Mies pettänyt
Elikkä ongelma on tämä. Mies sopinut treffit naisen kanssa ravintolaan, viettänyt iltaa siellä hänen kanssaan. Soittanut seuraavana viikonloppuna mutta nainen ei ole vastannut. Naisen nimi ja numero ollut miehen nimellä hänen puhelimessaan. Nyt joka ikinen päivä mietin tätä tapahtumaa enkä voi luottaa mieheeni. Mies käy lähes joka viikonloppu baarissa ja pelkään aina että mies tapaa joko sen tai jonkun toisen naisen siellä. Mies puhunut treffeillään siitä kuinka haluaisi erota minusta. Mies lähettänyt naiselle mm. viestin jossa haluaisi jatkaa yhteydenpitoa. Nainen myös kiinnostunut miehestä. Mitä tehdä? Mies vakuuttaa, että haluaa olla mun kanssa mutta ei suostu enää keskustelemaan asiasta. Haluaa joka viikonloppu kavereidensa kanssa baariin, eikä halua viettää viikonloppuja mun kanssa. Jotain ideoita mitä kantsis tehdä?
Kommentit (28)
Mä tiedän että vastuu on mulla ja jos joku mun läheinen olis samassa tilanteessa niin mä olisin jo melkein hoitamassa sen eroa, jos se antais luvan. on vaan niin kamalaa myöntää itselleen että on taas epäonnistunut ihmissuhteessaan. Mutta musta tuntuu ettei ole juurikaan muuta ratkaisua. Toivoisin että mieheni ei kävisi joka viikonloppu baarissa. Se helpottaisi kovasti levottomuuttani, mutta en mä voi rajoittaa toista niin paljon. Kun toinen haluaa mennä ja juhlia niin rajoitus vain tekisi hänestä katkeran. Mutta toisaalta se voisi pelastaa meidän liiton...
Eikä halua olla sinun kanssasi? Eikö se jo kerro aika paljon miehen tunteista... Mitä hyvää teillä on jäljellä???
Vielä sellainen pikku juttu, että mies ei ole halukas seksiin. Ei ole halunnut rakastella kanssani yli puoleen vuoteen. Joku joskus sanoi että miehes pettää sua ja oikeassa olikin. Tuntuu olo todella hyvältä :(
hän ei voi ilmeisesti muuten viettää kavereidensa kanssa aikaa kun ryyppäämällä, toisin sanoen hänellä ei ole muita kavereita kuin niitä joille soitetaan kun ollaan kännissä. Kyllähän se paljon kertoo tunteista jos aina on mentävä baariin ja mä vietän aikaani kotona yksin tai sit oon töissä. itse en juurikaan baareissa käy ja jos menen niin mies on mukana. En halua lähtee miehen kanssa useinkaan koska mies rupee aina kännissä riitelemään. hän keksii riidan mistä asiasta tahansa jolloin saan poistua yksin baarista. tai jos mies on ollut baarissa niin hän tulee kotiin ja rupeaa haukkumaan mua tai kännissä soittaa mulle ja suuttuu.
Mitä hyvää meillä onkaan?
+ hellyyden osoituksia
+ samanlainen huumorintaju
+ yhteinen koti
+ samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat
+ samantyyppinen arvomaailma
Hyvä nainen, lähde suhteesta joka ei sinulle tuo turvaa ja hyvää oloa. Mitä sitten jos saatte lapsen? Lapsen tulo ei helpota ongelmia vaan lisää niitä ja jos miehesi jo nyt on osoittanut kypsymättömyyttä niin mitä se onkaan silloin.
Nim. eräs jolla on jo lapset ja pettävä mies.
Siis se epttää sua, ei rakasta sua enää, ei halua seksiä kanssasi, ei halua vietttää aikaa kanssasi, haukkuu sua ja saa sut itkemään... TUO EI OLE RAKKAUTTA!!!
Lähde nyt suhteesta, lähde! Sä saat sellaisen mihen joka oikeasti sua rakastaa, haluaa viettää aikaansa sun kanssa mieluummin kuin baarissa, ei petä jne jne. Oikea rakkaus ei ole tuota mitä sä nyt elät.
Ole kiltti ja aloita uus elämä. Miehes ei ole sun arvoinen!
Pidä nyt hyvä nainen itsestäsi huolta. Äläkä anna peloillesi periksi. Reippaasti nyt vain asiat kuntoon. Muutoin saat liittyä niin monen yh:n joukkoon kun huomaat ettei se mies oppinut sittenkään. Niin moni vain valittaa ja valittaa eikä tee yhtikäs mitään oman onnen eteen. Sulla on nyt valinnan mahdollisuus. Olet nuori, ei vielä lapsia ja koko elämä edessä. Mutta vastuu on sulla.