Olen niin pettynyt rakkauteen ja ihmisiin...
Viikon sisällä olen kuullut kahdesta eri avioliitossa olevasta pienten lasten isästä, joilla on pitkä sivusuhde toiseen naiseen, työkaveriin. Kyseessä on vielä sama firma....toisesta miehestä en olisi ikinä uskonut, en ikinä. En minä ketään tuomitse, mutta tuntuu pahalta molempien naisten puolesta, tai siis näiden kaikkien neljän. Olen satavarma, että vaimot eivät näistä tiedä. Mikä tässä nykyajassa on vikana, kun mikään ei riitä. Toinen näistä miehistä on yrittänyt pokata minuakin firman juhlissa useamman kerran.
Kommentit (16)
Te pystytte paljon paremmin hillitsemään itsenne kuin se miesraukka. Näin siis biologiselta kannalta kun kiihottuu.
Arvostakaa itseänne, ei se ole mitään imartelua jos mies haluaa olla teidänkin kanssa vaikka on jo vaimo. Päinvastoin pitää teitä helppona.
olen aseksuaali, ja mieheni on pitkäaikaissairas. Rakkautta ja hellyyttä sen sijaan löytyy, paljon.
Olen niin pettynyt rakkauteen ja ihmisiin...
oot pettynyt? Olisiko tässä jonkinlainen vastaus - katso avoimella sydämellä, jos voit :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://www.healingrooms.fi/?sid=100
Te pystytte paljon paremmin hillitsemään itsenne kuin se miesraukka. Näin siis biologiselta kannalta kun kiihottuu.
Arvostakaa itseänne, ei se ole mitään imartelua jos mies haluaa olla teidänkin kanssa vaikka on jo vaimo. Päinvastoin pitää teitä helppona.
Minä olen sinkkunainen ja pidän varatuista miehistä juuri siksi että heillä on jo vaimo. Haluan vain munaa en mitään muuta.
Minä olen sinkkunainen ja pidän varatuista miehistä juuri siksi että heillä on jo vaimo. Haluan vain munaa en mitään muuta.
Kylmä ja moraaliton ainakin.
Parhaiten pärjää, kun ei sitoudu emotionaalisesti kuin omiin lapsiin ja lemmikkieläimiin.
Ei vain taida olla aina mahdollista. Jos on elämä sattunut menemään niin, että saa puolisokseen sellaisen johon on syvästi rakastunut, emotionaalista sitoutumista ei saa pois vaikka voissa paistaisi. Jos käy toisin, taitaa tosiaan olla tässä mielessä kevyempi olo :-).
Ensinnäkin nainenkin voi rakastua "väärään kohteeseen". Toiseksi naisellakin voi olla vielä libidoa.
Vastuu on aina puolisoilla toistaan kohtaan. Ihan turha syyttää sitä kolmatta osapuolta.
Toiseksi naisellakin voi olla vielä libidoa.
Huolimatta siitä kuinka voimakas libido naisella on, miehellä se on moninkertainen.
Huolimatta siitä kuinka voimakas libido naisella on, miehellä se on moninkertainen.
Seksuaalisuuteen ja erityisesti seksikäyttäytymiseen vaikuttavat niin monet muutkin tekijät kuin hormonit, että jotain yksittäistä tilastollista hormonaalista eroa ei voi näin suoraan yhdistää siihen, onko miehen vai naisen "helpompaa" pidättäytyä seksikontaktista.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole näin. Et ole halukkaaseen ja himokkaaseen naiseen sitten törmännytkään.. On halukkaita miehiä ja halukkaita naisia. Samoin kuin sillä saralla vähemmän aktiivisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin nainenkin voi rakastua "väärään kohteeseen". Toiseksi naisellakin voi olla vielä libidoa.
Vastuu on aina puolisoilla toistaan kohtaan. Ihan turha syyttää sitä kolmatta osapuolta.
Kyllä moraalinen vastuu on sillä sinkkunaisellakin - joka revittää revaansa varatulle...
- etenkin jos on oikein suhde ja jossain työpaikallakin syntynyt, sillä ei sekään mies välttämättä petä, jos ei löydä sopivaa petoskumppania...
Ja petoskumppani tietää, että satuttaa pettäjän vaimoa ja lapsia...
- jopa tuhoaa lasten uskon ihmisiin ja kestäviin parisuhteisiin eli vahinko vaikuttaa seuraaviinkin sukupolviin...
Älä tee huorin - ei niin turhaan sanota Raamatun 10. käskyssäkään...
Miksi hitossa te otatte niitä miehiä? Tajutkaa jo että ne panee kun tilaisuus tulee, muitakin kuin omaa mussukkaa. Tai ottakaa semmoinen vanha, joka ei enää saa muita.
Oikeesti come ooooon.
Kaveri jäi sinkuksi viiskymppisenä ja kiasus on miehiä kimpussa. hän ihan tavallinen ja onnessaan kaikkien huomiosta. Ikävä vaan että ovat kenen tahansa naisen perässä :D
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuuteen ja erityisesti seksikäyttäytymiseen vaikuttavat niin monet muutkin tekijät kuin hormonit, että jotain yksittäistä tilastollista hormonaalista eroa ei voi näin suoraan yhdistää siihen, onko miehen vai naisen "helpompaa" pidättäytyä seksikontaktista.
Moraali vaikuttaa eniten.
Oikeasti äsrsyttää varatut jotka yrittävät sekoittaa heidän kuvioihinsa. Kyllä pitäisi olla oikeus olla ihmisille normaalisti ystävällinen ilman, että joutuu sotketuksi joidenkin avioliitto/avoliittodraamoihin.
Tämän takia en tee miesten kanssa lapsia.
Parhaiten pärjää, kun ei sitoudu emotionaalisesti kuin omiin lapsiin ja lemmikkieläimiin.