Missä te Helsingin keskustan tienoilla asuvat käytte kaupassa?
Joku Ruoholahden cittarikin on aika sivussa ja siellä on varmaan melkoinen ruuhka ja hyllyt tyhjät. En myöskään usko, että se on kovin viihtyisä.
Kommentit (29)
Minulla kävelyetäisyydellä cittari, Prisma, S-market, K-Market, Lidl. Ap
Lidl on Kampissa ja Makkaratalossa.
Itse asun Kalasatamassa ja käyn kaupassa Redissä, jossa on kolme ruokakauppaa. Hakaniemenhallista haen kalat ja lihat.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun Kalasatamassa ja käyn kaupassa Redissä, jossa on kolme ruokakauppaa. Hakaniemenhallista haen kalat ja lihat.
Kalasatama on melkein 5km päässä Helsingin keskustasta.
Et oo ikinä edes käynyt siinä cittarissa ja oletat vaan että se on huono?
Käyn autolla kehä3 suunnalla Cittarissa. Kätevää kun samalla reissulla saa muutkin tarvittavat kuten harrastuskamat tai lemmikkien tarvikkeet. Onhan tässä markettia ja lähikauppaa joista haen täydennystä viikolla. Isommat ostokset aina isossa marketissa ja autolla.
Bulevardin ässämarketissa ja kampin kookaupassa ja lähialepassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,5 kmn työmatka kävellen Kalasatamasta Yliopistolle. Kun asuin ennen Töölössä, kävin kaupassa Kaartin K-supermarketissa.
Käyn kerran viikossa Triplan Prismassa julkisilla ostamassa ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entä sitten? Otsikossakin kysyttiin keskustan liepeillä asuvien kauppakäynneistä. Lisäksi iäinen kantakaupunki on laajentunut aika lailla eli se kattaa nykyään Kalasataman, Verkkosaaren, Alppiharjun, Vallilan, Ilmalan jne. ei virallisesti mutta ihmisten mielessä todellakin.
Aina asunut kantakaupungissa, en ole eläissäni käynyt Prismassa tai Citymarketissa.
Kaaren Prismassa käyn joskus. Muuten aika lailla Kampin Lidl. Asun yksin, niin aika sama minne tahansa työntää, ei se pikkukaupastakaan yksin asuvalla niin paljoa kalliimmaksi tule vs. perheellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,5 kmn työmatka kävellen Kalasatamasta Yliopistolle. Kun asuin ennen Töölössä, kävin kaupassa Kaartin K-supermarketissa.
Julmetun kallis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet kysymykselläsi ap?
Cittareita ja prismoja keskustaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entä sitten? Otsikossakin kysyttiin keskustan liepeillä asuvien kauppakäynneistä. Lisäksi iäinen kantakaupunki on laajentunut aika lailla eli se kattaa nykyään Kalasataman, Verkkosaaren, Alppiharjun, Vallilan, Ilmalan jne. ei virallisesti mutta ihmisten mielessä todellakin.
Keskustan liepeillä on Punavuori, Ruoholahti, Eira, Hernesaari yms. ei Kalasatama.
S-market, Alepa, Lidl ovat ihan vieressä ja Triplan Prismaan on kohtuumatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet kysymykselläsi ap?
Cittareita ja prismoja keskustaan. Ap
Hirveitä paikkoja, mitään ei löydä.
Sokoksen S-market tai Kampin K-supermarket