Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miks sokerikuorrute purkissa ei oo reikää jo valmiina?

Vierailija
17.12.2011 |

Siis aloin pipareita koristelee ja siinä ei oo reikää. No, yritin jollain neulalla siihen saaha reikää, mutta se oli liian pieni. Sit mun mies tulee ja jollain puukolla ottaa kunnon palan siitä kärjestä! :D siis voi vittu. sanoin sille vielä,että älä ota siitä, ku tulee liian paksusti sitten, mutta ei sitä voi uskoo. No nyt tuosta tulee tollee paksusti ja huonosti tuota. Ei tuolla voi mitää koristella. No mitä nyt mä voin oikeen tehä tuolle, että sais vähän ohuemmin sitä? Kun ei kehtaa nyt roskiinkaa heittää :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku :D

Vierailija
2/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsauttamalla mä olen ainakin saanut siihen kärkeen just sopivan reiän. :D

Ei voi oikeesti olla näin uusavutonta touhua? Onks tää provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saatan olla vähän uusavuton :D mutta siis otin mä siitä saksillakin,mutta siis ei siitä silti tullu paljon mitää. sais tosi kovasti painaa, että sieltä tuli jotain. Eli ei ole provo :D

Vierailija
4/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin tumpeloita, että ostetaan valmis sokerikuorrute, eikä sitten sitäkään osata käyttää...

No olisko mitään sakset? Eli nipsaiset palan saksilla.

Ja reikää ei varmaankaan ole sen takia, että pysyy varmasti kiinni (ei pääse kukaan asiaton tyyppi laittamaan mitään sisään) ja toisaalta erityisesti säilyvyyden vuoksi.

Vierailija
5/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa puristaa, että sieltä jotain tulisi. Joten koristelusta ei tullut mitään.

Kannattaa valmistaa nuo kuorrutteet ihan itse. Jos sulla sattus olemaan pursotinpussi, niin laita se valmis sokerikuorrute sinne.

Ja sit vaan leikkaat saksilla pienen reiän. Luulis onnistuvan näin.

Vierailija
6/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää tuubia vähän aikaan kuumassa vedessä niin aine notkistuu ja tulee paremin ulos eikä tarvi olla edes kovin iso reikä.

Vierailija
7/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aika pitkään olen tapellut noitten purkkien kanssa, ja tuo on ainoa, joka auttaa.

Ja se, minkä kokoisen reiän siihen saa, on vähän tuurista kiinni, se muovi on vielä niin kovaa, että saksien tai veitsen terät saattavat lipsahtaa eri tavalla kuin yritti. Jos tarkempaa koristelua haluaa, niin sitten pitää vain tehdä itse kuorrute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän