laittaa mitään, ei lapsista eikä lemmikeistä, eikä parisuhteesta...

Ihan vapaasti voit kertoa elämästä, lapsista ja lemmikeistä sellaista, mitä juttelisit muutenkin koko sille porukalle, joka FB-kavereihisi kuuluu. Parisuhdekiemurat tai seksiasiat eivät omasta mielestäni kuuluu julkiseen levitykseen, mutta toki saat ratkaista tämän kysymyksen ihan kuten haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tai kukaan muukaan ei ole vielä kertonut, että miksi niitä rakkaudentunnustuksia pitäisi laittaa kumppanin seinälle kaikkien näkyville?

Vierailija
64/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusisin tietää, että kun vaihtoehtoja on kaksi: julkinen viesti, joka näkyy kaikille kavereille, kavereiden kavereille ja jää ikuisiksi ajoiksi elämään bittiavaruuteen tai yksityinen viesti vain valitun ihmisen luettavaksi, niin mikä saa valitsemaan ensimmäisen vaihtoehdon, jos viesti sisältää yksityistä sisältöä joka on tarkoitettu vain yhdelle ihmiselle.

Mullakin on näitä ihmisiä kavereina fb:ssa. Tiedän, että yhden motiivinina on tehdä eksästä mustis, muut on niin kaukaisia hyvän päivän tuttuja, ette osaa arvioida motiivia.

Mutta samanlainen tunne tulee kuin katsoessa jotain tositv:tä: myötähäpeä, eli "myötis" :D

Vierailija
65/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin läheinen ystävä harrastaa tätä ja en kehtaa sanoa siitä. Harmittaa kun porukka ällöksyy ja nauraa... Ja en halua blokata tätä ystävääni, on läheinen. SILTI en vaan kehtaa huomauttaa, ja omapa on ratkaisunsa... Mun mies naureskelee myös ja sanoo että tuo mieskin nolaa itsensä.

Vierailija
66/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olko niin nipoja. Ihan oikeasti jotkut tykkää harrastaa seksiäkin, kun muut katsoo. Muuten ei vaan tule samanlaisia säväreitä. Ja aina on niitäkin jotka tykkää katsoa.

Eiks ookkin oikeasti tosi ihanaa, kun lemmenluritusta fb:hen päivittäessäsi voit samalla tuntea kuinka kaikki kamut joutuu mielessään kuvittelemaan, kuinka teidän lemmekäs ilta jatkuu ja kuinka ihanaa meillä, eikun siis teillä on. Varsinkin se yks tyhmä, joka ei lämmennyt mun ehdottelulle silloin viime vuonna baarissa ja se yks idiootti, joka alko seurusteleen Jarkon kanssa heti kun me oltiin erottu ja sitte se yksi tyhmä Janica joka yläasteella haukku mun hiuksia ja tietty anoppi.

Tuli muuten tosi kuuma olo, pitää taas käydä päivittämässä...

Vierailija
67/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olko niin nipoja. Ihan oikeasti jotkut tykkää harrastaa seksiäkin, kun muut katsoo. Muuten ei vaan tule samanlaisia säväreitä. Ja aina on niitäkin jotka tykkää katsoa.

Eiks ookkin oikeasti tosi ihanaa, kun lemmenluritusta fb:hen päivittäessäsi voit samalla tuntea kuinka kaikki kamut joutuu mielessään kuvittelemaan, kuinka teidän lemmekäs ilta jatkuu ja kuinka ihanaa meillä, eikun siis teillä on. Varsinkin se yks tyhmä, joka ei lämmennyt mun ehdottelulle silloin viime vuonna baarissa ja se yks idiootti, joka alko seurusteleen Jarkon kanssa heti kun me oltiin erottu ja sitte se yksi tyhmä Janica joka yläasteella haukku mun hiuksia ja tietty anoppi.

Tuli muuten tosi kuuma olo, pitää taas käydä päivittämässä...

Vierailija
68/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kade? Kaikki tuntis sutkin, jos sulla olis tarpeeksi fb-kamuja ja päivittäisit tarpeeksi usein, hah!

Tiesikkö että I know me and monkey knows me tai jotenkin niin se meni, että niin!

Vierailija
69/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuitenkin yhtä pariskuntaa, jotka ovat samassa koulussa ja asuvat yksiössä ja hengaavat pääosin kahdestaan: makoilevat samalla sängyllä ja laittavat toisilleen halipusujuttuja. Niinkö rankkaa antaa se pusu IRL, kun koko päivä ollaan yhdessä ja viikottain erossa korkeintaan muutaman tunnin? Ketä varten ap tekee tota FB-propagandaa? JOs vain itseään ja omaa kumppania, niin siellä FB:ssa on myös chat... ja jos muita varten niin miksi?

Vierailija
70/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitettu sille omalle kumppanille, niin miksi ne silloin pitää jakaa suuremmalle yleisölle? Eikö vastaanottajaksi voi tällaisessa tapauksessa rajata vain sen oman kumppaninsa? Vai halutaanko tällä julkihellittelyllä mainostaa lähinnä vain omaa onnellista suhdetta ja luoda kuva, että meilläpä menee oikein extrahyvin rakkausrintamalla?

Vierailija
71/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Tabermann

Vierailija
72/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä rakastan sinua ja kerron sen kaikille" Tommy Tabermann

Ei sun sitä rakkauttasi mulle tarvi vakuuttaa, sano se sille puolisolle välillä ihan IRL. Jos joskus sanot sen facebookissakin niin se on ok, mutta jatkuva asian hehkuttaminen ärsyttää muita. Sama ihan minkä asian kohdalla tahansa, ei jokaista lapsen kakkaa tarvi raportoida, ei jokaista kuntosalitreeniä kertoa. Kerro asioistasi mutta tee se niin että et jankuta koko ajan vain yhtä asiaa.

Vierailija
73/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka fb:ssa hehkuttaa kaikille suurta rakkauttaan sydämin ja lässyttää puolisoilleen, eivät osaa tehdä sitä luontevasti läsnäollessaan.

Vierailija
74/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa 25+ ihmisistä pitäisi tuollaista viestittelyä itselleen/puolisolleen sopimattomana ja nolona (myös minä), ja monet sitten näkee sen yleisesti nolona ja ärsyyntyvät siitä.

Mutta mielestäni on todella epäkohteliasta ja noloa avautua asiasta julkisesti seinällään. Miksi ihmeessä ei sitten piilota teitä tai jätä vaan lukematta?

Varmaan puhuu minusta/meistä. Ollaan tosi rasittava pariskunta kun aina kiehnätään toisissamme, pussaillaan, käytetään toisistamme kaikkien kuullen hellittely-nimiä, kirjoitellaan viikoittain toistemme kuviin & seinälle fb:ssä kaikkea omasta mielesä ihanaa.

Mua ihmetyttää miksi toi ketään häiritsee?

Mun mielestä on kiva katsoa pikkulapsi-perheitä joissa vanhemmat rakastaa toisiaan.

Oonko outo kun mua ei häiritse kenenkään päivitykset?

Vierailija
75/76 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi yök mikä ilmaisu! Mä en tosiaan kerro fb:ssa edes suhdestatustani, eikä mun miehellä ole tiliä siellä. Me ei sit varmaan rakasteta toisiamme, kun ei ole tapana julkisesti tehdä numeroa. *menee eroamaan*

Vierailija
76/76 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi