Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekan "vaimo" paremman näköinen kuin monet suomalaiset naiset

Vierailija
27.01.2012 |

Vähän pidemmät hiukset ja kireää farkkua päälle niin peittoaa 90 %:a suomalaisista naisista kauneudellaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Jarkko Valtee tai Osku Heiskanen pääsisivät meikkaamaan ja pukemaan hänet naiseksi.

Oih, ihanaa!

Vierailija
2/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena, kai luet uutisia ja huomasit mitä tapahtui kun thaimaassa ladyboy vikitteli pairia viriiliä nuorta miestä ja sitten paljastui hinttariksi. Sai selkäänsä ja tuskin vielä tänäpäivänäkään kävelee. On syytä erottaa mies naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin kaunispiirteinen ihminen kyllä mutta vaikea verrata eri sukupuoleen kun ei se ole edes suuntautumisestaan huolimatta naisen näköinen erityisemmin. Mun mies kyllä sano että painas kyllä mieluummin tota Anttonia ku Tavjaa jos olis pakko valita ;-)

Vierailija
4/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Jarkko Valtee tai Osku Heiskanen pääsisivät meikkaamaan ja pukemaan hänet naiseksi. Oih, ihanaa!

Niin ehkä tuo ratkaisisi viimeistenkin äärikonservatiivien äänet Pekalle. Voisivat äänestää sitä, joka on oikeasti osaavampi eikä tarvitsisi miettiä näitä kivikautisia homofobiajuttua enää...

Vierailija
5/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaan kastiin menee kolmasluokkalaiseni luokkakaverin kommentti, ettei Haavistoa pidä äänestää, koska tämä on homo.

Mies tai nainen, hetero tai homo (tai vaikka mitä tahansa em. väliltä): entä sitten? Näytetäänkö arvokonservatiivimaille vähän suvaitsevaisuutta ja keskitytään työhön, ei sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen?

Vierailija
6/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin kaunispiirteinen ihminen kyllä mutta vaikea verrata eri sukupuoleen kun ei se ole edes suuntautumisestaan huolimatta naisen näköinen erityisemmin. Mun mies kyllä sano että painas kyllä mieluummin tota Anttonia ku Tavjaa jos olis pakko valita ;-)

kyllä kertakin homoksi tekee :)

Vierailija
7/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kertakin homoksi tekee :)

Siksi huvittikin kommentti koska mies on järkyttävän homokammoinen yleensä, ja vaikka lyö jos vihjaa että hänessä voisi olla sitä "vikaa". Itseäni ei haittaisi sekään, minä olen aina ollut molemmista sukupuolista kiinnostunut seksuaalisesti, joskin naimisiinmenosta asti uskollisena heterosuhteessa ja se hyvin riittää. Joten saisi se mieskin kauniita poikia katsella ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi